abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 07:00:22 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150378518
beterschap Ludann!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:20 schreef faptist het volgende:
Djmo,
Je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook, maar af en toe zitten dit soort dagen er ook gewoon tussen. Inmiddels geleerd dat ik me er beter aan kan toegeven en het morgen weer opnieuw moet proberen.

Niet gek dat jij je zo voelt!
Rust lekker uit dit weekend en moeten die wasjes echt? Zou je niet gewoon eens even een complete serie avondje houden? Of in ieder geval eens lekker even niks doen?
Je gaat je energie nog keihard nodig hebben he.. Sterkte met ex morgen. Hopelijk houdt hij zich aan z'n afspraak gezien z'n bizarre houding van laatst. (Al lijk jij het allemaal gewend ;) )
Hij houdt zich wel aan de afspraken hoor; en ja, ik ben zijn gedrag gewend, al is datzelfde gedrag de reden waarom ik ben gescheiden ;) Helaas zal ik die wassen echt moeten draaien, het is niet dat de kinderen anders geen schone kleding hebben, maar ik kan niet tegen volle wasmanden. En pluspunt: wat ik nu wegdraai maar niet weggevouwen krijg, vouwt m'n hulp dinsdag wel weg voor me O+

Ga vanmiddag waarschijnlijk wel even naar de zwarte markt in beverwijk, denk dat ik m'n rolstoel maar ophaal thuis en in de achterbak van de auto gooi .. heb dat ding tenslotte niet voor niets :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150378521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 04:15 schreef kwakz0r het volgende:
Beterschap LuDann!
Dit!

Tsjonge, het idee dat ik weer zwanger ben heef echt nog landingstijd nodig. Moet ook weer even schakelen met het maken van een boodschappenlijstje :D

Maandag maar eens de vk bellen voor een intake. :o

Het komt allemaal dichtbij zo DJMO! :) zaten wij trouwens een paar jaar geleden ook niet samen in 1 topic? :+.
Ik vind het trouwens respectabel hoe je het allemaal regelt. Echt knap. (Heb een poosje gelurkt hier :@)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 07:14:09 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150378542
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 07:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dit!

Tsjonge, het idee dat ik weer zwanger ben heef echt nog landingstijd nodig. Moet ook weer even schakelen met het maken van een boodschappenlijstje :D
nog gefeliciteerd!! Ik heb gisteren een pakje ossenworst meegenomen bij de albert heijn, donderdag mag ik weer
quote:
Maandag maar eens de vk bellen voor een intake. :o

Het komt allemaal dichtbij zo DJMO! :) zaten wij trouwens een paar jaar geleden ook niet samen in 1 topic? :+.
Ik vind het trouwens respectabel hoe je het allemaal regelt. Echt knap. (Heb een poosje gelurkt hier :@)
Geert is nét vier geworden, dus is goed mogelijk :Y En dat regelen, dat is noodgedwongen. Als ik het niet doe, doet niemand anders het voor me, dus tsja :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150378766
Ja dat is ook zo, maar je doet het toch maar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150379177
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet.. :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:13:38 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379200
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat is ook zo, maar je doet het toch maar.
het staat op het lijstje waar ik aan moet werken van m'n psych: het accepteren van complimenten zonder ze weg te wuiven .. ik kan dat gewoon echt heel slecht haha ;)

Wen er maar aan sillie, het is écht zo :Y O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:25:40 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379332
ik O+ facebook .. al bijna drie jaar uit elkaar, en nog steeds stond mijn getrouwde naam op mijn energiecontract bij NUON. één melding op facebook doen en ze hebben het zojuist aangepast ...

Kindjes zijn nu onderweg naar papa, en hoewel ik de rust wel even fijn vind, omdat ze echt het onderste uit de kan halen wat betreft mijn energielevel, mis ik ze nu al weer. naja, morgen zijn ze weer thuis O+

pi_150379397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet.. :@
Hier voelt het ook nog soms zo onwerkelijk. En dan heb ik al 3 echo's gehad..
Er groeit gewoon een mensje in mij.

En bij jou ook Sillie, begin het maar te geloven ;)

Hier weer een nacht super geslapen (lees een uur of 10). Maar sta wel minder duf en "dronken" op als gisteren. Hopelijk blijft dat zo!

Vanavond sushi eten met vrienden! Heb de kaart al uitgeplozen met de dingen die ik mag! (Weet dat er wordt gezegd dat je verse sushi gewoon mag, maar toch wil ik het risico rauwe vis niet nemen. Genoeg andere opties!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150379549
Dat besef dat er ECHT een mensje in mij groeit is er pas sinds madam me dagelijks liefdevol schopt. En zelfs dan nog kan ik het soms nog niet geloven.

Dan heb ik nog wel een luxe positie waarin manlief op verzoek zo veel echo's kan maken als we willen. Dus we hebben zo een rondleiding van mans nieuwe afdeling in het ziekenhuis en gaan de kleine meid dan nog eens bekijken.

En even vies praten hoor, maar wat is goed kunnen poepen toch goud waard. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150379555
Ik weet niet hoe ik het moet geloven want het is ongelovelijk! Mensjes maken O+ !

Het zal wel wat meer plek krijgen na een echo (of 2, of 3). Hopelijk mag dat snel. Ik las op de site van het ziekenhuis hier dat de eerste echo met 7-9 weken is. Maandag naar de longarts en dan hopelijk 2-3 weken later gyn voor echo..
pi_150379628
Hoe zou het met Risu zijn? Zit ze al op het terras met de baby? ;) O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 09:57:36 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379709
het is nou niet echt terrasweer Minarosa :+

pi_150379784
Ik kijk ook echt iedere ochtend vol verwachting in dit topic om te zien of er een verse baby is. Maar de afgelopen dagen was Risu sowieso wat later, dus ik doe nog even geen voorspelling voor vandaag. Ik houd het op dinsdagochtend, dan hebben we weer een verse baby!

LuDann, goed dat je hebt gebeld! En wat erg dat jullie nu met z'n tweetjes ziek zijn (hoewel gedeelde smart enzo...).

DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super :D (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ;) ).

Silliegirl, heel herkenbaar hoor. En zelfs echo's hielpen me in het begin niet, want dat was gewoon een DVD van een baby die ze op de tv hadden. Vrouw was meteen aan het huilen, ik vond het allemaal nog een ver-van-m'n-bed-show. Inderdaad hielp het voelen van de baby daar enorm mee, maar dat duurde nog eventjes.

Faptist, zulke dagen moeten er ook zijn en het is maar goed dat je goede vrienden hebt op zo'n moment. Maar ja, gister is voorbij en komt nooit meer terug! Jeuj!
pi_150379826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:

+1. Van mijn regelmatige stoelgang is geen zak over op 't moment.
pi_150379833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet geloven want het is ongelovelijk! Mensjes maken O+ !

Het zal wel wat meer plek krijgen na een echo (of 2, of 3). Hopelijk mag dat snel. Ik las op de site van het ziekenhuis hier dat de eerste echo met 7-9 weken is. Maandag naar de longarts en dan hopelijk 2-3 weken later gyn voor echo..
Same here. Ik ga het pas echt geloven (en m'n vriend ook) als we iets op de echo hebben gezien. Hopelijk over een week of 3.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:

En dit ja.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 10:10:32 #241
409579 LuDann
All the way
pi_150379874
Bedankt voor de beterschapswensen. :) Nog een stukje op mijn ''traject''; een bezoek aan de uroloog (i.v.m verleden van meerdere nierbekkenontstekingen en snel uit de hand gelopen blaasontstekingen). Wat zal mijn zorgverzekeraar balen dat ik naar ze ben overgestapt dit jaar, die hoge premie haal ik er wel uit. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Je wisselweekdag valt nu nog niet zo makkelijk in te schatten. Zo'n test heeft een bepaalde grens waarbij het ding verspringt naar de volgende termijn, maar je HCG verdubbelt zich per dag nu geloof ik, dus lastig. Maar wel een enorm goed teken natuurlijk!

En voor mij is het ook nog steeds bizar, onwerkelijk en abstract. Dat er hier straks een baby rondkruipt lijkt me nog steeds een ver van mijn bed show. Misschien omdat ik het ook nog niet durf te geloven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:25 schreef DJMO het volgende:
ik O+ facebook .. al bijna drie jaar uit elkaar, en nog steeds stond mijn getrouwde naam op mijn energiecontract bij NUON. één melding op facebook doen en ze hebben het zojuist aangepast ...

Kindjes zijn nu onderweg naar papa, en hoewel ik de rust wel even fijn vind, omdat ze echt het onderste uit de kan halen wat betreft mijn energielevel, mis ik ze nu al weer. naja, morgen zijn ze weer thuis O+
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:57 schreef DJMO het volgende:
het is nou niet echt terrasweer Minarosa :+
Ik zit ook met sjaal op de bank idd. :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:16:08 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ).

:D dank je wel :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst?

echt wel! Ik ben een carnivoor .. gék op (rauw) vlees .. als er één ding is dat ik mis, is dat wel snoepen van het gehakt als ik pasta maak of ballen gehakt :')

zaterdag 7 maart 2015 @ 10:16:58 #243
409579 LuDann
All the way
pi_150379974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk ook echt iedere ochtend vol verwachting in dit topic om te zien of er een verse baby is. Maar de afgelopen dagen was Risu sowieso wat later, dus ik doe nog even geen voorspelling voor vandaag. Ik houd het op dinsdagochtend, dan hebben we weer een verse baby!

LuDann, goed dat je hebt gebeld! En wat erg dat jullie nu met z'n tweetjes ziek zijn (hoewel gedeelde smart enzo...).

DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super :D (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ;) ).

Silliegirl, heel herkenbaar hoor. En zelfs echo's hielpen me in het begin niet, want dat was gewoon een DVD van een baby die ze op de tv hadden. Vrouw was meteen aan het huilen, ik vond het allemaal nog een ver-van-m'n-bed-show. Inderdaad hielp het voelen van de baby daar enorm mee, maar dat duurde nog eventjes.

Faptist, zulke dagen moeten er ook zijn en het is maar goed dat je goede vrienden hebt op zo'n moment. Maar ja, gister is voorbij en komt nooit meer terug! Jeuj!
Ja, verse baby! Het is alweer te lang geleden. O+

Dank je wel Cactus. Ben ook blij dat ik gebeld heb. Hoewel het overdreven klinkt is gezien mijn verleden een blaasontsteking toch wel een spoedsituatie, dus als ik tot de ochtend gewacht had, was het misschien ziekenhuis opname geworden (heb ik helaas al eens meegemaakt). En tja, een krampachtig menstruatiegevoel met pijn in je onderrug, dat is gewoon eng met 18 weken.

Heb nu binnen 24 uur 2 keer een echo gehad, das bijna aso. :@

Ben het met je eens waar het DJMO aangaat, hier ook niets dan bewondering! Hup, nog een compliment DJMO, word er maar lekker rood van. :6

Wat het voor B_N erg realistisch maakte was het horen van het hartje. Die eerste keer dat we dat hoorden, ik vond het niet zo bijzonder, maar die blik in zijn ogen... vergeet ik nooit meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:17:44 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150379985
net even teruggezocht .. Geert kwam in deel 750, door mijzelf geopend toen. Wel tof om al die reactie's en het medeleden terug te lezen, heel die bevalling komt weer terug in mijn herinnering nu :o

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 10:19:08 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150380009
he jongens hou op nou, nu voel ik me alsof ik naar complimentjes aan het vissen was/ben terwijl ik ze juist altijd probeer te ontwijken _O-

zaterdag 7 maart 2015 @ 10:23:37 #246
409579 LuDann
All the way
pi_150380082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:19 schreef DJMO het volgende:
he jongens hou op nou, nu voel ik me alsof ik naar complimentjes aan het vissen was/ben terwijl ik ze juist altijd probeer te ontwijken _O-
Ben jij mal, helemaal niet! Ik vind het heel herkenbaar, ik hoor vaak van vrienden en ook B_N dat ik niet zo moet tegensputteren als ik een complimentje krijg.

Accepteren, kreng! >:)

( :* )
pi_150381124
Zo hier lijkt het erop alsof ik me echt wat beter voel als gisteren! Fijn :)

Mijn vriend gaat straks richting de IKEA om een 5x5 vakkenkast te kopen voor in de gang incl. 8 deurtjes en 1 manden.
Kan ik die morgen misschien lekker inruimen met de spullen die nu in dozen staan, want ik was in de woonkamer namelijk al te fanatiek geweest en toen bleek de kast uitverkocht te zijn!
Ook hoop ik nog wat spullen uit de slaapkamer in de kast kwijt te kunnen zodat we weer een stapje verder zijn in het ruimte maken voor de baby!

En dan de volgende stap: reusachtige kledingkast eruit, kleinere kopen en die erin.
Hopelijk kan dat over een maandje of anderhalf! En een leuke bijkomstigheid vind ik dat we dit allemaal sparen met de fooien die mijn vriend krijgt op zijn werk. Nu hebben we echt een doel om voor te sparen en dat vind ik leuk! (en fijn, want alles is al duur genoeg!)

Verder hebben we 2 weekjes terug een 2e (of 3e of 4e) hands box gekocht die we nu mooi willen opknappen en we hadden een tijdje terug ook al een 2ehands tripptrapp voor een leuk prijsje gescoord die we willen opknappen. Dus als het straks lekker weer is kunnen we lekker aan de slag!

Verder worden de deuren in huis nog geschilderd binnenkort, die hebben nog steeds de opleveringskleur......

Kortom ik ben dolenthousiast!

Wel gek hoor, nu wij er niet voor hebben gekozen om de combinatietest te laten doen, hebik over 6 weken pas weer controle ivm de bloeddruk en afspraak met de verpleegkundige en over 10 weken de SEO. Dat voelt heel gek na de afgelopen 6 weken 3 afspraken gehad te hebben!
Die controle vond ik heel fijn en nu dat weg is vind ik dat wel spannend! Herkenbaar?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150381520
Wiebelbaby zit nog binnen te wiebelen. Dus vandaag maar even terugwiebelen.
Ik kan sowieso dit weekend wel in het zonnetje gaan zitten, maar doe het liever met baby uit de buik.
Ongeduldig word ik ervan.
pi_150381604
Dames goedemorgen!

Ik kom me hier melden. Bijna week 6. Bob de Bouwer is bezig de boel aan het verbouwen daar beneden en ik ben net een verstrooide professor.

Volgende week naar de huisarts om de doorverwijzing (van mijn behandeld arts uit het ziekenhuis) naar de gynaecoloog te bespreken. Iemand goede ervaringen in omgeving Utrecht met een gyneacoloog?

Oh en ik las uitkijken met tuinieren. Goede handschoenen kopen? En geen tuinaarde eten ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 maart 2015 @ 11:54:14 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150381701
Ah Risu .. :* hoop dat je kleine snel buiten komt spelen!

Welkom Daui!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')