ik mis nog wat uva adoratiequote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Heerlijk dat rechtsgeleerdheidtopic. Weer een grote bende
Nice. Ik zal even een kopje thee pakken.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Geen idee, waar lees je dan dat dat erger is? Dat voegt voor mij niet zoveel toe eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat het slachtoffer homo was? Is het dan erger?
Nou ja, het is echt zo dat je tijdens de bachelor nog behoorlijk 'abstract' bezig bent om voornamelijk een zo degelijk mogelijke referentiekader op te bouwen. In de master ga je dan op één onderwerp meer de diepte in en dan vallen opeens een heleboel puzzelstukjes op zijn plek. Dat maakt masteronderwijs ook meteen een stuk leuker.quote:
Haha dit is dus precies wat ik de afgelopen week heb 'gevoeld'quote:Op zondag 8 maart 2015 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, het is echt zo dat je tijdens de bachelor nog behoorlijk 'abstract' bezig bent om voornamelijk een zo degelijk mogelijke referentiekader op te bouwen. In de master ga je dan op één onderwerp meer de diepte in en dan vallen opeens een heleboel puzzelstukjes op zijn plek. Dat maakt masteronderwijs ook meteen een stuk leuker.
Ze zullen het eerder toevoegen omdat het de reden van mishandeling is?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geen idee, waar lees je dan dat dat erger is? Dat voegt voor mij niet zoveel toe eigenlijk.
Newsflash: dat doe je dus niet. Je weet een beetje waar je moet bladeren.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets mis
Wacht nou maar even af Tiesje, een studierichting is 1, een geschikte werkomgeving een verhaal apart. Daarnaast - maar dan spreek ik voor mijzelf - wist ik geen reet na mijn master. Ik dacht dat ik de koning was, maar zelfs de meest simpele klusjes moest ik vanaf scratch beginnen. Het draait dan om echte belangen, met mensen die echt iets verwachten en waarbij je niet vrijblijvend een poging kan wagen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dit is dus precies wat ik de afgelopen week heb 'gevoeld'
Zonder het even heel zweverig te maken meteen, maar voor 90% zeker weten welke kant je op wil (ook naast je carrière) geeft een heel fijn gevoel.
Aha.. nou bedankt voor de relativering, ongetwijfeld waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wacht nou maar even af Tiesje, een studierichting is 1, een geschikte werkomgeving een verhaal apart. Daarnaast - maar dan spreek ik voor mijzelf - wist ik geen reet na mijn master. Ik dacht dat ik de koning was, maar zelfs de meest simpele klusjes moest ik vanaf scratch beginnen. Het draait dan om echte belangen, met mensen die echt iets verwachten en waarbij je niet vrijblijvend een poging kan wagen.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:49 schreef Ryon het volgende:
Ja, natuurlijk weet je nog niets en kom je net kijken etc etc etc. Maar in vergelijking met je bachelor is je master een hele verademing.
Dat zijn de leukste topics inderdaad. In dezelfde lijn: de strijd in het bèta-topic over welke studie 'moeilijk genoeg' is en 'genoeg wiskunde' heeft om bèta genoemd te worden. Denk je dat ze eindelijk zonder die domme alfa's over hun vak kunnen praten, gaan ze vooral lopen zeuren over lijstjes met de moeilijkste studies.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk middel-groot met een mooie corperate sectiequote:
Ga nou weg uit het Oosten Ties.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk middel-groot met een mooie corperate sectie
En iets dichter bij huis dan Amsterdam
Ontwikkeling.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden
inb4 ontwikkeling
Mensen zijn voor mij net iets belangrijkerquote:
Nee, je bent nu heel Nederland afgezien van dat gedeelte 'dichtbij huis' aan het afkraken.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mensen zijn voor mij net iets belangrijker
Let wel dat ik natuurlijk niet de hele Zuid as nu aan het afkraken ben
Ik denk dat je teveel opties uitsluit op deze manier, maargoed.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mensen zijn voor mij net iets belangrijker
Let wel dat ik natuurlijk niet de hele Zuid as nu aan het afkraken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |