Mijn vriend is hier vooral druk met de schoonmaakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
DJMO fijn dat je ex nu weer aanspreekbaar is, en inderdaad petje af hoe je alles regelt in je eentje. Zo, heb ik het toch gezegd![]()
Sillie dat gaat hard met je +3, voor mijn gevoel had je gisteren pas een tweede streepje hihi. Gaat zo rap allemaal.. Raar idee he? Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat er iets in mij groeit. Zeker door de weinige symptomen en bijv. groeiende borsten, ik ben van een kleine B naar een redelijke B gegaan, daar hield het tot nu toe bij opOver anderhalve week pas de tweede echo, en ik vind het weer heel spannend, maar ik ga er maar vanuit dat zolang ik geen bloedverlies en buikpijn heb, de kleine het goed doet.
Ik wil ook goed kunnen poepen![]()
Yeah JoycieVoor nieuwe kast en opruimen en kledingkast vervangen, allemaal stapjes voor de baby
En morgen ook een heerlijke lentedag, dat is goed voor de schoonmaakkriebels. Ik baal gewoon dat wij morgen niet thuis zijn, huis is ook hard toe aan een schoonmaakbeurt
Risu je hebt een veel te fijn huisje gemaakt! Kan me voorstellen dat je geduld op de proef wordt gesteld.
DauiWelkom in het volgende topic!
Gisteren mijn zusje en haar vriend over de vloer gehad. Ik heb op de negenmaanden beurs slabbetjes laten bedrukken met Woezel en Pip, 2 met 'mijn oom en tante zijn de liefste' en 1 met 'Mijn oom is de liefste'.
Mijn zusje maakte het cadeautje open, zag iets kleins van stof, wat is dit nou zegt ze, een onderbroek? Toen vouwde ze het uit, roept ze heel hard nee en begon heel hard te huilen. Haar vriend moest ook even een traan weg pinken. Ze waren allebei heel enthousiast, vooral mijn zusje, want haar schoonzusje moet deze maand bevallen maar het feit dat haar eigen zus in verwachting is, is toch wel heel anders.
Vanmiddag gaanen ik naar Duitsland en 'savonds langs bij zijn zusje, die krijgt ook een slabbetje. En morgen naar zijn broertje.
En hoe meer mensen we het vertellen, hoe angstiger ik word dat ergens tussen nu en volgende week het hartje stopt met kloppen. Op dit moment zou ik graag even op en top zwanger voelen ter bevestiging
Kom! Tijd voor meer kraamvrouwen in het babytopic, is gezellig!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef Risu het volgende:
Wiebelbaby zit nog binnen te wiebelen. Dus vandaag maar even terugwiebelen.
Ik kan sowieso dit weekend wel in het zonnetje gaan zitten, maar doe het liever met baby uit de buik.
Ongeduldig word ik ervan.
GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Welkom aan nieuwe zwangeren!
Risu, heb je al Chinees besteld?
Jeuj voor jongetjes.
Sorry voor slechte post, want ego: ik ben nu al aangenomen voor de baan waar ik vandaag voor op gesprek mocht komen. Ben blij! Zo lekker vieren met vrouw
Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een meisje werd t/m ongeveer een week voor de pretecho. Steeds vaker had ik blauw in mijn handen...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb al heel stellig beweerd dat ik mijn schoen opeet als het een jongetje wordt, en mensen hebben gezworen me daaraan te houden, dus we gaan voor de zekerheid maar even wat snoep in de vorm van een schoen kopen.![]()
Maar goed, ik wéét gewoon dat het mijn vriend zal zijn die in de bevalkamer die schoen zal gaan eten, en dat jij geen echo gaat eten.![]()
![]()
![]()
Edit: Ik heb mijn vriend dus verteld van die NUB theorie enzo hé, het is niet zo dat ik alleen stiekem weet dat die op een meisje kan duiden. Maar aangezien dat niet wetenschappelijk genoeg is enzo is hij nog steeds overtuigd van een jongen (net als de meeste mensen die een gokje in ons gokjesbakje gedaan hebben volgens mij). Ik ga ook meer uit vanuit mijn gevoel, net als jij. Gewoon vanaf dag 1 had ik al het gevoel van ''MEISJE"'.
Was jouw vriend niet vrachtwagenchauffeur? Krijgen die fooien? Dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo hier lijkt het erop alsof ik me echt wat beter voel als gisteren! Fijn
Mijn vriend gaat straks richting de IKEA om een 5x5 vakkenkast te kopen voor in de gang incl. 8 deurtjes en 1 manden.
Kan ik die morgen misschien lekker inruimen met de spullen die nu in dozen staan, want ik was in de woonkamer namelijk al te fanatiek geweest en toen bleek de kast uitverkocht te zijn!
Ook hoop ik nog wat spullen uit de slaapkamer in de kast kwijt te kunnen zodat we weer een stapje verder zijn in het ruimte maken voor de baby!
En dan de volgende stap: reusachtige kledingkast eruit, kleinere kopen en die erin.
Hopelijk kan dat over een maandje of anderhalf! En een leuke bijkomstigheid vind ik dat we dit allemaal sparen met de fooien die mijn vriend krijgt op zijn werk. Nu hebben we echt een doel om voor te sparen en dat vind ik leuk! (en fijn, want alles is al duur genoeg!)
Verder hebben we 2 weekjes terug een 2e (of 3e of 4e) hands box gekocht die we nu mooi willen opknappen en we hadden een tijdje terug ook al een 2ehands tripptrapp voor een leuk prijsje gescoord die we willen opknappen. Dus als het straks lekker weer is kunnen we lekker aan de slag!
Verder worden de deuren in huis nog geschilderd binnenkort, die hebben nog steeds de opleveringskleur......
Kortom ik ben dolenthousiast!
Wel gek hoor, nu wij er niet voor hebben gekozen om de combinatietest te laten doen, hebik over 6 weken pas weer controle ivm de bloeddruk en afspraak met de verpleegkundige en over 10 weken de SEO. Dat voelt heel gek na de afgelopen 6 weken 3 afspraken gehad te hebben!
Die controle vond ik heel fijn en nu dat weg is vind ik dat wel spannend! Herkenbaar?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Was jouw vriend niet vrachtwagenchauffeur? Krijgen die fooien? Dat wist ik niet!
Fijn trouwens, dat opruimen. Voelt goed he! Ik heb net de badkamer uitgemest. Aspirine die tot 2013 houdbaar was enzo weggegooid...
Verder heb ik pas in week 25 weer controle, en bij 19 weken een echo. Duurt nog lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Mijn familie weet nog niks, maar mijn collega'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
DJMO fijn dat je ex nu weer aanspreekbaar is, en inderdaad petje af hoe je alles regelt in je eentje. Zo, heb ik het toch gezegd![]()
Sillie dat gaat hard met je +3, voor mijn gevoel had je gisteren pas een tweede streepje hihi. Gaat zo rap allemaal.. Raar idee he? Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat er iets in mij groeit. Zeker door de weinige symptomen en bijv. groeiende borsten, ik ben van een kleine B naar een redelijke B gegaan, daar hield het tot nu toe bij opOver anderhalve week pas de tweede echo, en ik vind het weer heel spannend, maar ik ga er maar vanuit dat zolang ik geen bloedverlies en buikpijn heb, de kleine het goed doet.
Ik wil ook goed kunnen poepen![]()
Yeah JoycieVoor nieuwe kast en opruimen en kledingkast vervangen, allemaal stapjes voor de baby
En morgen ook een heerlijke lentedag, dat is goed voor de schoonmaakkriebels. Ik baal gewoon dat wij morgen niet thuis zijn, huis is ook hard toe aan een schoonmaakbeurt
Risu je hebt een veel te fijn huisje gemaakt! Kan me voorstellen dat je geduld op de proef wordt gesteld.
DauiWelkom in het volgende topic!
Gisteren mijn zusje en haar vriend over de vloer gehad. Ik heb op de negenmaanden beurs slabbetjes laten bedrukken met Woezel en Pip, 2 met 'mijn oom en tante zijn de liefste' en 1 met 'Mijn oom is de liefste'.
Mijn zusje maakte het cadeautje open, zag iets kleins van stof, wat is dit nou zegt ze, een onderbroek? Toen vouwde ze het uit, roept ze heel hard nee en begon heel hard te huilen. Haar vriend moest ook even een traan weg pinken. Ze waren allebei heel enthousiast, vooral mijn zusje, want haar schoonzusje moet deze maand bevallen maar het feit dat haar eigen zus in verwachting is, is toch wel heel anders.
Vanmiddag gaanen ik naar Duitsland en 'savonds langs bij zijn zusje, die krijgt ook een slabbetje. En morgen naar zijn broertje.
En hoe meer mensen we het vertellen, hoe angstiger ik word dat ergens tussen nu en volgende week het hartje stopt met kloppen. Op dit moment zou ik graag even op en top zwanger voelen ter bevestiging
Aan de ene kant snap ik ook niet dag er zolang tussen de controle zit. Aan de andere kant geeft het een fijn gevoel dat ze een extra controle blijkbaar niet nodig vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef pessie het volgende:
Ludan ziekenboeg is niet leukGoed dat je op tijd an de bel getrokken hebt en ik hoop voor je dat de kuur snel aanslaat.
DJMO, veel plezier vanmiddag.
Joyce, willen ze niet controleren wat je nieuwe dosis bloeddrukmedicatie bij je doet?
Ik vind sowieso dat er bij een aantal van jullie best lang zit tussen de controles, hier normaal gesproken maximaal 4 weken vanaf de intake.
En lekker veel gedaan in huis al!
Cholula, misschien trapte je kleintje net even heel hard naar boven, doet die van mij helaas ook wel![]()
Risu, nog geen nieuw klein meisje duskun je wel lekker buiten zitten vandaag!
Wij zijn ook lekker aan de slag gegaan. Babykleertjes weken in de echfa wit, straks de eerste babywas erin. Vanmorgen maar vast een stapel luiers gekocht en gezorgd dat mijn moeder over 2 weken de wieg meeneemt. En kasten uitmesten van de kindereneen deel van de babyspullen komt bij onze middelste in de kast. Het was alweer even geleden dat ik het te kleine spul eruit gemikt heb
ze heeft nu weer een nagenoeg lege kast
shoptijd dus!
En de was hangt vandaag buitenik word daar altijd zo blij van, de allereerste keer dat dat naar buiten kan...
Mijn harde buiken zijn gelukkig al een stuk minder ten opzichte van donderdag en vrijdag.
En ik heb een nieuwe postter gespot! daui? Gefeliciteerd!
Cassandra at een leuke reacties zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat dinsdag blijkt dat ie gewoon weer terug naar bibi is (was ie al een tijdje, nu ineens weer bbbi) dan hoef ik me hier wat minder druk over te maken!
DJMO, bezoek is helaas ook op woensdag! Ga ook samen met iemand anders erheen en rij ook met haar mee, dus zou deze keer sowieso niet lukken. Maar moet ook nog steeds een keer naar het nieuwe huis van een andere vriendin kijken die ook erheen is verhuisd, misschien is het dan wel te combineren. En geniet even van de rust vandaag hoor! Je bent altijd zo druk bezig, heb je wel verdiend
Zag goede echo's voor Selvaria en Jocie!
Jongetje voor Coccinelle
[ Bericht 0% gewijzigd door Gevalletje op 07-03-2015 16:48:09 ]
Oh wat fijn zeg het inruimen.. daar kijk ik nu ook al naar uit. Maar eerst nog een hoop schilderwerk. De meubeltjes die we hebben gekregen zijn rete fijn, maar hebben erg veel liefde nodig met schuren en vervenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:58 schreef Krisvc het volgende:
Oooo, fijn is dat het Stippelrien?
Babykamer wordt hier vandaag voor het laatste laagje geverfd, morgen gaan we een nieuwe vloer halen en die leggen en dan kunnen de spulletjes eindelijk het kamertje in. Rust in m'n huis en m'n hoofd. Fijn.![]()
Belastingdienst lijkt dit jaar ook lief te zijn. Hallo kinderwagen!
Yes, met 15w4d hebben we de echo! Nog 5 weekjes dan mogen we weer spieken dus. Doen jullie nog de combinatietest? Of is dat ook voor jullie de enige echo tussen de termijn en SEO?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga er ook van genieten hoor, is meer het stemmetje in mijn achterhoofd dat ik af en toe hoor. Ik voel me goed,geen bloedverlies en geen buikpijn. Wij hebben het onze ouders direct verteld en mijn beste vriendinnen. Ik bedacht me dat ik het mijn beste vriend nog niet heb verteld, maar dat is niet iets wat ik via de WhatsApp wil doen. Rest van het gezin vertellen we het dus nu na een goede echo, puur vanwege het feit dat zeker de zusjes zo dolenthousiast zijn en we wilden vertellen dat het hartje ook al klopt.
Joycie zo spannend! Is dat ook met vijftien weken, ja he?wat schelen we nu, toch ruim vier weken?
ik heb geen idee, met 8,4 een echo en dan vlak daarna weer ivm intake vk. Met 15 weken heb ik zelf een echo gepland bij prepret. Maar daartussen moet ik nog horen b van de verloskundige, daar moet ik mij nog inschrijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Yes, met 15w4d hebben we de echo! Nog 5 weekjes dan mogen we weer spieken dus. Doen jullie nog de combinatietest? Of is dat ook voor jullie de enige echo tussen de termijn en SEO?
Ik ben 29 sept uitgerekend. Dus ik gok inderdaad 4 weken verschil..
Vind het zo leuk dat we met meerder zijn doorgeschoven naar hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |