abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150391368
Ah Risu, volgens mij mag de baby van jou nu wel komen of niet? Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen!

Hier net een pakketje in de brievenbus. Met op de achterkant samen uitpakken.
Zit er 2 rompertjes in van Jip en Janneke. Cadeautje van mijn tante. Zo ontzettend lief!

Morgen gaan we een badje met inzet plus standaard ophalen voor 20 euro. Zo langzaam aan komt er steeds meer babyspul in huis!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150391728
Op naar de babyshower van mijn zusje O+

ik wens iedereen een fijne zaterdagavond toe!

RISU je baby mag er nu wel uitkomen.. het is een prachtige dag geweest en dat zou een fantastische afsluiter zijn! O+
Schudden voor gebruik
pi_150391973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah Risu, volgens mij mag de baby van jou nu wel komen of niet? Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen!

Hier net een pakketje in de brievenbus. Met op de achterkant samen uitpakken.
Zit er 2 rompertjes in van Jip en Janneke. Cadeautje van mijn tante. Zo ontzettend lief!

Morgen gaan we een badje met inzet plus standaard ophalen voor 20 euro. Zo langzaam aan komt er steeds meer babyspul in huis!
wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.

Risu, wat een geduld zeg. Het kan toch niet meer lang duren!
pi_150392121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.

Risu, wat een geduld zeg. Het kan toch niet meer lang duren!
Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:58:38 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150392133
Wij hebben ook alleen nog maar wat kleertjes, verder ook niets. Kleren kocht ik pas met 16 weken. Kamer is nog niets aan gedaan. Na New York gaan we maar eens wat dingen bestellen, ik krijg wel het idee wat achter te lopen. :+

Een aantal dingen kunnen we overnemen maar dat komt later wel, heb geen zin om nu al m'n nek te breken over een badje, dus ik houd het bewust nog even af.

Van te voren dacht ik: als ik zwanger ben mag ik eindelijk kopen! Maar nu denk ik steeds: komt nog wel. :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150392198
Voor ons zal het meeste pas komen als we verhuisd zijn. En m'n Duutser is zo rationeel. Vandaag met een paar kleertjes in de hand gestaan, maar hij wil graag eerst een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben, want anders hebben we straks teveel enzo... O+ 8)7
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:00:11 #282
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150392200
Stippel veel plezier! Is het gelukt met de hapjes?

Jagar, sommigen houden ervan om op tijd te beginnen, en anderen wachten daar wat mee. Volgens mij had ik mijn man bij mijn eerste pas met 34 weken de babykamer geverfd en behangen :')
Wel al vrij vlot een keer een rompertje gekocht, gewoon voor het idee.

Joyce wat leuk zeg!!!

Nou Risu, nog even gezellig maken vanavond ;) ? Schijnt ook te kunnen helpen ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:01:33 #283
259886 pessie
pi_150392241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor ons zal het meeste pas komen als we verhuisd zijn. En m'n Duutser is zo rationeel. Vandaag met een paar kleertjes in de hand gestaan, maar hij wil graag eerst een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben, want anders hebben we straks teveel enzo... O+ 8)7
Je hebt niet snel teveel kleertjes :P zeker niet als je het in verschillende maten koopt. Van de eerste maat heb je toch zeker een setje of 6 nodig als je niet om de haverklap wilt wassen. Ze dragen hun kleding maximaal 24 uur.
pi_150392783
Wow jullie gaan weer hard! En mijn hoofd is een zeef..

Jager: wij zijn ook pas net op gang gekomen met shoppen. Kamertje schiet nu wel op. Vanwege de lange levertijd hadden we die wel vroeg besteld. (Zou 4 maanden duren en vervolgens werd het binnen 2 maanden geleverd, euhhh..) Andere spulletjes zijn nog steeds meer cadeaus dan zelf gekocht.

Risu: hoop dat de kleine snel komt!!

Stippel: veel plezier! Welke hapjes zijn het geworden?
pi_150393119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!
Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?
pi_150393414
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?
Ja, echt heel erg veel keuze!
We krijgen de Joolz Day Studio, Gris :)

pi_150393524
Wij zijn redelijk op weg. Kamertje hebben we, wagen hebben we net gekocht (Quinny Mood), kleertjes heb ik echt belachelijk veel gekregen dus hoef ik alleen nog een paar extra dingetjes te kopen. Van de week zijn we begonnen met spulletjes als een aankleedkussen, een kruik, kruikenzakken en een borsteltje enzo te kopen.

Laatste grote aankopen zijn een box, de babyfoon en het matras. Daarna zijn het alleen nog kleine dingetjes. Al dat geregel stilt mijn gepaniek geloof ik. :P Kaartje is ook al ontworpen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 19:41:00 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150393711
ja, die geboorteuitzet :') Ik heb inmiddels genoeg kruiken én kruikenzakken liggen.. lees ik het volgende op de uitzetlijst van mijn kraambureau:

2 naadloze metalen kruiken (zonder kruikzak, als kruikzak wordt namelijk een hydrofiel luier gebruikt) of een goedgekeurde elektrisch te verwarmen kruik met kruikzak

waar dat nou weer goed voor is?? :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:41:25 #289
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150393733
Volgens mij heb ik Daui nog niet gefeliciteerd, bij deze! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:46:11 #290
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150393995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, echt heel erg veel keuze!
We krijgen de Joolz Day Studio, Gris :)

[ afbeelding ]
Die gaan wij ook kopen, in het donkerblauw! O+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150395029
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Joolz Day Studio
Wow wat een toffe wagen!

Hier heb ik van (de 2 mensen die het nu weten) mijn zusje baby zwembandjes gekregen (we gaan elke week zwemmen) en van mijn beste vriendin een slab en een klein knuffelschaap. We hebben wel al bij de babykleding gekeken en ik moet het berenpak van de H&M hebben.

We weten al wat we met de babykamer willen doen. Binnenkort gaan we de bovenverdieping aanpakken, laminaat erin/vloerbedekking eruit en behang eraf/verf erop. Maar het echte baby gedeelte bewaren we voor na de magische drie maanden grens
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:08:19 #292
259886 pessie
pi_150395070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef DJMO het volgende:
ja, die geboorteuitzet :') Ik heb inmiddels genoeg kruiken én kruikenzakken liggen.. lees ik het volgende op de uitzetlijst van mijn kraambureau:

2 naadloze metalen kruiken (zonder kruikzak, als kruikzak wordt namelijk een hydrofiel luier gebruikt) of een goedgekeurde elektrisch te verwarmen kruik met kruikzak

waar dat nou weer goed voor is?? :?
Shoot, vandaag bij de drogist vergeten een nieuwe thermometer te kopen voor de baby :') . Ach, ik heb nog tijd.
Dat vind ik wel bijzonder DJMO, maar volgens mij is dat per kraamverzorgster ook weer anders. Mijn kraamverzorgsters gebruikten zowel de kruikenzak als een hydrofiel. Naadloze metalen kruiken is al heel lang hetgeen er op de lijst staat.

En al die dingen hebben wij al :7 toch een voordeel aan een derde ;) (Laten we de auto, de dakkapel en 2 slaapkamers op zolder voor het gemak even vergeten :') )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 20:11:20 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150395196
ja de kruiken weet ik, ik had ze ook bij J&G, maar waarom nou ineens geen kruikenzakken meer? en twee thermometer ammahoela. Ik heb er één, twee flesjes alcohol en watjes. Ik ontsmet dat ding wel .. ga voor die max tien dagen echt geen tweede aanschaffen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 7 maart 2015 @ 20:14:33 #294
259886 pessie
pi_150395340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef DJMO het volgende:
ja de kruiken weet ik, ik had ze ook bij J&G, maar waarom nou ineens geen kruikenzakken meer? en twee thermometer ammahoela. Ik heb er één, twee flesjes alcohol en watjes. Ik ontsmet dat ding wel .. ga voor die max tien dagen echt geen tweede aanschaffen.
ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 20:17:45 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150395484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef pessie het volgende:

[..]

ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.
Snap ik wel, maar desinfecteren met 70% alcohol werkt net zo goed. Ik heb deze twee maanden geleden aangeschaft (wel met oog op de baby btw) omdat ik alleen een oor-thermometer had. Ik heb hem inmiddels wel een paar gebruikt voor de kinderen, maar meteen erna gedesinfecteerd. Echt, ze doen het er maar gewoon mee.

zaterdag 7 maart 2015 @ 20:18:40 #296
259886 pessie
pi_150395526
Ik zie trouwens bij mijn kraamzorginstelling dat de manier van een wiegje opmaken ook verandert is :? arme kraam...
pi_150395726
Wat een ooit kinderwagen, ga je echt veel plezier van hebben!!
Wij hebben de Joolz day earth edition, heb er geen seconde spijt van en we gebruiken hem nog bijna dagelijks O+

Kwa voorgevoel heb ik het alle 3 de keren goed gehad, had ook echt moeten schakelen als,dit een meisje zou zijn geweest... M'n gevoel zei zo sterk dat we een jongen zouden krijgen :)

Gisteren proefdrukken van geboorte kaartjes besteld, ben echt zo benieuwd, zijn nu een weekje weg dus als we terug komen gelijk even kijken O+
Vandaag ook ( vooralsnog :P ) definitief de keus voor de naam gemaakt *O*

Drong vandaag ook ineens door dat als het een kz gaat worden op 5 mei, dat dat al over 59 nachtjes slapen is :o
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:31:54 #298
259886 pessie
pi_150396072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef klumsy het volgende:
Wat een ooit kinderwagen, ga je echt veel plezier van hebben!!
Wij hebben de Joolz day earth edition, heb er geen seconde spijt van en we gebruiken hem nog bijna dagelijks O+

Kwa voorgevoel heb ik het alle 3 de keren goed gehad, had ook echt moeten schakelen als,dit een meisje zou zijn geweest... M'n gevoel zei zo sterk dat we een jongen zouden krijgen :)

Gisteren proefdrukken van geboorte kaartjes besteld, ben echt zo benieuwd, zijn nu een weekje weg dus als we terug komen gelijk even kijken O+
Vandaag ook ( vooralsnog :P ) definitief de keus voor de naam gemaakt *O*

Drong vandaag ook ineens door dat als het een kz gaat worden op 5 mei, dat dat al over 59 nachtjes slapen is :o
Tof dat de naam bekend is! Wordt dus geen Frits? ;)

5 mei al 59 nachtjes slapen :o hoop je dat hij stiekem toch nog terugdraaid of vind je een ks sowieso prima?
verklaart ook waarom ik een beetje in de stress schoot na de mededeling van de vk "dat je op 5 mei al láng bevallen bent".

Wij gebruiken echt al heel lang amper nog de kinderwagen. Maar ik doe veel op de fiets en verder loopt mijn middelste alles. Middelste oefent nu hard op haar loopfiets dus ik denk dat ik de kinderwagen straks weer combineer met draagdoek en loopfietsje
pi_150396092
Rare vraag tussendoor, ik kan niet over mijn nek gaan, laatste keer spugen was zo'n vijftien jaar geleden. Kan het zijn dat mijn lichaam iets kwijt wil door te hoesten ipv spugen? Ik hoest sinds ik zwanger ben, niet de hele dag door maar op bepaalde momenten, laatste paar dagen vooral savonds en dan lijkt het ook echt alsof ik mijn maag inhoud ophoest, ik stik er in ieder geval lekker in.. Heb ook geen last van ochtend misselijkheid, vooral aan het einde van de dag pas
pi_150396245
Ik zit samen met LuDann in de ziekenboeg zie ik.... Beterschap!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')