Ik heb al heel stellig beweerd dat ik mijn schoen opeet als het een jongetje wordt, en mensen hebben gezworen me daaraan te houden, dus we gaan voor de zekerheid maar even wat snoep in de vorm van een schoen kopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Mariposas het volgende:
Welkom kuukske, gefeliciteerd!
Cactus wat goed dat je bent aangenomen!
Ik had geen voorgevoel wat betreft het geslacht, tot ongeveer week 12. Toen gedroomd dat ik het in de computer van de verloskundige had gezien. Toen wist ik eigenlijk wel zeker dat we een jongen zouden krijgen (al hoopte ik stiekem op een meisje. Ik heb mezelf altijd als moeder van 2 meiden gezien. Nu weet ik dat het 2 jongens gaan worden). Plus mijn misselijkheidtheorie.
Ik denk dat je voorgevoel wel kan kloppen hoor Cassandra.
LuDann jij krijgt 100% zeker een meisje, als het niet klopt eet ik je echo op.
Ja ik durf de verhoging wel in te nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef pessie het volgende:
Joyce, durf je dan die verhoging van de medicatie wel in te nemen? Heb je niet liever dat ze van tevoren nog een keer meten om zeker te zijn? Pas om kwart over 3 's middags puf hebben om iets te eten is echt heel erg laat...
Boks!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben wel heel benieuwd of al jullie voorgevoelens kloppen. Een meisje had ik ook leuk gevonden, en makkelijker qua naam, aangezien die al een hele tijd klaar ligt. Maar een jongen vind ik wel heel stoer, en ik hoop dat hij sportiever wordt als zijn vader. Ik ben namelijk gek van voetbal, maar mijn man komt niet verder als 'die speler is geblesseerd langs de lijn, staat hij nou buitenspel?'
En jongetjes kunnen ook paardrijden, mijn man doet dat ook
En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is
Joycie, luie dag boks! Ik heb praktisch de hele dag op bed of op de bank gelegen, af en toe wat geinternet of serie gekeken maar ook héél veel geslapen. Ik zal er wel aan toe zijn geweest.
Wist jij het bij je eerste ook vanaf dag 1 (bij wijze van) of kwam dat wat geleidelijker?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef pessie het volgende:
Cassandra, voorgevoel kan wel iets zeggen. Bij mijn oudste wilden we niet weten wat het zou worden, maar toch was ik de hele zwangerschap overtuigd dat hij een ventje zou zijn, dat bleek dus ook. Toen hij geboren was "klopte" het gewoon. Een vriendin is zwanger en bijna uitgerekend en weet niet wat het wordt, maar als ik haar hoor heb ik echt het gevoel dat ze een jongen krijgt, ze doet me erg denken aan mezelf bij mijn eerste. We wachten af, ben benieuwd wat het bij haar wordt
LuDann, 2 kindjes samen zijn echt heel leuk (en ik hoop dat de derde erbij de feestvreugde hier wederom verhoogt)
Shop, hoe voel je je?
Hoe heet die app? Wij weten nu dat 't een jongetje word (stiekem allebei het voorgevoel gehad dat het een meisje werd) maar de naam.. Poeh!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef LuDann het volgende:
Oh ja namen, dat is ook zo grappig. We hebben het misschien 1 of 2 keer over namen gehad (al heel vroeg in mijn zwangerschap) en waren vrijwel direct uit een meisjesnaam.
Maar een jongensnaam... ik vind echt niks leuk en B_N is gewoon lui ofzo, ik weet het niet.Heb hem nu maar een app laten installeren waarbij hij namen die hij leuk vindt kan aanvinken. Of hij dat ook daadwerkelijk doet heb ik hem nog niet gevraagd.
Ik sta vanaf begin deze week iedere ochtend te kokhalzen, maar er komt ook hier tot nu toe nooit wat uit...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is
Maar jullie moet ook nog eens 2 namen verzinnen! Dus extra lastig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Haha namen, tja daar zijn we ook nog niet uit. Oepsie en zondag al wel
30 weken. We hebben allebei een aantal namen die we leuk vinden, alleen een andere voorkeur. Dus nog steeds geen beslissing genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |