• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Een burka aandoenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Nu in de trein naar Amsterdam. Iemand enig idee hoe ik het snelst bij De Tweede Kamer kom?
Intercity van 19:57 van spoor 2a naar Den Haag Centraal. Materieel is VIRM-6, dus ik raad je aan boven te gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Nu in de trein naar Amsterdam. Iemand enig idee hoe ik het snelst bij De Tweede Kamer kom?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Intercity van 19:57 van spoor 2a naar Den Haag Centraal. Materieel is VIRM-6, dus ik raad je aan boven te gaan zitten.
Tram 1,2,5 van centraal, uitstappen op Spui en dan even Google maps kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Heel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Als je lang genoeg in tram 1 blijft zitten kun je op een gegeven moment bijna mijn huis zien. Is dat niet leuk?
waarom ga je naar Amsterdam als je naar de tweede kamer wil...?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
De TK ligt toch in Amsterdam? :squote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarom ga je naar Amsterdam als je naar de tweede kamer wil...?
wel 5 miljoen keer inloggen ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Holograph het volgende:
Ben ik de enige bij wie Kluwer Navigator altijd vastloopt na 5 minuten gebruik?
Ik heb er geen last van maar legal intelligence vind ik ook beter en fijner om mee te werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Holograph het volgende:
Ben ik de enige bij wie Kluwer Navigator altijd vastloopt na 5 minuten gebruik?
Geen zak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
Erfrecht. Ik heb geen idee wat de rechtsregel is maar de naam was te mooi om te laten schieten. Spot, wat kun je hier mee?
Amsterdam is echt een leuke stad om te studeren. Heb achteraf spijt van mijn keuze voor Tilburgquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in Amsterdam. Ik weet alweer waarom ik hier niet wilde studeren/wonen.
Vooral dat 'bijna'.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Als je lang genoeg in tram 1 blijft zitten kun je op een gegeven moment bijna mijn huis zien. Is dat niet leuk?
mod zijn is alleen leuk als je machtsmisbruik pleegt ala erikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:
Ik zie nu pas dat Paxcon ook mod is van het EXA-forum.-waardig.
*Blistering is stiekem jaloers
Pffff... je hebt twee weken de tijd gehad om te solliciterenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:
Ik zie nu pas dat Paxcon ook mod is van het EXA-forum.-waardig.
*Blistering is stiekem jaloers
Was wel zoeken naar mensen of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pffff... je hebt twee weken de tijd gehad om te solliciteren
We hadden uiteindelijk een ruime keuzemogelijkheidquote:
om te kotsenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die dikke mensen bij Pauw, boehoe mensen vinden me dik..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Ik kreeg pas hypertensie en suikerziekte toen ik afviel".
Schildklierafwijkingen krijg je juist omdat je te dik bentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje op hetzelfde niveau als "Roken is niet ongezond want mijn oma rookte elke dag een pakje en die is 100 geworden"
En maar wijzen op die zogenaamde verschillen in stofwisseling, genetische aanleg, schildklierafwijkingen etc. die misschien voor 1% van de te zware mensen echt een rol van betekenis spelen. De rest stopt zich gewoon vol met eten.
Ach die dikke mensen doen alleen zo als ze zich verenigen in een groep. Alleen breken ze nog altijd als je ze papzak of dikke noemtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje op hetzelfde niveau als "Roken is niet ongezond want mijn oma rookte elke dag een pakje en die is 100 geworden"
En maar wijzen op die zogenaamde verschillen in stofwisseling, genetische aanleg, schildklierafwijkingen etc. die misschien voor 1% van de te zware mensen echt een rol van betekenis spelen. De rest stopt zich gewoon vol met eten.
OH?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Schildklierafwijkingen krijg je juist omdat je te dik bent
gaat over dikke mensen hequote:
Dat zeg ik niet. Maar als jij dat wil..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |