abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:02:37 #201
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150361445
Pessie, ik voel me verder wel goed. Alleen moe! Ik doe regelmatig een dutje op de bank. Verder gaat t zijn gangetje en mag ik niet klagen.
Baby's gaan nu echt super veel bewegen. Vandaag zag ik heel mijn buik heen en weer gaan! Dat is zo leuk om te zien. Volgende week weer controle. Hopelijk gaat t nog steeds goed met de meiden en blijven ze groeien. En vooral de kleinste natuurlijk. Dan kunnen ze zolang mogelijk blijven zitten! (Hopelijk)!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:06:41 #202
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150361598
Welkom kuukske, gefeliciteerd!

Cactus wat goed dat je bent aangenomen!

Ik had geen voorgevoel wat betreft het geslacht, tot ongeveer week 12. Toen gedroomd dat ik het in de computer van de verloskundige had gezien. Toen wist ik eigenlijk wel zeker dat we een jongen zouden krijgen (al hoopte ik stiekem op een meisje. Ik heb mezelf altijd als moeder van 2 meiden gezien. Nu weet ik dat het 2 jongens gaan worden). Plus mijn misselijkheidtheorie. 8-)
Ik denk dat je voorgevoel wel kan kloppen hoor Cassandra.

LuDann jij krijgt 100% zeker een meisje, als het niet klopt eet ik je echo op. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:28:44 #203
409579 LuDann
All the way
pi_150362534
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Mariposas het volgende:
Welkom kuukske, gefeliciteerd!

Cactus wat goed dat je bent aangenomen!

Ik had geen voorgevoel wat betreft het geslacht, tot ongeveer week 12. Toen gedroomd dat ik het in de computer van de verloskundige had gezien. Toen wist ik eigenlijk wel zeker dat we een jongen zouden krijgen (al hoopte ik stiekem op een meisje. Ik heb mezelf altijd als moeder van 2 meiden gezien. Nu weet ik dat het 2 jongens gaan worden). Plus mijn misselijkheidtheorie. 8-)
Ik denk dat je voorgevoel wel kan kloppen hoor Cassandra.

LuDann jij krijgt 100% zeker een meisje, als het niet klopt eet ik je echo op. :D
Ik heb al heel stellig beweerd dat ik mijn schoen opeet als het een jongetje wordt, en mensen hebben gezworen me daaraan te houden, dus we gaan voor de zekerheid maar even wat snoep in de vorm van een schoen kopen. :+

Maar goed, ik wéét gewoon dat het mijn vriend zal zijn die in de bevalkamer die schoen zal gaan eten, en dat jij geen echo gaat eten. :D *O* >:)

Edit: Ik heb mijn vriend dus verteld van die NUB theorie enzo hé, het is niet zo dat ik alleen stiekem weet dat die op een meisje kan duiden. Maar aangezien dat niet wetenschappelijk genoeg is enzo is hij nog steeds overtuigd van een jongen (net als de meeste mensen die een gokje in ons gokjesbakje gedaan hebben volgens mij). Ik ga ook meer uit vanuit mijn gevoel, net als jij. Gewoon vanaf dag 1 had ik al het gevoel van ''MEISJE"'. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door LuDann op 06-03-2015 19:36:51 ]
pi_150362671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef pessie het volgende:
Joyce, durf je dan die verhoging van de medicatie wel in te nemen? Heb je niet liever dat ze van tevoren nog een keer meten om zeker te zijn? Pas om kwart over 3 's middags puf hebben om iets te eten is echt heel erg laat...
Ja ik durf de verhoging wel in te nemen.
Ik lees nu ook weer dat je met een verhoging van de dosering ook een paar dagen moet "wennen". En daar zou dit wel bij passen. Ik kijk het aan. En anders trek ik aan de bel.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150362865
Gefeliciteerd mw Cactus *O*
pi_150363376
Ben wel heel benieuwd of al jullie voorgevoelens kloppen. Een meisje had ik ook leuk gevonden, en makkelijker qua naam, aangezien die al een hele tijd klaar ligt. Maar een jongen vind ik wel heel stoer, en ik hoop dat hij sportiever wordt als zijn vader. Ik ben namelijk gek van voetbal, maar mijn man komt niet verder als 'die speler is geblesseerd langs de lijn, staat hij nou buitenspel?'
En jongetjes kunnen ook paardrijden, mijn man doet dat ook :D

En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is

Joycie, luie dag boks! Ik heb praktisch de hele dag op bed of op de bank gelegen, af en toe wat geinternet of serie gekeken maar ook héél veel geslapen. Ik zal er wel aan toe zijn geweest.
pi_150364210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben wel heel benieuwd of al jullie voorgevoelens kloppen. Een meisje had ik ook leuk gevonden, en makkelijker qua naam, aangezien die al een hele tijd klaar ligt. Maar een jongen vind ik wel heel stoer, en ik hoop dat hij sportiever wordt als zijn vader. Ik ben namelijk gek van voetbal, maar mijn man komt niet verder als 'die speler is geblesseerd langs de lijn, staat hij nou buitenspel?'
En jongetjes kunnen ook paardrijden, mijn man doet dat ook :D

En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is

Joycie, luie dag boks! Ik heb praktisch de hele dag op bed of op de bank gelegen, af en toe wat geinternet of serie gekeken maar ook héél veel geslapen. Ik zal er wel aan toe zijn geweest.
Boks!
O+ is nu thuis, en die is een komkommer-tomaat-paprika salade aan het maken voor me. Net even mijn frustatie eruit gegooid bij hem en dat was even lekker.

Hier zelf heel erg het voorgevoel dat het een jongetje wordt. O+ zegt een meisje. Dus ben benieuwd!

Namen is hier nog wel een dingetje. Allebei een andere smaak ;)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:11:07 #208
409579 LuDann
All the way
pi_150364575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef pessie het volgende:
Cassandra, voorgevoel kan wel iets zeggen. Bij mijn oudste wilden we niet weten wat het zou worden, maar toch was ik de hele zwangerschap overtuigd dat hij een ventje zou zijn, dat bleek dus ook. Toen hij geboren was "klopte" het gewoon. Een vriendin is zwanger en bijna uitgerekend en weet niet wat het wordt, maar als ik haar hoor heb ik echt het gevoel dat ze een jongen krijgt, ze doet me erg denken aan mezelf bij mijn eerste. We wachten af, ben benieuwd wat het bij haar wordt :D

LuDann, 2 kindjes samen zijn echt heel leuk (en ik hoop dat de derde erbij de feestvreugde hier wederom verhoogt)

Shop, hoe voel je je?
Wist jij het bij je eerste ook vanaf dag 1 (bij wijze van) of kwam dat wat geleidelijker?

Twee kindjes zijn wel ons ideaal, maar gezien mijn gezondheid enzo moeten we gewoon even kijken hoe dat gaat na deze zwangerschap. Maar als het kan... ;) Als B_N de instelling ''groot gezin = ideaal'' had gehad en ik was helemaal gezond geweest enzo dan zou ik ook niet ophouden bij twee. Ben heel benieuwd hoe drie bij jullie gaat bevallen. Nieuwe auto nodig enzo of valt dat mee?

Shop: fijn dat je je nog gewoon goed voelt en leuk dat ze zoveel bewegen zeg. Fingers crossed voor je controle volgende week vast. :Y
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:13:38 #209
409579 LuDann
All the way
pi_150364691
Oh ja namen, dat is ook zo grappig. We hebben het misschien 1 of 2 keer over namen gehad (al heel vroeg in mijn zwangerschap) en waren vrijwel direct uit een meisjesnaam.

Maar een jongensnaam... ik vind echt niks leuk en B_N is gewoon lui ofzo, ik weet het niet. :+ Heb hem nu maar een app laten installeren waarbij hij namen die hij leuk vindt kan aanvinken. Of hij dat ook daadwerkelijk doet heb ik hem nog niet gevraagd. :P
pi_150365488
Hier ook, vind n meisjesnaam makkelijker dan een jongens naam.

Voel me vandaag helemaal bleghh. Raar gevoel in de buik, veel honger en erg moe. Ga zo maar slapen.
pi_150365765
Gefeliciteerd Cactus! En Risu veel succes de komende week, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

Ik ga er even een weekje tussenuit!
pi_150365796
Hier geen voorkeur voor bepaald geslacht, man heeft dat ook niet. Heb ook helemaal geen voorgevoel. Ben natuurlijk wel knettermisselijk inclusief spugen maar volgens mij zegt dat niet veel.
Mijn moeder is overtuigd van een jongetje, want 'dat vind ze op een of andere manier bij ons passen'??
Wij willen het ook niet vooraf weten (zeggen we nu...). Maar wie weet denken we daar over een tijdje anders over ;). Weet niet hoe lang we onze nieuwsgierigheid kunnen bedwingen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:40:10 #213
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150366044
Haha namen, tja daar zijn we ook nog niet uit. Oepsie en zondag al wel
30 weken. We hebben allebei een aantal namen die we leuk vinden, alleen een andere voorkeur. Dus nog steeds geen beslissing genomen.
pi_150367452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef LuDann het volgende:
Oh ja namen, dat is ook zo grappig. We hebben het misschien 1 of 2 keer over namen gehad (al heel vroeg in mijn zwangerschap) en waren vrijwel direct uit een meisjesnaam.

Maar een jongensnaam... ik vind echt niks leuk en B_N is gewoon lui ofzo, ik weet het niet. :+ Heb hem nu maar een app laten installeren waarbij hij namen die hij leuk vindt kan aanvinken. Of hij dat ook daadwerkelijk doet heb ik hem nog niet gevraagd. :P
Hoe heet die app? Wij weten nu dat 't een jongetje word (stiekem allebei het voorgevoel gehad dat het een meisje werd) maar de naam.. Poeh!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:20:52 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150367962
Nog een keer proberen, laptop doet stom, heb echt al 10 reacties geschreven :(

In ieder geval:

Ludan, ik had echt al vrij snel een voorgevoel. Ik vond vooral de jongensdingen leuk, ook de jongensnaam wist ik al heel snel. De meisjesnaam hebben we op vakantie uit onze duim gezogen, zonder dat we hem echt serieus namen. We kochtten een blauwe maxi-cosi, ik had blauwe wiegbekleding... Een week voor de UD zaten man en ik samen in de auto, ik zei "en wat nou als het een meisje is :o ", hij gaf aan dat we daar vast ook veel van zouden houden. En toen hij geboren werd zag ik het eerder dan de vk.
En we moesten inderdaad een andere auto, de vorige was ook al ruim maar de achterbank gewoon te smal voor 3 stoeltjes. Nu een enorme Zweed voor de deur :') in het dorp in Noord-Nederland waar zweeds rijden de norm is :7 . De vorige auto was ook op trouwens.

Wat betreft namen stond alleen de jongensnaam van de eerste al vrij vroeg vast, verder zijn wij echt een ramp met namen. Ik heb nu wel serieus een naam in gedachten maar manlief speelt nog wat. Ach komt vast op tijd!

Shop, lekker uitrusten, straks heb je 2 meisjes om voor te zorgen O+ al wel inspiratie voor namen?

Malteser, spugen zegt inderdaad helemaal niets ;) . En grappig dat je moeder zo overtuigd is :D
pi_150368438
Kuukske gefeliciteerd en welkom! *O*

MevrCactus ook gefeliciteerd! *O*

Voorgevoel hadden wij allebei niet, echt voorkeur trouwens ook niet. Wel veel mensen die zeiden dat ze ons meer als jongens-ouders zagen (en dat snapten we ook wel) en zelfs een beetje moesten lachen om het feit dat uitgerekend wij een meisje krijgen :D

Buikbaby's kunnen niet té druk zijn toch? :@ Want onze kleine meid is echt superactief de afgelopen dagen!
Lees veel dat baby's rond deze termijn een duidelijk herkenbaar slaap/waak-ritme hebben, maar dat lijkt bij onze Mini wel 0/24u te zijn :D Voel de hele dag door van alles bewegen en m'n buik gaat soms echt ontzettend heen en weer!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:36:14 #217
259886 pessie
pi_150368655
Haha twist mijn buik golft ook echt alle kanten op! Heeft wel ritme hier, 's nachts vaak tussen 3 en 5, overdag als ik tussen 1 en 2 probeer rustig te doen en 's avonds als de kinderen in bed liggen.
Oh, en placenta voor het eerst achter, ouch! Toch wel flink verschil hoor!
pi_150369521
Ik wéét dat ik hier spijt van ga krijgen (Fok-wet enzo), maar: 's nachts valt het gelukkig nog enigszins mee, in de zin dat ik wel gewoon kan slapen enzo

Ja, mijn placenta ligt dus wel aan de voorkant; ik wil volgens mij echt niet weten hoe het voelt als die achter ligt :X Ik heb nu af en toe echt van die momenten dat ik gewoon schrik en opveer als ze weer eens flink uithaalt :D
pi_150370710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik sta vanaf begin deze week iedere ochtend te kokhalzen, maar er komt ook hier tot nu toe nooit wat uit...
En ik eet veel minder, minder trek en ik krijg nu nog maar de helft tot driekwart van m'n avondeten naar binnen, dan zit ik echt propvol. :?

Maar verder naast gevoelige borsten en moeheid i.c.m. slecht slapen (om 21:45 naar bed, 7:45 eruit en nog moe zijn. }:| ) zijn dat mijn kwaaltjes.
pi_150370931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Haha namen, tja daar zijn we ook nog niet uit. Oepsie en zondag al wel
30 weken. We hebben allebei een aantal namen die we leuk vinden, alleen een andere voorkeur. Dus nog steeds geen beslissing genomen.
Maar jullie moet ook nog eens 2 namen verzinnen! Dus extra lastig. ;)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:54:13 #221
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150371931
Ik heb net 4 pagina's bijgelezen en weet nog dat ik blij werd van ludan's foto plus hippie verhaal. Super cool!
Cactus met haar nieuwe baan; wat ben je toch een topper!

En toen.. Blank..

Ik heb vandaag een hele sombere dag gehad. Alleen maar gejankt. Me lelijk gejankt dus.
En toen had m'n man naar m'n vriendin "help" ge sms't en kwam ze langs met de perfecte reep chocolade, tijdschrift, 2 zakken van m'n guilty pleasure snoepjes en een hele foute knuffel van een eenhoorn.
Kon er bijna gelijk weer tegenaan.
Daarna met man + vriendin en vriend naar de film (chappie: leuk!) en uit eten geweest.
En nog.. Nóg voel ik me shit. Rot hormonen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 maart 2015 @ 23:10:51 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150372612
lekker gaan slapen Faptist, morgen ziet het er vast weer een stuk vrolijker uit allemaal!

ik had in het begin voorgevoel meisje; en bijna iedereen in mijn omgeving wel. Er was maar één iemand die stug volhield dat het een knul was, en hij kreeg nog gelijk ook _O- De namen had ik eigenlijk voor de 20 weken echo al in mijn hoofd zitten. De jongensnaam ben ik bij de tweede naam op het laatste moment toch nog geswitcht omdat het zoontje van mijn nichtje (met wie ik eigenlijk nooit contact heb :') ) bijna dezelfde naam had .. en dat vonden mijn hormonen niet tof :') Dus nu heb ik een andere, maar ook hele mooi bijpassende naam al zeg ik het zelf O+

Hier verbouwt spekkie al de hele dag de boel ( O+ ) , heb ik last van mijn rug ( :X ) en begin ik vocht vast te houden in m'n enkels. 's avonds zie je zo de afdruk van mijn (echt niet zulke strakke) sokken in m'n onderbenen staan. Ik bracht Jan vanmorgen naar school en z'n juf vroeg gelijk al met wie hij vanmiddag weer mee zou rijden, ik kon nauwelijks lopen of staan van de pijn in m'n bekken, ondanks dat ik gisteren heel weinig gedaan heb.

Morgen worden de jongens naar papa gebracht, en zondag weer opgehaald. Ik even 36 uur bijtanken, rust nemen en de laatste dingen wassen en in de kasten leggen. Wellicht ook nog een paar uur extra slapen ofzo .. ben doodmoe de laatste paar dagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 maart 2015 @ 00:20:32 #223
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150375185
Djmo,
Je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook, maar af en toe zitten dit soort dagen er ook gewoon tussen. Inmiddels geleerd dat ik me er beter aan kan toegeven en het morgen weer opnieuw moet proberen.

Niet gek dat jij je zo voelt!
Rust lekker uit dit weekend en moeten die wasjes echt? Zou je niet gewoon eens even een complete serie avondje houden? Of in ieder geval eens lekker even niks doen?
Je gaat je energie nog keihard nodig hebben he.. Sterkte met ex morgen. Hopelijk houdt hij zich aan z'n afspraak gezien z'n bizarre houding van laatst. (Al lijk jij het allemaal gewend ;) )
  zaterdag 7 maart 2015 @ 04:01:27 #224
409579 LuDann
All the way
pi_150378337
Zo, net terug van het ziekenhuis, hebben alvast de route naar de afdeling verloskunde geoefend. :+

Kreeg een raar krampgevoel in mijn onderbuik dat erger werd, uiteindelijk toch maar besloten de huisartsenpost te bellen. Urinetest en inwendige echo; blaasontsteking.

Voel me wel fijn over het feit dat ik mijn lichaam kennelijk goed genoeg kan inschatten om te bepalen of er iets mis is. Twijfelde namelijk erg over bellen of niet.

Verklaart wel meteen waarom ik me redelijk ziek voel; keelontsteking, verkoudheid + blaasontsteking.

Arme B_N is gelijktijdig getroffen door een buikgriep dus we zijn lekker ziek met zijn tweeën.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 04:15:38 #225
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150378360
Beterschap LuDann!
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 07:00:22 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150378518
beterschap Ludann!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:20 schreef faptist het volgende:
Djmo,
Je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook, maar af en toe zitten dit soort dagen er ook gewoon tussen. Inmiddels geleerd dat ik me er beter aan kan toegeven en het morgen weer opnieuw moet proberen.

Niet gek dat jij je zo voelt!
Rust lekker uit dit weekend en moeten die wasjes echt? Zou je niet gewoon eens even een complete serie avondje houden? Of in ieder geval eens lekker even niks doen?
Je gaat je energie nog keihard nodig hebben he.. Sterkte met ex morgen. Hopelijk houdt hij zich aan z'n afspraak gezien z'n bizarre houding van laatst. (Al lijk jij het allemaal gewend ;) )
Hij houdt zich wel aan de afspraken hoor; en ja, ik ben zijn gedrag gewend, al is datzelfde gedrag de reden waarom ik ben gescheiden ;) Helaas zal ik die wassen echt moeten draaien, het is niet dat de kinderen anders geen schone kleding hebben, maar ik kan niet tegen volle wasmanden. En pluspunt: wat ik nu wegdraai maar niet weggevouwen krijg, vouwt m'n hulp dinsdag wel weg voor me O+

Ga vanmiddag waarschijnlijk wel even naar de zwarte markt in beverwijk, denk dat ik m'n rolstoel maar ophaal thuis en in de achterbak van de auto gooi .. heb dat ding tenslotte niet voor niets :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150378521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 04:15 schreef kwakz0r het volgende:
Beterschap LuDann!
Dit!

Tsjonge, het idee dat ik weer zwanger ben heef echt nog landingstijd nodig. Moet ook weer even schakelen met het maken van een boodschappenlijstje :D

Maandag maar eens de vk bellen voor een intake. :o

Het komt allemaal dichtbij zo DJMO! :) zaten wij trouwens een paar jaar geleden ook niet samen in 1 topic? :+.
Ik vind het trouwens respectabel hoe je het allemaal regelt. Echt knap. (Heb een poosje gelurkt hier :@)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 07:14:09 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150378542
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 07:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dit!

Tsjonge, het idee dat ik weer zwanger ben heef echt nog landingstijd nodig. Moet ook weer even schakelen met het maken van een boodschappenlijstje :D
nog gefeliciteerd!! Ik heb gisteren een pakje ossenworst meegenomen bij de albert heijn, donderdag mag ik weer
quote:
Maandag maar eens de vk bellen voor een intake. :o

Het komt allemaal dichtbij zo DJMO! :) zaten wij trouwens een paar jaar geleden ook niet samen in 1 topic? :+.
Ik vind het trouwens respectabel hoe je het allemaal regelt. Echt knap. (Heb een poosje gelurkt hier :@)
Geert is nét vier geworden, dus is goed mogelijk :Y En dat regelen, dat is noodgedwongen. Als ik het niet doe, doet niemand anders het voor me, dus tsja :+

pi_150378766
Ja dat is ook zo, maar je doet het toch maar.
pi_150379177
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet.. :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:13:38 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379200
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat is ook zo, maar je doet het toch maar.
het staat op het lijstje waar ik aan moet werken van m'n psych: het accepteren van complimenten zonder ze weg te wuiven .. ik kan dat gewoon echt heel slecht haha ;)

Wen er maar aan sillie, het is écht zo :Y O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:25:40 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379332
ik O+ facebook .. al bijna drie jaar uit elkaar, en nog steeds stond mijn getrouwde naam op mijn energiecontract bij NUON. één melding op facebook doen en ze hebben het zojuist aangepast ...

Kindjes zijn nu onderweg naar papa, en hoewel ik de rust wel even fijn vind, omdat ze echt het onderste uit de kan halen wat betreft mijn energielevel, mis ik ze nu al weer. naja, morgen zijn ze weer thuis O+

pi_150379397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet.. :@
Hier voelt het ook nog soms zo onwerkelijk. En dan heb ik al 3 echo's gehad..
Er groeit gewoon een mensje in mij.

En bij jou ook Sillie, begin het maar te geloven ;)

Hier weer een nacht super geslapen (lees een uur of 10). Maar sta wel minder duf en "dronken" op als gisteren. Hopelijk blijft dat zo!

Vanavond sushi eten met vrienden! Heb de kaart al uitgeplozen met de dingen die ik mag! (Weet dat er wordt gezegd dat je verse sushi gewoon mag, maar toch wil ik het risico rauwe vis niet nemen. Genoeg andere opties!)
pi_150379549
Dat besef dat er ECHT een mensje in mij groeit is er pas sinds madam me dagelijks liefdevol schopt. En zelfs dan nog kan ik het soms nog niet geloven.

Dan heb ik nog wel een luxe positie waarin manlief op verzoek zo veel echo's kan maken als we willen. Dus we hebben zo een rondleiding van mans nieuwe afdeling in het ziekenhuis en gaan de kleine meid dan nog eens bekijken.

En even vies praten hoor, maar wat is goed kunnen poepen toch goud waard. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150379555
Ik weet niet hoe ik het moet geloven want het is ongelovelijk! Mensjes maken O+ !

Het zal wel wat meer plek krijgen na een echo (of 2, of 3). Hopelijk mag dat snel. Ik las op de site van het ziekenhuis hier dat de eerste echo met 7-9 weken is. Maandag naar de longarts en dan hopelijk 2-3 weken later gyn voor echo..
pi_150379628
Hoe zou het met Risu zijn? Zit ze al op het terras met de baby? ;) O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:57:36 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379709
het is nou niet echt terrasweer Minarosa :+

pi_150379784
Ik kijk ook echt iedere ochtend vol verwachting in dit topic om te zien of er een verse baby is. Maar de afgelopen dagen was Risu sowieso wat later, dus ik doe nog even geen voorspelling voor vandaag. Ik houd het op dinsdagochtend, dan hebben we weer een verse baby!

LuDann, goed dat je hebt gebeld! En wat erg dat jullie nu met z'n tweetjes ziek zijn (hoewel gedeelde smart enzo...).

DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super :D (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ;) ).

Silliegirl, heel herkenbaar hoor. En zelfs echo's hielpen me in het begin niet, want dat was gewoon een DVD van een baby die ze op de tv hadden. Vrouw was meteen aan het huilen, ik vond het allemaal nog een ver-van-m'n-bed-show. Inderdaad hielp het voelen van de baby daar enorm mee, maar dat duurde nog eventjes.

Faptist, zulke dagen moeten er ook zijn en het is maar goed dat je goede vrienden hebt op zo'n moment. Maar ja, gister is voorbij en komt nooit meer terug! Jeuj!
pi_150379826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:

+1. Van mijn regelmatige stoelgang is geen zak over op 't moment.
pi_150379833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet geloven want het is ongelovelijk! Mensjes maken O+ !

Het zal wel wat meer plek krijgen na een echo (of 2, of 3). Hopelijk mag dat snel. Ik las op de site van het ziekenhuis hier dat de eerste echo met 7-9 weken is. Maandag naar de longarts en dan hopelijk 2-3 weken later gyn voor echo..
Same here. Ik ga het pas echt geloven (en m'n vriend ook) als we iets op de echo hebben gezien. Hopelijk over een week of 3.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:

En dit ja.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 10:10:32 #241
409579 LuDann
All the way
pi_150379874
Bedankt voor de beterschapswensen. :) Nog een stukje op mijn ''traject''; een bezoek aan de uroloog (i.v.m verleden van meerdere nierbekkenontstekingen en snel uit de hand gelopen blaasontstekingen). Wat zal mijn zorgverzekeraar balen dat ik naar ze ben overgestapt dit jaar, die hoge premie haal ik er wel uit. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Je wisselweekdag valt nu nog niet zo makkelijk in te schatten. Zo'n test heeft een bepaalde grens waarbij het ding verspringt naar de volgende termijn, maar je HCG verdubbelt zich per dag nu geloof ik, dus lastig. Maar wel een enorm goed teken natuurlijk!

En voor mij is het ook nog steeds bizar, onwerkelijk en abstract. Dat er hier straks een baby rondkruipt lijkt me nog steeds een ver van mijn bed show. Misschien omdat ik het ook nog niet durf te geloven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:25 schreef DJMO het volgende:
ik O+ facebook .. al bijna drie jaar uit elkaar, en nog steeds stond mijn getrouwde naam op mijn energiecontract bij NUON. één melding op facebook doen en ze hebben het zojuist aangepast ...

Kindjes zijn nu onderweg naar papa, en hoewel ik de rust wel even fijn vind, omdat ze echt het onderste uit de kan halen wat betreft mijn energielevel, mis ik ze nu al weer. naja, morgen zijn ze weer thuis O+
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:57 schreef DJMO het volgende:
het is nou niet echt terrasweer Minarosa :+
Ik zit ook met sjaal op de bank idd. :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:16:08 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ).

:D dank je wel :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst?

echt wel! Ik ben een carnivoor .. gék op (rauw) vlees .. als er één ding is dat ik mis, is dat wel snoepen van het gehakt als ik pasta maak of ballen gehakt :')

zaterdag 7 maart 2015 @ 10:16:58 #243
409579 LuDann
All the way
pi_150379974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk ook echt iedere ochtend vol verwachting in dit topic om te zien of er een verse baby is. Maar de afgelopen dagen was Risu sowieso wat later, dus ik doe nog even geen voorspelling voor vandaag. Ik houd het op dinsdagochtend, dan hebben we weer een verse baby!

LuDann, goed dat je hebt gebeld! En wat erg dat jullie nu met z'n tweetjes ziek zijn (hoewel gedeelde smart enzo...).

DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super :D (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ;) ).

Silliegirl, heel herkenbaar hoor. En zelfs echo's hielpen me in het begin niet, want dat was gewoon een DVD van een baby die ze op de tv hadden. Vrouw was meteen aan het huilen, ik vond het allemaal nog een ver-van-m'n-bed-show. Inderdaad hielp het voelen van de baby daar enorm mee, maar dat duurde nog eventjes.

Faptist, zulke dagen moeten er ook zijn en het is maar goed dat je goede vrienden hebt op zo'n moment. Maar ja, gister is voorbij en komt nooit meer terug! Jeuj!
Ja, verse baby! Het is alweer te lang geleden. O+

Dank je wel Cactus. Ben ook blij dat ik gebeld heb. Hoewel het overdreven klinkt is gezien mijn verleden een blaasontsteking toch wel een spoedsituatie, dus als ik tot de ochtend gewacht had, was het misschien ziekenhuis opname geworden (heb ik helaas al eens meegemaakt). En tja, een krampachtig menstruatiegevoel met pijn in je onderrug, dat is gewoon eng met 18 weken.

Heb nu binnen 24 uur 2 keer een echo gehad, das bijna aso. :@

Ben het met je eens waar het DJMO aangaat, hier ook niets dan bewondering! Hup, nog een compliment DJMO, word er maar lekker rood van. :6

Wat het voor B_N erg realistisch maakte was het horen van het hartje. Die eerste keer dat we dat hoorden, ik vond het niet zo bijzonder, maar die blik in zijn ogen... vergeet ik nooit meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:17:44 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379985
net even teruggezocht .. Geert kwam in deel 750, door mijzelf geopend toen. Wel tof om al die reactie's en het medeleden terug te lezen, heel die bevalling komt weer terug in mijn herinnering nu :o

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:19:08 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150380009
he jongens hou op nou, nu voel ik me alsof ik naar complimentjes aan het vissen was/ben terwijl ik ze juist altijd probeer te ontwijken _O-

zaterdag 7 maart 2015 @ 10:23:37 #246
409579 LuDann
All the way
pi_150380082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:19 schreef DJMO het volgende:
he jongens hou op nou, nu voel ik me alsof ik naar complimentjes aan het vissen was/ben terwijl ik ze juist altijd probeer te ontwijken _O-
Ben jij mal, helemaal niet! Ik vind het heel herkenbaar, ik hoor vaak van vrienden en ook B_N dat ik niet zo moet tegensputteren als ik een complimentje krijg.

Accepteren, kreng! >:)

( :* )
pi_150381124
Zo hier lijkt het erop alsof ik me echt wat beter voel als gisteren! Fijn :)

Mijn vriend gaat straks richting de IKEA om een 5x5 vakkenkast te kopen voor in de gang incl. 8 deurtjes en 1 manden.
Kan ik die morgen misschien lekker inruimen met de spullen die nu in dozen staan, want ik was in de woonkamer namelijk al te fanatiek geweest en toen bleek de kast uitverkocht te zijn!
Ook hoop ik nog wat spullen uit de slaapkamer in de kast kwijt te kunnen zodat we weer een stapje verder zijn in het ruimte maken voor de baby!

En dan de volgende stap: reusachtige kledingkast eruit, kleinere kopen en die erin.
Hopelijk kan dat over een maandje of anderhalf! En een leuke bijkomstigheid vind ik dat we dit allemaal sparen met de fooien die mijn vriend krijgt op zijn werk. Nu hebben we echt een doel om voor te sparen en dat vind ik leuk! (en fijn, want alles is al duur genoeg!)

Verder hebben we 2 weekjes terug een 2e (of 3e of 4e) hands box gekocht die we nu mooi willen opknappen en we hadden een tijdje terug ook al een 2ehands tripptrapp voor een leuk prijsje gescoord die we willen opknappen. Dus als het straks lekker weer is kunnen we lekker aan de slag!

Verder worden de deuren in huis nog geschilderd binnenkort, die hebben nog steeds de opleveringskleur......

Kortom ik ben dolenthousiast!

Wel gek hoor, nu wij er niet voor hebben gekozen om de combinatietest te laten doen, hebik over 6 weken pas weer controle ivm de bloeddruk en afspraak met de verpleegkundige en over 10 weken de SEO. Dat voelt heel gek na de afgelopen 6 weken 3 afspraken gehad te hebben!
Die controle vond ik heel fijn en nu dat weg is vind ik dat wel spannend! Herkenbaar?
pi_150381520
Wiebelbaby zit nog binnen te wiebelen. Dus vandaag maar even terugwiebelen.
Ik kan sowieso dit weekend wel in het zonnetje gaan zitten, maar doe het liever met baby uit de buik.
Ongeduldig word ik ervan.
pi_150381604
Dames goedemorgen!

Ik kom me hier melden. Bijna week 6. Bob de Bouwer is bezig de boel aan het verbouwen daar beneden en ik ben net een verstrooide professor.

Volgende week naar de huisarts om de doorverwijzing (van mijn behandeld arts uit het ziekenhuis) naar de gynaecoloog te bespreken. Iemand goede ervaringen in omgeving Utrecht met een gyneacoloog?

Oh en ik las uitkijken met tuinieren. Goede handschoenen kopen? En geen tuinaarde eten ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 11:54:14 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150381701
Ah Risu .. :* hoop dat je kleine snel buiten komt spelen!

Welkom Daui!!

pi_150381848
DJMO fijn dat je ex nu weer aanspreekbaar is, en inderdaad petje af hoe je alles regelt in je eentje. Zo, heb ik het toch gezegd :6

Sillie dat gaat hard met je +3, voor mijn gevoel had je gisteren pas een tweede streepje hihi. Gaat zo rap allemaal.. Raar idee he? Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat er iets in mij groeit. Zeker door de weinige symptomen en bijv. groeiende borsten, ik ben van een kleine B naar een redelijke B gegaan, daar hield het tot nu toe bij op :') Over anderhalve week pas de tweede echo, en ik vind het weer heel spannend, maar ik ga er maar vanuit dat zolang ik geen bloedverlies en buikpijn heb, de kleine het goed doet.

Ik wil ook goed kunnen poepen ;(

Yeah Joycie *O* Voor nieuwe kast en opruimen en kledingkast vervangen, allemaal stapjes voor de baby *;
En morgen ook een heerlijke lentedag, dat is goed voor de schoonmaakkriebels. Ik baal gewoon dat wij morgen niet thuis zijn, huis is ook hard toe aan een schoonmaakbeurt

Risu je hebt een veel te fijn huisje gemaakt! Kan me voorstellen dat je geduld op de proef wordt gesteld.

Daui *O* Welkom in het volgende topic!

Gisteren mijn zusje en haar vriend over de vloer gehad. Ik heb op de negenmaanden beurs slabbetjes laten bedrukken met Woezel en Pip, 2 met 'mijn oom en tante zijn de liefste' en 1 met 'Mijn oom is de liefste'.
Mijn zusje maakte het cadeautje open, zag iets kleins van stof, wat is dit nou zegt ze, een onderbroek? Toen vouwde ze het uit, roept ze heel hard nee en begon heel hard te huilen. Haar vriend moest ook even een traan weg pinken. Ze waren allebei heel enthousiast, vooral mijn zusje, want haar schoonzusje moet deze maand bevallen maar het feit dat haar eigen zus in verwachting is, is toch wel heel anders.
Vanmiddag gaan O+ en ik naar Duitsland en 'savonds langs bij zijn zusje, die krijgt ook een slabbetje. En morgen naar zijn broertje.
En hoe meer mensen we het vertellen, hoe angstiger ik word dat ergens tussen nu en volgende week het hartje stopt met kloppen. Op dit moment zou ik graag even op en top zwanger voelen ter bevestiging :')
pi_150382161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
DJMO fijn dat je ex nu weer aanspreekbaar is, en inderdaad petje af hoe je alles regelt in je eentje. Zo, heb ik het toch gezegd :6

Sillie dat gaat hard met je +3, voor mijn gevoel had je gisteren pas een tweede streepje hihi. Gaat zo rap allemaal.. Raar idee he? Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat er iets in mij groeit. Zeker door de weinige symptomen en bijv. groeiende borsten, ik ben van een kleine B naar een redelijke B gegaan, daar hield het tot nu toe bij op :') Over anderhalve week pas de tweede echo, en ik vind het weer heel spannend, maar ik ga er maar vanuit dat zolang ik geen bloedverlies en buikpijn heb, de kleine het goed doet.

Yeah Joycie *O* Voor nieuwe kast en opruimen en kledingkast vervangen, allemaal stapjes voor de baby *;
En morgen ook een heerlijke lentedag, dat is goed voor de schoonmaakkriebels. Ik baal gewoon dat wij morgen niet thuis zijn, huis is ook hard toe aan een schoonmaakbeurt

Risu je hebt een veel te fijn huisje gemaakt! Kan me voorstellen dat je geduld op de proef wordt gesteld.

Gisteren mijn zusje en haar vriend over de vloer gehad. Ik heb op de negenmaanden beurs slabbetjes laten bedrukken met Woezel en Pip, 2 met 'mijn oom en tante zijn de liefste' en 1 met 'Mijn oom is de liefste'.
Mijn zusje maakte het cadeautje open, zag iets kleins van stof, wat is dit nou zegt ze, een onderbroek? Toen vouwde ze het uit, roept ze heel hard nee en begon heel hard te huilen. Haar vriend moest ook even een traan weg pinken. Ze waren allebei heel enthousiast, vooral mijn zusje, want haar schoonzusje moet deze maand bevallen maar het feit dat haar eigen zus in verwachting is, is toch wel heel anders.
Vanmiddag gaan O+ en ik naar Duitsland en 'savonds langs bij zijn zusje, die krijgt ook een slabbetje. En morgen naar zijn broertje.
En hoe meer mensen we het vertellen, hoe angstiger ik word dat ergens tussen nu en volgende week het hartje stopt met kloppen. Op dit moment zou ik graag even op en top zwanger voelen ter bevestiging :')
Mijn vriend is hier vooral druk met de schoonmaak ;) En ik doe het lichtere werk en het papierwerk. Maar idd hier is het huis ook nodig toe aan een schoonmaakbeurt. Ik schaamde me gewoon echt.

Leuk dat je het zo langzaam aan gaat vertellen. Dat wordt het ook echter!
En weet je, mocht het mis gaan, is het heel fijn dat je er dan over kunt praten en het verdriet kunt delen. Maar probeer nu te genieten.. Want het kan nu mis gaan maar ook over 30 weken. Of als je kindje geboren is. Of als het ouder is. De zorgen zullen nu meer ophouden Cassandra!

En dan snap ik dat het voor jou nog een beetje extra lastig is. Maar die kwaaltjes zeggen niets. Hier woensdag weer een prachtig beebje gezien met alles er op en er aan en een kloppend hartje. Maar hier ook niet misselijk, en ook niet overgeven. Alleen die vermoeidheid. En het nergens geen trek in hebben. Maar echt qua kwaaltjes mag ik niet klagen. Het zegt niets. Dus geniet ervan ;)
pi_150382209
Welkom Daui! De tuinaarde kun je nu beter even laten staan, maar straks kun je gezellig samen met je kind zand eten! ;)

Risu ik hoop dat je kan genieten van de zon terwijl je dochter nog lekker in je buik zit. Straks heb je een kleine die eerst nog niet naar buiten kan en dan heb jij nu toch al de eerste lente zonnestralen gehad!

Wat een lieve reacties Cassandra! Hoe moeilijk ook, probeer het niet hebben van klachten te accepteren en er van te genieten. Je weet dat je er nu weinig controle over hebt, dan geniet je er toch veel liever van?

Verstandig dat je snel hebt gereageerd LuDann! Vandaag dus ziekenboeg in huize LuDann? Beterschap!

Ik had gisteravond enorm veel last van harde buiken terwijl ik rustig op de bank zat. Vooral hoog in mijn buik deed het zeer. Getwijfeld of ik de vk zou bellen, maar eerst begonnen met mijn verjaardagstaarten. En terwijl ik in de keuken stond zakte het af. Waar de rest van de wereld harde buiken krijgt als ze teveel doen, krijg ik ze als ik lekker op de bank een boek zit te lezen. }:|
pi_150382532
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef Risu het volgende:
Wiebelbaby zit nog binnen te wiebelen. Dus vandaag maar even terugwiebelen.
Ik kan sowieso dit weekend wel in het zonnetje gaan zitten, maar doe het liever met baby uit de buik.
Ongeduldig word ik ervan.
Kom! Tijd voor meer kraamvrouwen in het babytopic, is gezellig!
Pff ik weer niet hoe een spoiler te plaatsen op de mobiel, anders had ik wel een rammelfoto voor je :).

En buiten mijn eigenbelang gun ik je ook een verse baby :).
pi_150382753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Welkom aan nieuwe zwangeren!

Risu, heb je al Chinees besteld ;) ?

Jeuj voor jongetjes.

Sorry voor slechte post, want ego: ik ben nu al aangenomen voor de baan waar ik vandaag voor op gesprek mocht komen. Ben blij! Zo lekker vieren met vrouw :)
GEFELICITEERD! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb al heel stellig beweerd dat ik mijn schoen opeet als het een jongetje wordt, en mensen hebben gezworen me daaraan te houden, dus we gaan voor de zekerheid maar even wat snoep in de vorm van een schoen kopen. :+

Maar goed, ik wéét gewoon dat het mijn vriend zal zijn die in de bevalkamer die schoen zal gaan eten, en dat jij geen echo gaat eten. :D *O* >:)

Edit: Ik heb mijn vriend dus verteld van die NUB theorie enzo hé, het is niet zo dat ik alleen stiekem weet dat die op een meisje kan duiden. Maar aangezien dat niet wetenschappelijk genoeg is enzo is hij nog steeds overtuigd van een jongen (net als de meeste mensen die een gokje in ons gokjesbakje gedaan hebben volgens mij). Ik ga ook meer uit vanuit mijn gevoel, net als jij. Gewoon vanaf dag 1 had ik al het gevoel van ''MEISJE"'. :)
Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een meisje werd t/m ongeveer een week voor de pretecho. Steeds vaker had ik blauw in mijn handen... :D

Ik hoop medisch gezien dat het een jongen bij je gaat worden, maar mijn ingezonden briefje heeft op een meisje ingezet :9
Schudden voor gebruik
pi_150383671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo hier lijkt het erop alsof ik me echt wat beter voel als gisteren! Fijn :)

Mijn vriend gaat straks richting de IKEA om een 5x5 vakkenkast te kopen voor in de gang incl. 8 deurtjes en 1 manden.
Kan ik die morgen misschien lekker inruimen met de spullen die nu in dozen staan, want ik was in de woonkamer namelijk al te fanatiek geweest en toen bleek de kast uitverkocht te zijn!
Ook hoop ik nog wat spullen uit de slaapkamer in de kast kwijt te kunnen zodat we weer een stapje verder zijn in het ruimte maken voor de baby!

En dan de volgende stap: reusachtige kledingkast eruit, kleinere kopen en die erin.
Hopelijk kan dat over een maandje of anderhalf! En een leuke bijkomstigheid vind ik dat we dit allemaal sparen met de fooien die mijn vriend krijgt op zijn werk. Nu hebben we echt een doel om voor te sparen en dat vind ik leuk! (en fijn, want alles is al duur genoeg!)

Verder hebben we 2 weekjes terug een 2e (of 3e of 4e) hands box gekocht die we nu mooi willen opknappen en we hadden een tijdje terug ook al een 2ehands tripptrapp voor een leuk prijsje gescoord die we willen opknappen. Dus als het straks lekker weer is kunnen we lekker aan de slag!

Verder worden de deuren in huis nog geschilderd binnenkort, die hebben nog steeds de opleveringskleur......

Kortom ik ben dolenthousiast!

Wel gek hoor, nu wij er niet voor hebben gekozen om de combinatietest te laten doen, hebik over 6 weken pas weer controle ivm de bloeddruk en afspraak met de verpleegkundige en over 10 weken de SEO. Dat voelt heel gek na de afgelopen 6 weken 3 afspraken gehad te hebben!
Die controle vond ik heel fijn en nu dat weg is vind ik dat wel spannend! Herkenbaar?
Was jouw vriend niet vrachtwagenchauffeur? Krijgen die fooien? Dat wist ik niet!

Fijn trouwens, dat opruimen. Voelt goed he! Ik heb net de badkamer uitgemest. Aspirine die tot 2013 houdbaar was enzo weggegooid...

Verder heb ik pas in week 25 weer controle, en bij 19 weken een echo. Duurt nog lang!
pi_150383959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Was jouw vriend niet vrachtwagenchauffeur? Krijgen die fooien? Dat wist ik niet!

Fijn trouwens, dat opruimen. Voelt goed he! Ik heb net de badkamer uitgemest. Aspirine die tot 2013 houdbaar was enzo weggegooid...

Verder heb ik pas in week 25 weer controle, en bij 19 weken een echo. Duurt nog lang!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150384034
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_150384405
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:57:04 #260
259886 pessie
pi_150384408
Ludan ziekenboeg is niet leuk :* Goed dat je op tijd an de bel getrokken hebt en ik hoop voor je dat de kuur snel aanslaat.

DJMO, veel plezier vanmiddag.

Joyce, willen ze niet controleren wat je nieuwe dosis bloeddrukmedicatie bij je doet?
Ik vind sowieso dat er bij een aantal van jullie best lang zit tussen de controles, hier normaal gesproken maximaal 4 weken vanaf de intake.
En lekker veel gedaan in huis al!

Cholula, misschien trapte je kleintje net even heel hard naar boven, doet die van mij helaas ook wel :P

Risu, nog geen nieuw klein meisje dus :* kun je wel lekker buiten zitten vandaag!

Wij zijn ook lekker aan de slag gegaan. Babykleertjes weken in de echfa wit, straks de eerste babywas erin. Vanmorgen maar vast een stapel luiers gekocht en gezorgd dat mijn moeder over 2 weken de wieg meeneemt. En kasten uitmesten van de kinderen :P een deel van de babyspullen komt bij onze middelste in de kast. Het was alweer even geleden dat ik het te kleine spul eruit gemikt heb :') ze heeft nu weer een nagenoeg lege kast *O* shoptijd dus!
En de was hangt vandaag buiten O+ ik word daar altijd zo blij van, de allereerste keer dat dat naar buiten kan...

Mijn harde buiken zijn gelukkig al een stuk minder ten opzichte van donderdag en vrijdag.

En ik heb een nieuwe postter gespot! daui? Gefeliciteerd! *O*

Cassandra at een leuke reacties zeg!
pi_150384529
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn familie weet nog niks, maar mijn collega's
al wel. Ik werd al spugend betrapt toen ik zelf nog niet wist dat ik zwanger was en nu ik alleen maar misselijker ben wilde ik het delen voor iedereen op de werkvloer het al doorhad. Mijn liefste collega's moesten ook huilen omdat ze zo blij waren voor me. Maar het idee dat ik, als het nu mis zou gaan, op het werk aan 1 woord genoeg heb vind ik heel fijn.
pi_150384660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef pessie het volgende:
Ludan ziekenboeg is niet leuk :* Goed dat je op tijd an de bel getrokken hebt en ik hoop voor je dat de kuur snel aanslaat.

DJMO, veel plezier vanmiddag.

Joyce, willen ze niet controleren wat je nieuwe dosis bloeddrukmedicatie bij je doet?
Ik vind sowieso dat er bij een aantal van jullie best lang zit tussen de controles, hier normaal gesproken maximaal 4 weken vanaf de intake.
En lekker veel gedaan in huis al!

Cholula, misschien trapte je kleintje net even heel hard naar boven, doet die van mij helaas ook wel :P

Risu, nog geen nieuw klein meisje dus :* kun je wel lekker buiten zitten vandaag!

Wij zijn ook lekker aan de slag gegaan. Babykleertjes weken in de echfa wit, straks de eerste babywas erin. Vanmorgen maar vast een stapel luiers gekocht en gezorgd dat mijn moeder over 2 weken de wieg meeneemt. En kasten uitmesten van de kinderen :P een deel van de babyspullen komt bij onze middelste in de kast. Het was alweer even geleden dat ik het te kleine spul eruit gemikt heb :') ze heeft nu weer een nagenoeg lege kast *O* shoptijd dus!
En de was hangt vandaag buiten O+ ik word daar altijd zo blij van, de allereerste keer dat dat naar buiten kan...

Mijn harde buiken zijn gelukkig al een stuk minder ten opzichte van donderdag en vrijdag.

En ik heb een nieuwe postter gespot! daui? Gefeliciteerd! *O*

Cassandra at een leuke reacties zeg!
Aan de ene kant snap ik ook niet dag er zolang tussen de controle zit. Aan de andere kant geeft het een fijn gevoel dat ze een extra controle blijkbaar niet nodig vinden.
En nu is de controle met 16 weken al extra (werd ik later nog voor gebeld, anders was het alleen een afspraak met een verpleegkundige) anders was het pas bij 20 weken.

Beetje lastig ik ben natuurlijk zelf geen arts. Dus geen idee wat normaal is.. mocht ik nu meer van die dagen krijgen als gisteren trek ik natuurlijk wel aan de bel..

Hier trouwens 11 april de geslachtsbepaling! Een keertje extra spieken over 5 weken!
pi_150387155
Ahh het vertellen. Ik kijk er al naar uit O+.
We vertellen het z.s.m. aan mijn ouders. De rest van de familie moet braaf wachten. Maar als het mis gaat dan is het fijn om dat ook te kunnen delen.
pi_150387589
Ik ga er ook van genieten hoor, is meer het stemmetje in mijn achterhoofd dat ik af en toe hoor. Ik voel me goed,geen bloedverlies en geen buikpijn. Wij hebben het onze ouders direct verteld en mijn beste vriendinnen. Ik bedacht me dat ik het mijn beste vriend nog niet heb verteld, maar dat is niet iets wat ik via de WhatsApp wil doen. Rest van het gezin vertellen we het dus nu na een goede echo, puur vanwege het feit dat zeker de zusjes zo dolenthousiast zijn en we wilden vertellen dat het hartje ook al klopt.

Joycie zo spannend! Is dat ook met vijftien weken, ja he?wat schelen we nu, toch ruim vier weken?
pi_150387762
Gister een hormonaal prutdagje gehad. Bekken deed pijn, was wat moe en wilde er eigenlijk nog uit, voelde me nutteloos. Besloot toch er even uit te gaan, maar kon het topje wat ik aan wilde niet gelijk vinden waardoor ik maar even snikkend op de bank ben gaan zitten. 1 van de cavia's gelijk knorren omdat hij het een gek geluid vond en m'n kat tilde naast me z'n slaperige kop verbaasd op, vond ik toch wel weer schattig. Topje erna toch gevonden, weggegaan, toen ik weer thuiskwam voelde ik me toch weer een stuk beter :)

Loop even wat achter nu. Cholula: ik kan natuurlijk wel gaan liggen bij vriendin of schoonzus, weet alleen niet of ik dan nog zomaar zelf terug mag naar mijn ziekenhuis. Schoonzus en broer snappen het vast goed, verwachten nu zelf de 2e, maar dan zit ik toch meer dan 1 uur van m'n ziekenhuis af.. Vriendin woont qua reistijd wat dichterbij en we blijven daar maar even, dus voelt wat veiliger. Maar daar wil ik eigenlijk echt niet gaan liggen..
SPOILER
Hoop dat dinsdag blijkt dat ie gewoon weer terug naar bibi is (was ie al een tijdje, nu ineens weer bbbi) dan hoef ik me hier wat minder druk over te maken!

DJMO, bezoek is helaas ook op woensdag! Ga ook samen met iemand anders erheen en rij ook met haar mee, dus zou deze keer sowieso niet lukken. Maar moet ook nog steeds een keer naar het nieuwe huis van een andere vriendin kijken die ook erheen is verhuisd, misschien is het dan wel te combineren ;). En geniet even van de rust vandaag hoor! Je bent altijd zo druk bezig, heb je wel verdiend ;)

Zag goede echo's voor Selvaria en Jocie!

Jongetje voor Coccinelle *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door Gevalletje op 07-03-2015 16:48:09 ]
pi_150388126
En toen poste m'n mobiel het al voor ik het wou :P

Nog een :* voor Malteser

Hopelijk zijn het alleen de bijwerkingen van de verhoging Joycie en krijg je snel weer energie! Zo niet maandag even bellen ;)

Welkom Kuukske en Daui, gefeliciteerd *O*

Sticker voor LuDann *O* Beterschap, goed dat je het hebt laten controleren! Toevallig ongeveer hetzelfde gehad met 18 weken, kreeg ook een extra echo, waarbij we stiekem gingen kijken of er al wat te zien was, maar meneer had de navelstreng tussen z'n benen gedaan :P. Bleek bij mij alleen verstopping te zijn toen.
En kijk maar uit met die schoenzool ja, weet dat ik jaaaaaren geleden een topic zag waarbij iemand uiteindelijk letterlijk een stuk schoenzool heeft gebakken en opgegeten :P.
Briljante foto ook trouwens!

Heb zelf nooit echt een voorgevoel gehad wat het zou worden.. Vantevoren hadden vriend en ik lichte voorkeur voor een meisje, heb zelf steeds bedacht dat het dan vast een jongetje zou worden, kon het ook niet tegenvallen. Nu zou ik het raar vinden als het een meisje zou zijn, ben er zo aan gewent nu dat dit een jongetje is! M'n sm riep toen we het haar vertelde gelijk al dat het een jongetje zou worden en heeft het al vrij vroeg alleen maar over "hem" gehad!
Na de SEO hoorde ik van m'n moeder dat m'n broer nu ook stiekem graag wel een jongetje zou willen na m'n nichtje Kennelijk moest ie laastst bij hun geslachtsecho even slikken toen het weer een meisje bleek te zijn! Ach, hij kan altijd met z'n neefje komen spelen!

Super van die baan MwCactus, gefeliciteerd *O*

Leuke reactie van je zus Cassandra!
pi_150388355
Wat is het toch fijn dat mijn meneer zo enorm last heeft van nesteldrang :9

Alle klusjes worden gedaan *O*
Schudden voor gebruik
pi_150388504
Oooo, fijn is dat het Stippelrien?

Babykamer wordt hier vandaag voor het laatste laagje geverfd, morgen gaan we een nieuwe vloer halen en die leggen en dan kunnen de spulletjes eindelijk het kamertje in. Rust in m'n huis en m'n hoofd. Fijn. *;

Belastingdienst lijkt dit jaar ook lief te zijn. Hallo kinderwagen! :W
pi_150388566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:58 schreef Krisvc het volgende:
Oooo, fijn is dat het Stippelrien?

Babykamer wordt hier vandaag voor het laatste laagje geverfd, morgen gaan we een nieuwe vloer halen en die leggen en dan kunnen de spulletjes eindelijk het kamertje in. Rust in m'n huis en m'n hoofd. Fijn. *;

Belastingdienst lijkt dit jaar ook lief te zijn. Hallo kinderwagen! :W
Oh wat fijn zeg het inruimen.. daar kijk ik nu ook al naar uit. Maar eerst nog een hoop schilderwerk. De meubeltjes die we hebben gekregen zijn rete fijn, maar hebben erg veel liefde nodig met schuren en verven :D

Maar we liggen best op schema hier, dus dat komt vanzelf wel goed O+

Fijn zeg dat de belastingdienst een meevaller geeft ;)
Schudden voor gebruik
pi_150388830
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga er ook van genieten hoor, is meer het stemmetje in mijn achterhoofd dat ik af en toe hoor. Ik voel me goed,geen bloedverlies en geen buikpijn. Wij hebben het onze ouders direct verteld en mijn beste vriendinnen. Ik bedacht me dat ik het mijn beste vriend nog niet heb verteld, maar dat is niet iets wat ik via de WhatsApp wil doen. Rest van het gezin vertellen we het dus nu na een goede echo, puur vanwege het feit dat zeker de zusjes zo dolenthousiast zijn en we wilden vertellen dat het hartje ook al klopt.

Joycie zo spannend! Is dat ook met vijftien weken, ja he?wat schelen we nu, toch ruim vier weken?
Yes, met 15w4d hebben we de echo! Nog 5 weekjes dan mogen we weer spieken dus. Doen jullie nog de combinatietest? Of is dat ook voor jullie de enige echo tussen de termijn en SEO?
Ik ben 29 sept uitgerekend. Dus ik gok inderdaad 4 weken verschil..
Vind het zo leuk dat we met meerder zijn doorgeschoven naar hier!
pi_150388888
Laatste loodjes Gevalletje... Pak je rust he als je lichaam dat aangeeft!

Hier gaat het vandaag gelukkig een heel stuk beter als gisteren! Misschien moet ik ook wat beter naar mijn lichaam luisteren ;)
pi_150389143
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Yes, met 15w4d hebben we de echo! Nog 5 weekjes dan mogen we weer spieken dus. Doen jullie nog de combinatietest? Of is dat ook voor jullie de enige echo tussen de termijn en SEO?
Ik ben 29 sept uitgerekend. Dus ik gok inderdaad 4 weken verschil..
Vind het zo leuk dat we met meerder zijn doorgeschoven naar hier!
ik heb geen idee, met 8,4 een echo en dan vlak daarna weer ivm intake vk. Met 15 weken heb ik zelf een echo gepland bij prepret. Maar daartussen moet ik nog horen b van de verloskundige, daar moet ik mij nog inschrijven.

Vind het ook leuk dat we met heel veel van het WOHTS zijn doorgeschoven O+ voelt vertrouwd
pi_150389563
/werkgeneuzel

[ Bericht 94% gewijzigd door coccinelle op 07-03-2015 19:49:51 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 18:00:52 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150390387
daar heb ik geen ervaring mee Cocci, kan je helaas niet helpen.

Als je eens in de buurt bent dm je maar Gevalletje! Koffie staat bij mij altijd klaar (kan echt niet zonder koffie c_/ )

Dat slenteren op de beverwijkse bazar heeft m'n rug en bekken geen goed gedaan. Liep op het laatst met een bijna permanente harde buik rond daar. Toen nog maar gauw een trainingsbroek gescoord voor 3,50 en naar de auto gegaan. Eerst even langs mijn huis geweest, was in de droger gestopt en de laatste vuile dingen in wasmachine gegooid. Als ik morgen thuis kom hoef ik die alleen nog in de droger te stoppen en heb ik géén vuile was meer liggen thuis! Heb een wasmand schone (baby)was meegenomen hierheen, die ga ik vanavond tijdens het film kijken opvouwen. As we speak zit ook hier een was van mij in de wasmachine, maar dat is allemaal 40 graden spul wat niet in de droger mag, (bekleding maxi-cosi en die nieuwe trainingsbroek oa). Dus eigenlijk weinig gedaan, maar toch ook weer veel ... /dag lief dagboek O+ :')

pi_150390778
En dan nu gewoon op je kont blijven zitten.
Ik ga nog even door wiebelen, hele dag al gerommel en google maakt me niks wijzer.
Morgen baby, of volgende week pas... Niemand weet het.
pi_150391368
Ah Risu, volgens mij mag de baby van jou nu wel komen of niet? Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen!

Hier net een pakketje in de brievenbus. Met op de achterkant samen uitpakken.
Zit er 2 rompertjes in van Jip en Janneke. Cadeautje van mijn tante. Zo ontzettend lief!

Morgen gaan we een badje met inzet plus standaard ophalen voor 20 euro. Zo langzaam aan komt er steeds meer babyspul in huis!
pi_150391728
Op naar de babyshower van mijn zusje O+

ik wens iedereen een fijne zaterdagavond toe!

RISU je baby mag er nu wel uitkomen.. het is een prachtige dag geweest en dat zou een fantastische afsluiter zijn! O+
Schudden voor gebruik
pi_150391973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah Risu, volgens mij mag de baby van jou nu wel komen of niet? Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen!

Hier net een pakketje in de brievenbus. Met op de achterkant samen uitpakken.
Zit er 2 rompertjes in van Jip en Janneke. Cadeautje van mijn tante. Zo ontzettend lief!

Morgen gaan we een badje met inzet plus standaard ophalen voor 20 euro. Zo langzaam aan komt er steeds meer babyspul in huis!
wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.

Risu, wat een geduld zeg. Het kan toch niet meer lang duren!
pi_150392121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.

Risu, wat een geduld zeg. Het kan toch niet meer lang duren!
Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:58:38 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150392133
Wij hebben ook alleen nog maar wat kleertjes, verder ook niets. Kleren kocht ik pas met 16 weken. Kamer is nog niets aan gedaan. Na New York gaan we maar eens wat dingen bestellen, ik krijg wel het idee wat achter te lopen. :+

Een aantal dingen kunnen we overnemen maar dat komt later wel, heb geen zin om nu al m'n nek te breken over een badje, dus ik houd het bewust nog even af.

Van te voren dacht ik: als ik zwanger ben mag ik eindelijk kopen! Maar nu denk ik steeds: komt nog wel. :')
pi_150392198
Voor ons zal het meeste pas komen als we verhuisd zijn. En m'n Duutser is zo rationeel. Vandaag met een paar kleertjes in de hand gestaan, maar hij wil graag eerst een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben, want anders hebben we straks teveel enzo... O+ 8)7
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:00:11 #282
259886 pessie
pi_150392200
Stippel veel plezier! Is het gelukt met de hapjes?

Jagar, sommigen houden ervan om op tijd te beginnen, en anderen wachten daar wat mee. Volgens mij had ik mijn man bij mijn eerste pas met 34 weken de babykamer geverfd en behangen :')
Wel al vrij vlot een keer een rompertje gekocht, gewoon voor het idee.

Joyce wat leuk zeg!!!

Nou Risu, nog even gezellig maken vanavond ;) ? Schijnt ook te kunnen helpen ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:01:33 #283
259886 pessie
pi_150392241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor ons zal het meeste pas komen als we verhuisd zijn. En m'n Duutser is zo rationeel. Vandaag met een paar kleertjes in de hand gestaan, maar hij wil graag eerst een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben, want anders hebben we straks teveel enzo... O+ 8)7
Je hebt niet snel teveel kleertjes :P zeker niet als je het in verschillende maten koopt. Van de eerste maat heb je toch zeker een setje of 6 nodig als je niet om de haverklap wilt wassen. Ze dragen hun kleding maximaal 24 uur.
pi_150392783
Wow jullie gaan weer hard! En mijn hoofd is een zeef..

Jager: wij zijn ook pas net op gang gekomen met shoppen. Kamertje schiet nu wel op. Vanwege de lange levertijd hadden we die wel vroeg besteld. (Zou 4 maanden duren en vervolgens werd het binnen 2 maanden geleverd, euhhh..) Andere spulletjes zijn nog steeds meer cadeaus dan zelf gekocht.

Risu: hoop dat de kleine snel komt!!

Stippel: veel plezier! Welke hapjes zijn het geworden?
pi_150393119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!
Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?
pi_150393414
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?
Ja, echt heel erg veel keuze!
We krijgen de Joolz Day Studio, Gris :)

pi_150393524
Wij zijn redelijk op weg. Kamertje hebben we, wagen hebben we net gekocht (Quinny Mood), kleertjes heb ik echt belachelijk veel gekregen dus hoef ik alleen nog een paar extra dingetjes te kopen. Van de week zijn we begonnen met spulletjes als een aankleedkussen, een kruik, kruikenzakken en een borsteltje enzo te kopen.

Laatste grote aankopen zijn een box, de babyfoon en het matras. Daarna zijn het alleen nog kleine dingetjes. Al dat geregel stilt mijn gepaniek geloof ik. :P Kaartje is ook al ontworpen. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 19:41:00 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150393711
ja, die geboorteuitzet :') Ik heb inmiddels genoeg kruiken én kruikenzakken liggen.. lees ik het volgende op de uitzetlijst van mijn kraambureau:

2 naadloze metalen kruiken (zonder kruikzak, als kruikzak wordt namelijk een hydrofiel luier gebruikt) of een goedgekeurde elektrisch te verwarmen kruik met kruikzak

waar dat nou weer goed voor is?? :?

zaterdag 7 maart 2015 @ 19:41:25 #289
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150393733
Volgens mij heb ik Daui nog niet gefeliciteerd, bij deze! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:46:11 #290
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150393995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, echt heel erg veel keuze!
We krijgen de Joolz Day Studio, Gris :)

[ afbeelding ]
Die gaan wij ook kopen, in het donkerblauw! O+
pi_150395029
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Joolz Day Studio
Wow wat een toffe wagen!

Hier heb ik van (de 2 mensen die het nu weten) mijn zusje baby zwembandjes gekregen (we gaan elke week zwemmen) en van mijn beste vriendin een slab en een klein knuffelschaap. We hebben wel al bij de babykleding gekeken en ik moet het berenpak van de H&M hebben.

We weten al wat we met de babykamer willen doen. Binnenkort gaan we de bovenverdieping aanpakken, laminaat erin/vloerbedekking eruit en behang eraf/verf erop. Maar het echte baby gedeelte bewaren we voor na de magische drie maanden grens
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:08:19 #292
259886 pessie
pi_150395070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef DJMO het volgende:
ja, die geboorteuitzet :') Ik heb inmiddels genoeg kruiken én kruikenzakken liggen.. lees ik het volgende op de uitzetlijst van mijn kraambureau:

2 naadloze metalen kruiken (zonder kruikzak, als kruikzak wordt namelijk een hydrofiel luier gebruikt) of een goedgekeurde elektrisch te verwarmen kruik met kruikzak

waar dat nou weer goed voor is?? :?
Shoot, vandaag bij de drogist vergeten een nieuwe thermometer te kopen voor de baby :') . Ach, ik heb nog tijd.
Dat vind ik wel bijzonder DJMO, maar volgens mij is dat per kraamverzorgster ook weer anders. Mijn kraamverzorgsters gebruikten zowel de kruikenzak als een hydrofiel. Naadloze metalen kruiken is al heel lang hetgeen er op de lijst staat.

En al die dingen hebben wij al :7 toch een voordeel aan een derde ;) (Laten we de auto, de dakkapel en 2 slaapkamers op zolder voor het gemak even vergeten :') )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 20:11:20 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150395196
ja de kruiken weet ik, ik had ze ook bij J&G, maar waarom nou ineens geen kruikenzakken meer? en twee thermometer ammahoela. Ik heb er één, twee flesjes alcohol en watjes. Ik ontsmet dat ding wel .. ga voor die max tien dagen echt geen tweede aanschaffen.

zaterdag 7 maart 2015 @ 20:14:33 #294
259886 pessie
pi_150395340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef DJMO het volgende:
ja de kruiken weet ik, ik had ze ook bij J&G, maar waarom nou ineens geen kruikenzakken meer? en twee thermometer ammahoela. Ik heb er één, twee flesjes alcohol en watjes. Ik ontsmet dat ding wel .. ga voor die max tien dagen echt geen tweede aanschaffen.
ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 20:17:45 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150395484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef pessie het volgende:

[..]

ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.
Snap ik wel, maar desinfecteren met 70% alcohol werkt net zo goed. Ik heb deze twee maanden geleden aangeschaft (wel met oog op de baby btw) omdat ik alleen een oor-thermometer had. Ik heb hem inmiddels wel een paar gebruikt voor de kinderen, maar meteen erna gedesinfecteerd. Echt, ze doen het er maar gewoon mee.

zaterdag 7 maart 2015 @ 20:18:40 #296
259886 pessie
pi_150395526
Ik zie trouwens bij mijn kraamzorginstelling dat de manier van een wiegje opmaken ook verandert is :? arme kraam...
pi_150395726
Wat een ooit kinderwagen, ga je echt veel plezier van hebben!!
Wij hebben de Joolz day earth edition, heb er geen seconde spijt van en we gebruiken hem nog bijna dagelijks O+

Kwa voorgevoel heb ik het alle 3 de keren goed gehad, had ook echt moeten schakelen als,dit een meisje zou zijn geweest... M'n gevoel zei zo sterk dat we een jongen zouden krijgen :)

Gisteren proefdrukken van geboorte kaartjes besteld, ben echt zo benieuwd, zijn nu een weekje weg dus als we terug komen gelijk even kijken O+
Vandaag ook ( vooralsnog :P ) definitief de keus voor de naam gemaakt *O*

Drong vandaag ook ineens door dat als het een kz gaat worden op 5 mei, dat dat al over 59 nachtjes slapen is :o
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:31:54 #298
259886 pessie
pi_150396072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef klumsy het volgende:
Wat een ooit kinderwagen, ga je echt veel plezier van hebben!!
Wij hebben de Joolz day earth edition, heb er geen seconde spijt van en we gebruiken hem nog bijna dagelijks O+

Kwa voorgevoel heb ik het alle 3 de keren goed gehad, had ook echt moeten schakelen als,dit een meisje zou zijn geweest... M'n gevoel zei zo sterk dat we een jongen zouden krijgen :)

Gisteren proefdrukken van geboorte kaartjes besteld, ben echt zo benieuwd, zijn nu een weekje weg dus als we terug komen gelijk even kijken O+
Vandaag ook ( vooralsnog :P ) definitief de keus voor de naam gemaakt *O*

Drong vandaag ook ineens door dat als het een kz gaat worden op 5 mei, dat dat al over 59 nachtjes slapen is :o
Tof dat de naam bekend is! Wordt dus geen Frits? ;)

5 mei al 59 nachtjes slapen :o hoop je dat hij stiekem toch nog terugdraaid of vind je een ks sowieso prima?
verklaart ook waarom ik een beetje in de stress schoot na de mededeling van de vk "dat je op 5 mei al láng bevallen bent".

Wij gebruiken echt al heel lang amper nog de kinderwagen. Maar ik doe veel op de fiets en verder loopt mijn middelste alles. Middelste oefent nu hard op haar loopfiets dus ik denk dat ik de kinderwagen straks weer combineer met draagdoek en loopfietsje
pi_150396092
Rare vraag tussendoor, ik kan niet over mijn nek gaan, laatste keer spugen was zo'n vijftien jaar geleden. Kan het zijn dat mijn lichaam iets kwijt wil door te hoesten ipv spugen? Ik hoest sinds ik zwanger ben, niet de hele dag door maar op bepaalde momenten, laatste paar dagen vooral savonds en dan lijkt het ook echt alsof ik mijn maag inhoud ophoest, ik stik er in ieder geval lekker in.. Heb ook geen last van ochtend misselijkheid, vooral aan het einde van de dag pas
pi_150396245
Ik zit samen met LuDann in de ziekenboeg zie ik.... Beterschap!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')