abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:02:37 #201
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150361445
Pessie, ik voel me verder wel goed. Alleen moe! Ik doe regelmatig een dutje op de bank. Verder gaat t zijn gangetje en mag ik niet klagen.
Baby's gaan nu echt super veel bewegen. Vandaag zag ik heel mijn buik heen en weer gaan! Dat is zo leuk om te zien. Volgende week weer controle. Hopelijk gaat t nog steeds goed met de meiden en blijven ze groeien. En vooral de kleinste natuurlijk. Dan kunnen ze zolang mogelijk blijven zitten! (Hopelijk)!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:06:41 #202
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150361598
Welkom kuukske, gefeliciteerd!

Cactus wat goed dat je bent aangenomen!

Ik had geen voorgevoel wat betreft het geslacht, tot ongeveer week 12. Toen gedroomd dat ik het in de computer van de verloskundige had gezien. Toen wist ik eigenlijk wel zeker dat we een jongen zouden krijgen (al hoopte ik stiekem op een meisje. Ik heb mezelf altijd als moeder van 2 meiden gezien. Nu weet ik dat het 2 jongens gaan worden). Plus mijn misselijkheidtheorie. 8-)
Ik denk dat je voorgevoel wel kan kloppen hoor Cassandra.

LuDann jij krijgt 100% zeker een meisje, als het niet klopt eet ik je echo op. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:28:44 #203
409579 LuDann
All the way
pi_150362534
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Mariposas het volgende:
Welkom kuukske, gefeliciteerd!

Cactus wat goed dat je bent aangenomen!

Ik had geen voorgevoel wat betreft het geslacht, tot ongeveer week 12. Toen gedroomd dat ik het in de computer van de verloskundige had gezien. Toen wist ik eigenlijk wel zeker dat we een jongen zouden krijgen (al hoopte ik stiekem op een meisje. Ik heb mezelf altijd als moeder van 2 meiden gezien. Nu weet ik dat het 2 jongens gaan worden). Plus mijn misselijkheidtheorie. 8-)
Ik denk dat je voorgevoel wel kan kloppen hoor Cassandra.

LuDann jij krijgt 100% zeker een meisje, als het niet klopt eet ik je echo op. :D
Ik heb al heel stellig beweerd dat ik mijn schoen opeet als het een jongetje wordt, en mensen hebben gezworen me daaraan te houden, dus we gaan voor de zekerheid maar even wat snoep in de vorm van een schoen kopen. :+

Maar goed, ik wéét gewoon dat het mijn vriend zal zijn die in de bevalkamer die schoen zal gaan eten, en dat jij geen echo gaat eten. :D *O* >:)

Edit: Ik heb mijn vriend dus verteld van die NUB theorie enzo hé, het is niet zo dat ik alleen stiekem weet dat die op een meisje kan duiden. Maar aangezien dat niet wetenschappelijk genoeg is enzo is hij nog steeds overtuigd van een jongen (net als de meeste mensen die een gokje in ons gokjesbakje gedaan hebben volgens mij). Ik ga ook meer uit vanuit mijn gevoel, net als jij. Gewoon vanaf dag 1 had ik al het gevoel van ''MEISJE"'. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door LuDann op 06-03-2015 19:36:51 ]
pi_150362671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef pessie het volgende:
Joyce, durf je dan die verhoging van de medicatie wel in te nemen? Heb je niet liever dat ze van tevoren nog een keer meten om zeker te zijn? Pas om kwart over 3 's middags puf hebben om iets te eten is echt heel erg laat...
Ja ik durf de verhoging wel in te nemen.
Ik lees nu ook weer dat je met een verhoging van de dosering ook een paar dagen moet "wennen". En daar zou dit wel bij passen. Ik kijk het aan. En anders trek ik aan de bel.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150362865
Gefeliciteerd mw Cactus *O*
pi_150363376
Ben wel heel benieuwd of al jullie voorgevoelens kloppen. Een meisje had ik ook leuk gevonden, en makkelijker qua naam, aangezien die al een hele tijd klaar ligt. Maar een jongen vind ik wel heel stoer, en ik hoop dat hij sportiever wordt als zijn vader. Ik ben namelijk gek van voetbal, maar mijn man komt niet verder als 'die speler is geblesseerd langs de lijn, staat hij nou buitenspel?'
En jongetjes kunnen ook paardrijden, mijn man doet dat ook :D

En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is

Joycie, luie dag boks! Ik heb praktisch de hele dag op bed of op de bank gelegen, af en toe wat geinternet of serie gekeken maar ook héél veel geslapen. Ik zal er wel aan toe zijn geweest.
pi_150364210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben wel heel benieuwd of al jullie voorgevoelens kloppen. Een meisje had ik ook leuk gevonden, en makkelijker qua naam, aangezien die al een hele tijd klaar ligt. Maar een jongen vind ik wel heel stoer, en ik hoop dat hij sportiever wordt als zijn vader. Ik ben namelijk gek van voetbal, maar mijn man komt niet verder als 'die speler is geblesseerd langs de lijn, staat hij nou buitenspel?'
En jongetjes kunnen ook paardrijden, mijn man doet dat ook :D

En misselijkheid theorie, hier met zeven weken nog weinig last van. Heb gisterenavond even boven de wastafel gehangen maar er kwam niets uit, en overdag bij vlagen misselijk /niet willen eten /als ik eet vervolgens maagzuur. Maar daarvoor nergens last van gehad, en ik weet ook niet of dat nu toeval is

Joycie, luie dag boks! Ik heb praktisch de hele dag op bed of op de bank gelegen, af en toe wat geinternet of serie gekeken maar ook héél veel geslapen. Ik zal er wel aan toe zijn geweest.
Boks!
O+ is nu thuis, en die is een komkommer-tomaat-paprika salade aan het maken voor me. Net even mijn frustatie eruit gegooid bij hem en dat was even lekker.

Hier zelf heel erg het voorgevoel dat het een jongetje wordt. O+ zegt een meisje. Dus ben benieuwd!

Namen is hier nog wel een dingetje. Allebei een andere smaak ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:11:07 #208
409579 LuDann
All the way
pi_150364575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef pessie het volgende:
Cassandra, voorgevoel kan wel iets zeggen. Bij mijn oudste wilden we niet weten wat het zou worden, maar toch was ik de hele zwangerschap overtuigd dat hij een ventje zou zijn, dat bleek dus ook. Toen hij geboren was "klopte" het gewoon. Een vriendin is zwanger en bijna uitgerekend en weet niet wat het wordt, maar als ik haar hoor heb ik echt het gevoel dat ze een jongen krijgt, ze doet me erg denken aan mezelf bij mijn eerste. We wachten af, ben benieuwd wat het bij haar wordt :D

LuDann, 2 kindjes samen zijn echt heel leuk (en ik hoop dat de derde erbij de feestvreugde hier wederom verhoogt)

Shop, hoe voel je je?
Wist jij het bij je eerste ook vanaf dag 1 (bij wijze van) of kwam dat wat geleidelijker?

Twee kindjes zijn wel ons ideaal, maar gezien mijn gezondheid enzo moeten we gewoon even kijken hoe dat gaat na deze zwangerschap. Maar als het kan... ;) Als B_N de instelling ''groot gezin = ideaal'' had gehad en ik was helemaal gezond geweest enzo dan zou ik ook niet ophouden bij twee. Ben heel benieuwd hoe drie bij jullie gaat bevallen. Nieuwe auto nodig enzo of valt dat mee?

Shop: fijn dat je je nog gewoon goed voelt en leuk dat ze zoveel bewegen zeg. Fingers crossed voor je controle volgende week vast. :Y
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:13:38 #209
409579 LuDann
All the way
pi_150364691
Oh ja namen, dat is ook zo grappig. We hebben het misschien 1 of 2 keer over namen gehad (al heel vroeg in mijn zwangerschap) en waren vrijwel direct uit een meisjesnaam.

Maar een jongensnaam... ik vind echt niks leuk en B_N is gewoon lui ofzo, ik weet het niet. :+ Heb hem nu maar een app laten installeren waarbij hij namen die hij leuk vindt kan aanvinken. Of hij dat ook daadwerkelijk doet heb ik hem nog niet gevraagd. :P
pi_150365488
Hier ook, vind n meisjesnaam makkelijker dan een jongens naam.

Voel me vandaag helemaal bleghh. Raar gevoel in de buik, veel honger en erg moe. Ga zo maar slapen.
pi_150365765
Gefeliciteerd Cactus! En Risu veel succes de komende week, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

Ik ga er even een weekje tussenuit!
pi_150365796
Hier geen voorkeur voor bepaald geslacht, man heeft dat ook niet. Heb ook helemaal geen voorgevoel. Ben natuurlijk wel knettermisselijk inclusief spugen maar volgens mij zegt dat niet veel.
Mijn moeder is overtuigd van een jongetje, want 'dat vind ze op een of andere manier bij ons passen'??
Wij willen het ook niet vooraf weten (zeggen we nu...). Maar wie weet denken we daar over een tijdje anders over ;). Weet niet hoe lang we onze nieuwsgierigheid kunnen bedwingen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:40:10 #213
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150366044
Haha namen, tja daar zijn we ook nog niet uit. Oepsie en zondag al wel
30 weken. We hebben allebei een aantal namen die we leuk vinden, alleen een andere voorkeur. Dus nog steeds geen beslissing genomen.
pi_150367452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef LuDann het volgende:
Oh ja namen, dat is ook zo grappig. We hebben het misschien 1 of 2 keer over namen gehad (al heel vroeg in mijn zwangerschap) en waren vrijwel direct uit een meisjesnaam.

Maar een jongensnaam... ik vind echt niks leuk en B_N is gewoon lui ofzo, ik weet het niet. :+ Heb hem nu maar een app laten installeren waarbij hij namen die hij leuk vindt kan aanvinken. Of hij dat ook daadwerkelijk doet heb ik hem nog niet gevraagd. :P
Hoe heet die app? Wij weten nu dat 't een jongetje word (stiekem allebei het voorgevoel gehad dat het een meisje werd) maar de naam.. Poeh!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:20:52 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150367962
Nog een keer proberen, laptop doet stom, heb echt al 10 reacties geschreven :(

In ieder geval:

Ludan, ik had echt al vrij snel een voorgevoel. Ik vond vooral de jongensdingen leuk, ook de jongensnaam wist ik al heel snel. De meisjesnaam hebben we op vakantie uit onze duim gezogen, zonder dat we hem echt serieus namen. We kochtten een blauwe maxi-cosi, ik had blauwe wiegbekleding... Een week voor de UD zaten man en ik samen in de auto, ik zei "en wat nou als het een meisje is :o ", hij gaf aan dat we daar vast ook veel van zouden houden. En toen hij geboren werd zag ik het eerder dan de vk.
En we moesten inderdaad een andere auto, de vorige was ook al ruim maar de achterbank gewoon te smal voor 3 stoeltjes. Nu een enorme Zweed voor de deur :') in het dorp in Noord-Nederland waar zweeds rijden de norm is :7 . De vorige auto was ook op trouwens.

Wat betreft namen stond alleen de jongensnaam van de eerste al vrij vroeg vast, verder zijn wij echt een ramp met namen. Ik heb nu wel serieus een naam in gedachten maar manlief speelt nog wat. Ach komt vast op tijd!

Shop, lekker uitrusten, straks heb je 2 meisjes om voor te zorgen O+ al wel inspiratie voor namen?

Malteser, spugen zegt inderdaad helemaal niets ;) . En grappig dat je moeder zo overtuigd is :D
pi_150368438
Kuukske gefeliciteerd en welkom! *O*

MevrCactus ook gefeliciteerd! *O*

Voorgevoel hadden wij allebei niet, echt voorkeur trouwens ook niet. Wel veel mensen die zeiden dat ze ons meer als jongens-ouders zagen (en dat snapten we ook wel) en zelfs een beetje moesten lachen om het feit dat uitgerekend wij een meisje krijgen :D

Buikbaby's kunnen niet té druk zijn toch? :@ Want onze kleine meid is echt superactief de afgelopen dagen!
Lees veel dat baby's rond deze termijn een duidelijk herkenbaar slaap/waak-ritme hebben, maar dat lijkt bij onze Mini wel 0/24u te zijn :D Voel de hele dag door van alles bewegen en m'n buik gaat soms echt ontzettend heen en weer!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:36:14 #217
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150368655
Haha twist mijn buik golft ook echt alle kanten op! Heeft wel ritme hier, 's nachts vaak tussen 3 en 5, overdag als ik tussen 1 en 2 probeer rustig te doen en 's avonds als de kinderen in bed liggen.
Oh, en placenta voor het eerst achter, ouch! Toch wel flink verschil hoor!
pi_150369521
Ik wéét dat ik hier spijt van ga krijgen (Fok-wet enzo), maar: 's nachts valt het gelukkig nog enigszins mee, in de zin dat ik wel gewoon kan slapen enzo

Ja, mijn placenta ligt dus wel aan de voorkant; ik wil volgens mij echt niet weten hoe het voelt als die achter ligt :X Ik heb nu af en toe echt van die momenten dat ik gewoon schrik en opveer als ze weer eens flink uithaalt :D
pi_150370710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik sta vanaf begin deze week iedere ochtend te kokhalzen, maar er komt ook hier tot nu toe nooit wat uit...
En ik eet veel minder, minder trek en ik krijg nu nog maar de helft tot driekwart van m'n avondeten naar binnen, dan zit ik echt propvol. :?

Maar verder naast gevoelige borsten en moeheid i.c.m. slecht slapen (om 21:45 naar bed, 7:45 eruit en nog moe zijn. }:| ) zijn dat mijn kwaaltjes.
pi_150370931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Haha namen, tja daar zijn we ook nog niet uit. Oepsie en zondag al wel
30 weken. We hebben allebei een aantal namen die we leuk vinden, alleen een andere voorkeur. Dus nog steeds geen beslissing genomen.
Maar jullie moet ook nog eens 2 namen verzinnen! Dus extra lastig. ;)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:54:13 #221
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150371931
Ik heb net 4 pagina's bijgelezen en weet nog dat ik blij werd van ludan's foto plus hippie verhaal. Super cool!
Cactus met haar nieuwe baan; wat ben je toch een topper!

En toen.. Blank..

Ik heb vandaag een hele sombere dag gehad. Alleen maar gejankt. Me lelijk gejankt dus.
En toen had m'n man naar m'n vriendin "help" ge sms't en kwam ze langs met de perfecte reep chocolade, tijdschrift, 2 zakken van m'n guilty pleasure snoepjes en een hele foute knuffel van een eenhoorn.
Kon er bijna gelijk weer tegenaan.
Daarna met man + vriendin en vriend naar de film (chappie: leuk!) en uit eten geweest.
En nog.. Nóg voel ik me shit. Rot hormonen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 maart 2015 @ 23:10:51 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150372612
lekker gaan slapen Faptist, morgen ziet het er vast weer een stuk vrolijker uit allemaal!

ik had in het begin voorgevoel meisje; en bijna iedereen in mijn omgeving wel. Er was maar één iemand die stug volhield dat het een knul was, en hij kreeg nog gelijk ook _O- De namen had ik eigenlijk voor de 20 weken echo al in mijn hoofd zitten. De jongensnaam ben ik bij de tweede naam op het laatste moment toch nog geswitcht omdat het zoontje van mijn nichtje (met wie ik eigenlijk nooit contact heb :') ) bijna dezelfde naam had .. en dat vonden mijn hormonen niet tof :') Dus nu heb ik een andere, maar ook hele mooi bijpassende naam al zeg ik het zelf O+

Hier verbouwt spekkie al de hele dag de boel ( O+ ) , heb ik last van mijn rug ( :X ) en begin ik vocht vast te houden in m'n enkels. 's avonds zie je zo de afdruk van mijn (echt niet zulke strakke) sokken in m'n onderbenen staan. Ik bracht Jan vanmorgen naar school en z'n juf vroeg gelijk al met wie hij vanmiddag weer mee zou rijden, ik kon nauwelijks lopen of staan van de pijn in m'n bekken, ondanks dat ik gisteren heel weinig gedaan heb.

Morgen worden de jongens naar papa gebracht, en zondag weer opgehaald. Ik even 36 uur bijtanken, rust nemen en de laatste dingen wassen en in de kasten leggen. Wellicht ook nog een paar uur extra slapen ofzo .. ben doodmoe de laatste paar dagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 maart 2015 @ 00:20:32 #223
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150375185
Djmo,
Je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook, maar af en toe zitten dit soort dagen er ook gewoon tussen. Inmiddels geleerd dat ik me er beter aan kan toegeven en het morgen weer opnieuw moet proberen.

Niet gek dat jij je zo voelt!
Rust lekker uit dit weekend en moeten die wasjes echt? Zou je niet gewoon eens even een complete serie avondje houden? Of in ieder geval eens lekker even niks doen?
Je gaat je energie nog keihard nodig hebben he.. Sterkte met ex morgen. Hopelijk houdt hij zich aan z'n afspraak gezien z'n bizarre houding van laatst. (Al lijk jij het allemaal gewend ;) )
  zaterdag 7 maart 2015 @ 04:01:27 #224
409579 LuDann
All the way
pi_150378337
Zo, net terug van het ziekenhuis, hebben alvast de route naar de afdeling verloskunde geoefend. :+

Kreeg een raar krampgevoel in mijn onderbuik dat erger werd, uiteindelijk toch maar besloten de huisartsenpost te bellen. Urinetest en inwendige echo; blaasontsteking.

Voel me wel fijn over het feit dat ik mijn lichaam kennelijk goed genoeg kan inschatten om te bepalen of er iets mis is. Twijfelde namelijk erg over bellen of niet.

Verklaart wel meteen waarom ik me redelijk ziek voel; keelontsteking, verkoudheid + blaasontsteking.

Arme B_N is gelijktijdig getroffen door een buikgriep dus we zijn lekker ziek met zijn tweeën.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 04:15:38 #225
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150378360
Beterschap LuDann!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')