Speakers is tofquote:
Redelijk. Enigszins geïrriteerd omdat ik wéér een groepsopdracht heb gekregen (ontwerpvonnis schrijven voor oefenrechtbank), en mijn groepsgenoten het weer eens af laten weten.quote:
moe. Ajax viel zwaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Redelijk. Enigszins geïrriteerd omdat ik wéér een groepsopdracht heb gekregen (ontwerpvonnis schrijven voor oefenrechtbank), en mijn groepsgenoten het weer eens af laten weten.
Ik haat ze toch wel zo erg hé, die groepsopdrachten. Ik had zo gehoopt er vanaf te zijn door de switch hbo > wo, maar helaasch pindakaasch.
En met u?
Begrijpelijk. Wel 3 punten.quote:
Vind je wel eens iets wat ingenomen moet worden?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker dikke mannen betasten 1.5 uur lang...
oh meeeeer dan genoegquote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je wel eens iets wat ingenomen moet worden?
Geen broeken zeker.quote:
scriptie/essay. Ik zit nog een beetje met het volgende. Gaat over normaal vermogensbeheer. Er zijn hele boeken vol geschreven over het criterium"meer dan normaal". Maar niemand weet wat normaal is...quote:
Zo een afspraak (jaja lekker duidelijk) en daarna even de afwas doenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
scriptie/essay. Ik zit nog een beetje met het volgende. Gaat over normaal vermogensbeheer. Er zijn hele boeken vol geschreven over het criterium"meer dan normaal". Maar niemand weet wat normaal is...
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |