Hij houdt zich wel aan de afspraken hoor; en ja, ik ben zijn gedrag gewend, al is datzelfde gedrag de reden waarom ik ben gescheidenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:20 schreef faptist het volgende:
Djmo,
Je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook, maar af en toe zitten dit soort dagen er ook gewoon tussen. Inmiddels geleerd dat ik me er beter aan kan toegeven en het morgen weer opnieuw moet proberen.
Niet gek dat jij je zo voelt!
Rust lekker uit dit weekend en moeten die wasjes echt? Zou je niet gewoon eens even een complete serie avondje houden? Of in ieder geval eens lekker even niks doen?
Je gaat je energie nog keihard nodig hebben he.. Sterkte met ex morgen. Hopelijk houdt hij zich aan z'n afspraak gezien z'n bizarre houding van laatst. (Al lijk jij het allemaal gewend)
Dit!quote:
nog gefeliciteerd!! Ik heb gisteren een pakje ossenworst meegenomen bij de albert heijn, donderdag mag ik weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit!
Tsjonge, het idee dat ik weer zwanger ben heef echt nog landingstijd nodig. Moet ook weer even schakelen met het maken van een boodschappenlijstje![]()
Geert is nét vier geworden, dus is goed mogelijkquote:Maandag maar eens de vk bellen voor een intake.
Het komt allemaal dichtbij zo DJMO!zaten wij trouwens een paar jaar geleden ook niet samen in 1 topic?
.
Ik vind het trouwens respectabel hoe je het allemaal regelt. Echt knap. (Heb een poosje gelurkt hier)
het staat op het lijstje waar ik aan moet werken van m'n psych: het accepteren van complimenten zonder ze weg te wuiven .. ik kan dat gewoon echt heel slecht hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat is ook zo, maar je doet het toch maar.
Hier voelt het ook nog soms zo onwerkelijk. En dan heb ik al 3 echo's gehad..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet..
+1. Van mijn regelmatige stoelgang is geen zak over op 't moment.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:
En even vies praten hoor, maar wat is goed kunnen poepen toch goud waard.
Same here. Ik ga het pas echt geloven (en m'n vriend ook) als we iets op de echo hebben gezien. Hopelijk over een week of 3.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet geloven want het is ongelovelijk! Mensjes maken!
Het zal wel wat meer plek krijgen na een echo (of 2, of 3). Hopelijk mag dat snel. Ik las op de site van het ziekenhuis hier dat de eerste echo met 7-9 weken is. Maandag naar de longarts en dan hopelijk 2-3 weken later gyn voor echo..
En dit ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:44 schreef Krisvc het volgende:
En even vies praten hoor, maar wat is goed kunnen poepen toch goud waard.
Je wisselweekdag valt nu nog niet zo makkelijk in te schatten. Zo'n test heeft een bepaalde grens waarbij het ding verspringt naar de volgende termijn, maar je HCG verdubbelt zich per dag nu geloof ik, dus lastig. Maar wel een enorm goed teken natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
Mijn clearblue digital test geeft vandaag 3+ aan als termijn. Vorige week donderdag was het nog 1-2, dus ik heb ergens een wekenwissel gemist denk ik.
Wel fijn om te weten dat mijn lijf braaf hormoontjes produceert. En toch is het allemaal nog maar bijzonder; ik voel me wel anders (lees vooral misselijk) maar het idee dat er een klein mensje ontwikkelt in mijn lijf bevat ik toch niet..
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:25 schreef DJMO het volgende:
ikfacebook .. al bijna drie jaar uit elkaar, en nog steeds stond mijn getrouwde naam op mijn energiecontract bij NUON. één melding op facebook doen en ze hebben het zojuist aangepast ...
Kindjes zijn nu onderweg naar papa, en hoewel ik de rust wel even fijn vind, omdat ze echt het onderste uit de kan halen wat betreft mijn energielevel, mis ik ze nu al weer. naja, morgen zijn ze weer thuis
Ik zit ook met sjaal op de bank idd.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super (en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen ).
echt wel! Ik ben een carnivoor .. gék op (rauw) vlees .. als er één ding is dat ik mis, is dat wel snoepen van het gehakt als ik pasta maak of ballen gehaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Fijn DJMO! Kijk je al uit naar je ossenworst?
Ja, verse baby! Het is alweer te lang geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk ook echt iedere ochtend vol verwachting in dit topic om te zien of er een verse baby is. Maar de afgelopen dagen was Risu sowieso wat later, dus ik doe nog even geen voorspelling voor vandaag. Ik houd het op dinsdagochtend, dan hebben we weer een verse baby!
LuDann, goed dat je hebt gebeld! En wat erg dat jullie nu met z'n tweetjes ziek zijn (hoewel gedeelde smart enzo...).
DMJO, ik vind het ook knap hoe je alles doet hoor. Kinderen, ex, huishouden, wachten tot woensdag etc... Super(en nu mag je dit quoten en alleen "dank je wel" als reactie plaatsen
).
Silliegirl, heel herkenbaar hoor. En zelfs echo's hielpen me in het begin niet, want dat was gewoon een DVD van een baby die ze op de tv hadden. Vrouw was meteen aan het huilen, ik vond het allemaal nog een ver-van-m'n-bed-show. Inderdaad hielp het voelen van de baby daar enorm mee, maar dat duurde nog eventjes.
Faptist, zulke dagen moeten er ook zijn en het is maar goed dat je goede vrienden hebt op zo'n moment. Maar ja, gister is voorbij en komt nooit meer terug! Jeuj!
Ben jij mal, helemaal niet! Ik vind het heel herkenbaar, ik hoor vaak van vrienden en ook B_N dat ik niet zo moet tegensputteren als ik een complimentje krijg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:19 schreef DJMO het volgende:
he jongens hou op nou, nu voel ik me alsof ik naar complimentjes aan het vissen was/ben terwijl ik ze juist altijd probeer te ontwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |