wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah Risu, volgens mij mag de baby van jou nu wel komen of niet? Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen!
Hier net een pakketje in de brievenbus. Met op de achterkant samen uitpakken.
Zit er 2 rompertjes in van Jip en Janneke. Cadeautje van mijn tante. Zo ontzettend lief!
Morgen gaan we een badje met inzet plus standaard ophalen voor 20 euro. Zo langzaam aan komt er steeds meer babyspul in huis!
Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow, wij hebben nog helemaal niets. 0,0.
Risu, wat een geduld zeg. Het kan toch niet meer lang duren!
Je hebt niet snel teveel kleertjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor ons zal het meeste pas komen als we verhuisd zijn. En m'n Duutser is zo rationeel. Vandaag met een paar kleertjes in de hand gestaan, maar hij wil graag eerst een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben, want anders hebben we straks teveel enzo...![]()
Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hier maandag 22 weken. We hebben 1 wikkeldeken gekocht en gisteren de wagen en het kamertje uitgezocht (gekregen). Verder hebben we ook nog niks hoor!
Ja, echt heel erg veel keuze!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Malteser het volgende:
[..]
Leuk! Wij zijn vanmorgen 'even gaan oriënteren'. Wat een keuze! Welke wagen is het geworden?
Die gaan wij ook kopen, in het donkerblauw!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg veel keuze!
We krijgen de Joolz Day Studio, Gris
[ afbeelding ]
Wow wat een toffe wagen!quote:
Shoot, vandaag bij de drogist vergeten een nieuwe thermometer te kopen voor de babyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef DJMO het volgende:
ja, die geboorteuitzetIk heb inmiddels genoeg kruiken én kruikenzakken liggen.. lees ik het volgende op de uitzetlijst van mijn kraambureau:
2 naadloze metalen kruiken (zonder kruikzak, als kruikzak wordt namelijk een hydrofiel luier gebruikt) of een goedgekeurde elektrisch te verwarmen kruik met kruikzak
waar dat nou weer goed voor is??
ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef DJMO het volgende:
ja de kruiken weet ik, ik had ze ook bij J&G, maar waarom nou ineens geen kruikenzakken meer? en twee thermometer ammahoela. Ik heb er één, twee flesjes alcohol en watjes. Ik ontsmet dat ding wel .. ga voor die max tien dagen echt geen tweede aanschaffen.
Snap ik wel, maar desinfecteren met 70% alcohol werkt net zo goed. Ik heb deze twee maanden geleden aangeschaft (wel met oog op de baby btw) omdat ik alleen een oor-thermometer had. Ik heb hem inmiddels wel een paar gebruikt voor de kinderen, maar meteen erna gedesinfecteerd. Echt, ze doen het er maar gewoon mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef pessie het volgende:
[..]
ivm hygiëne willen ze graag dat er een nieuwe thermometer is voor de baby. Was bij mijn eerste nog niet zo, bij mijn middelste al wel.
Tof dat de naam bekend is! Wordt dus geen Frits?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef klumsy het volgende:
Wat een ooit kinderwagen, ga je echt veel plezier van hebben!!
Wij hebben de Joolz day earth edition, heb er geen seconde spijt van en we gebruiken hem nog bijna dagelijks
Kwa voorgevoel heb ik het alle 3 de keren goed gehad, had ook echt moeten schakelen als,dit een meisje zou zijn geweest... M'n gevoel zei zo sterk dat we een jongen zouden krijgen
Gisteren proefdrukken van geboorte kaartjes besteld, ben echt zo benieuwd, zijn nu een weekje weg dus als we terug komen gelijk even kijken
Vandaag ook ( vooralsnog) definitief de keus voor de naam gemaakt
Drong vandaag ook ineens door dat als het een kz gaat worden op 5 mei, dat dat al over 59 nachtjes slapen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |