Fantastisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
leuk man, allemaal groene plukjes in de vensterbank.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk de functie van de overgebleven kamer in m'n huisje vastgesteld: een kattenkamer.
Morgen even bellen met het nummer dat ik van Crack heb gekregen voor een Brits korthaar. Heuj.
[ afbeelding ]![]()
deze kijkt wel een beetje vies...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch om op te vreten.
Ik weet al een naam.
Foe jong Floorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die eten toch honden?
Koreanen toch katten ofzo? Geen idee.
Een motor?quote:
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.
Mooi begin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.
Wanneer ben je samen met Y te spotten in Wegmisbruikers/Blik op de Weg?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan wel doorgaan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Etsu het volgende:
Valt het jullie niet op dat Joosie al 3x achterelkaar dezelfde post van Mahar quotet?
Meh.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:40 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie dat ook gehad in je master? dat het kwartje een beetje valt?
Oh dat zal vast nog komen als ik aan het werk gaquote:Op zondag 8 maart 2015 01:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Meh.
Meer dat ik een beetje begin te vermoeden hoe weinig ik weet.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:58 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens aan het eten met een opscheplepel nuwat een studentengedrag weer
Mijn tip is vooral om wel lekker de tijd te nemen als je ziek bent, ik ga zelf ook wat dingen omgooienquote:Op zondag 8 maart 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Hallo.
Weer verkouden verdomme. Heb echt geen tijd gewoon om ziek te zijn![]()
Ik moet helaas gewoon werken, opdrachtjes maken voor m'n werkgroepen en nog wat leeswerk doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijn tip is vooral om wel lekker de tijd te nemen als je ziek bent, ik ga zelf ook wat dingen omgooien
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets misquote:Op zondag 8 maart 2015 01:40 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie dat ook gehad in je master? dat het kwartje een beetje valt?
die dingen trekken wel een zeker publiek aan jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk. Dat belooft veel goeds inderdaad.
wat maakt het nou uit dat het slachtoffer homo was? Is het dan erger?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:15 schreef wBlistering het volgende:
[..]
Ik moet helaas gewoon werken, opdrachtjes maken voor m'n werkgroepen en nog wat leeswerk doen.
Allemaal dingen die niet gedaan kunnen worden door in bed te rotten. Maar goed, zoals m'n vader altijd zegt: ''als je ziek bent ben je ziek''. Wat een wijsheid!
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ing-conducteur.dhtml
Hier word ik helemaal misselijk van![]()
![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |