abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:11:06 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150281964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

misschien dat een leuke rel weer eens leven in de brouwerij kan brengen :7
Rel is zwaar overtrokken. Maar die post geeft in mijn ogen precies aan wat ik eerder zeg. Opeens is zijn post heel normaal en de mijne truerig, terwijl hij zelf met allerlei vage opmerkingen komt. Maar het is de schuld van de mod :').

Users moeten ook (ja OOK niet alleen) de hand eens in eigen boezem steken en inzien dat ze zelf ook bijdragen, positief EN negatief aan de sfeer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:11:22 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150281967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

misschien dat een leuke rel weer eens leven in de brouwerij kan brengen :7
FOK!fossielen laten zich niet zo gemakkelijk van de wijs brengen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_150282025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Rel is zwaar overtrokken. Maar die post geeft in mijn ogen precies aan wat ik eerder zeg. Opeens is zijn post heel normaal en de mijne truerig, terwijl hij zelf met allerlei vage opmerkingen komt. Maar het is de schuld van de mod :').

Users moeten ook (ja OOK niet alleen) de hand eens in eigen boezem steken en inzien dat ze zelf ook bijdragen, positief EN negatief aan de sfeer.
zoals zovaak zal het niet alleen aan de een of alleen aan de ander liggen: het zal de wisselwerking zijn tussen users en mods.

Users maken dan misschien wel een forum, maar een mod kan daar (misschien zelfs onbedoeld) een grote invloed op uitoefenen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:14:32 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150282058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:13 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zoals zovaak zal het niet alleen aan de een of alleen aan de ander liggen: het zal de wisselwerking zijn tussen users en mods.

Users maken dan misschien wel een forum, maar een mod kan daar (misschien zelfs onbedoeld) een grote invloed op uitoefenen.
Tuurlijk :). Dat ontken ik ook niet.

Maar users moeten niet allerlei redenen verzinnen om de crew de schuld te geven terwijl ze zelf echt met een nare toon posten.
Get woke, go broke!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:15:21 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zijn voldoende tools voor handen om de invloed van negativo's tot een minimum te beperken :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:16:19 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150282106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn voldoende tools voor handen om de invloed van negativo's tot een minimum te beperken :).
Maar dan neig je weer naar censuur, zie vorige topic, vallen ook heel veel mensen over, teveel reguleren.

Dus doe je het als crew nooit goed, kamp 1: harder aanpakken, kamp 2: loslaten!
Get woke, go broke!
pi_150282108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Te weinig. Dan zouden we gewoon geen users hebben met 251 notes die nog steeds kunnen posten.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:17:24 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282129
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Te weinig. Dan zouden we gewoon geen users hebben met 251 notes die nog steeds kunnen posten.
De banknoppen aan de backend zijn kapot?
Een gedicht over Maanvis
pi_150282146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De banknoppen aan de backend zijn kapot?
Nee, men deelt te weinig permbans uit. :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:18:17 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar dan neig je weer naar censuur, zie vorige topic, vallen ook heel veel mensen over, teveel reguleren.

Dus doe je het als crew nooit goed, kamp 1: harder aanpakken, kamp 2: loslaten!
Dan wordt het tijd om dat te accepteren als een ´fact of life´.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:18:50 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282162
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, men deelt te weinig permbans uit. :)
Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid op FOK! moet je er zeker niet actief blijven modereren.
Een gedicht over Maanvis
pi_150282209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid op FOK! moet je er zeker niet actief blijven modereren.
Ik moet stoppen omdat ze sommige users niet bannen? :')
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:22:58 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282293
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik moet stoppen omdat ze sommige users niet bannen? :')
Nee, omdat je niet het beleid uitdraagt van FOK! ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_150282354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, omdat je niet het beleid uitdraagt van FOK! ;).
Erm. Ik geloof niet dat je er veel van begrijpt. Welk beleid 'draag ik niet uit'? Sinds wanneer is FOK! consequent?
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:25:15 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150282363
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:24 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Erm. Ik geloof niet dat je er veel van begrijpt. Welk beleid 'draag ik niet uit'?
Het beleid dat users als Maanvis niet gepermbanned worden!
Een gedicht over Maanvis
pi_150282482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het beleid dat users als Maanvis niet gepermbanned worden!
Ah.
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:26:43 #117
2651 svann
night-hawk
pi_150286532
Even de recente doomsday topics opgezocht.
Kunnen ze gereekst worden?

2 november 2014
GC / Klopt het dat het veel minder druk op Fok aan het worden is ?
GC / Het klopt niet dat het veel minder druk op FOK! aan het worden is #2

4 januari 2015
FB / Laatste jaar van FOK!
FB / Laatste jaar van FOK!? #2

1 maart 2015
GC / Steeds minder interesse voor FOK! - Het einde nabij?
GC / Steeds minder interesse voor FOK! - Het einde nabij? #2

Ze dronken een glas, deden een plas en niets bleef zoals het was.
De vraag is welke verandering echt ongewenst is.
Bijvoorbeeld slowchat in serieuze topics, affikken buiten KLB.
Meer verbinding tussen FP en forum wenselijk?
Je kunt je afvragen of je dat nivo van reacties wel naar het forum wil halen.

Denk dat in het snel evoluerende digitale landschap een forum nog steeds toekomst heeft.
Niet iedereen zit er op te wachten dat hij met alles persoonlijk traceerbaar is, zoals op FB.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_150286693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut?!

Dit vond jij zelf geen nare toon, geen treurige reactie? "de heatwave oplossing, zinkend schip, laten we gewoon niets doen terwijl ik al 2 topics de enige ben die uberhaupt reageert.

Mooi voorbeeld van "kutcrew" en "foutloze users"

Spiegels, ze bestaan al eeuwen, zoek er eens 1 op.
Ik begrijp dat je vrolijk doorgaat met het op mij projecteren van een bepaalde mening, die ik helemaal niet geventileerd heb?

Ja, je reageert volop, maar is dat een verdienste? Iets waar je je op voor moet laten staan? Dat lijkt mij een beetje kort door de bocht. Reageren is één ding, maar het gaat vervolgens vooral om de inhoud van die reacties.

Dus laten we het daar eens over hebben. En laten we dan inderdaad die spiegel eens gebruiken. Mijn reactie was namelijk niet naar bedoeld, maar als een spiegel. Kennelijk is de metafoor niet helemaal overgekomen.

Als de postaantallen zo sterk afnemen (min 30% per subforum is geen uitzondering), dan kun je Fok wel zien als een zinkend schip. Vervolgens zijn er passagiers (users) die het opvalt dat het schip zinkende is. Sommige passagiers gaan suggesties doen: de één wil dat het lek gedicht wordt, de ander wil in de reddingssloep, de derde wil hozen. En wat doet het enige bemanningslid (jij) dat aan dek verschenen is? Die zegt: "al die suggesties spreken elkaar tegen, dus wat willen jullie nou?" Op zich heeft-ie daar gelijk in, maar ondertussen zinkt het schip wel verder... En of de passagiers het nou met elkaar eens zijn of niet, als de bemanning niks doet zal het schip ten onder gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2015 16:32:50 ]
pi_150286811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Volgens mij is er bijna niemand van voor pakweg 2005 die nog onder z'n originele account post.
[zie PI]
Scheren is voor schapen!
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:37:57 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150286871
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je vrolijk doorgaat met het op mij projecteren van een bepaalde mening, die ik helemaal niet geventileerd heb?

Ja, je reageert volop, maar is dat een verdienste? Iets waar je je op voor moet laten staan? Dat lijkt mij een beetje kort door de bocht. Reageren is één ding, maar het gaat vervolgens vooral om de inhoud van die reacties.

Dus laten we het daar eens over hebben. En laten we dan inderdaad die spiegel eens gebruiken. Mijn reactie was namelijk niet naar bedoeld, maar als een spiegel. Kennelijk is de metafoor niet helemaal overgekomen.

Als de postaantallen zo sterk afnemen (min 30% per subforum is geen uitzondering), dan kun je Fok wel zien als een zinkend schip. Vervolgens zijn er passagiers (users) die het opvalt dat het schip zinkende is. Sommige passagiers gaan suggesties doen: de één wil dat het lek gedicht wordt, de ander wil in de reddingssloep, de derde wil hozen. En wat doet het enige bemanningslid (jij) dat aan dek verschenen is? Die zegt: "al die suggesties spreken elkaar tegen, dus wat willen jullie nou?" Op zich heeft-ie daar gelijk in, maar ondertussen zinkt het schip wel verder... En of de passagiers het nou met elkaar eens zijn of niet, als de bemanning niks doet zal het schip ten onder gaan.
Dit is iig iets minder snerig hoor, of ik lees jou en jij mij verkeerd constant.

Maar je laatste zin is wel een beetje iets waar ik problemen mee blijf houden, jij beschouwt users als passagiers en crew als, nou ja crew op een boot. Maar daar ben ik het niet mee eens. De boot vaart alleen als de passagiers dat willen en er voor zorgen, crew zorgt alleen dat het een beetje binnen de wettelijke perken blijft ;).

De crew heeft sinds 1999 niet de motor draaiende gehouden, dat zijn altijd de users geweest. En als er nou hard gemaakt kan worden dat mensen wegblijven door de crew heb je een punt, maar dat zijn niet de argumenten die ik overal lees.

"de crew" wil best meedenken, meehelpen, maar de content is aan jullie. Er zit toch niemand te wachten op "leuke" geforceerde crewtopics?
Get woke, go broke!
pi_150287105
topic nrs:
tussen 2200000 en 2100000: 329 topics per dag
tussen 2100000 en 2000000: 362 topics per dag
tussen 2000000 en 1900000: 420 topics per dag
tussen 1900000 en 1800000: 424 topics per dag
tussen 1800000 en 1700000: 437 topics per dag
tussen 1700000 en 1600000: 495 topics per dag
tussen 1600000 en 1500000: 518 topics per dag
tussen 1500000 en 1400000: 556 topics per dag
tussen 1400000 en 1300000: 431 topics per dag
tussen 1300000 en 1200000: 389 topics per dag
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_150287754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
"de crew" wil best meedenken, meehelpen, maar de content is aan jullie. Er zit toch niemand te wachten op "leuke" geforceerde crewtopics?
Deels oneens. Ik zie liever crew die enthousiast een voortrekkersrol vervult als "hun" subforum in een dip(je) zit en de users op dat subforum betrekt bij het brainstormen en desnoods zelf topics opent om de boel levendig te houden. Dat hoeft allemaal niet geforceerd te gaan en het kan een enorme positieve impuls geven. Persoonlijk zie ik dat liever dan crew die met de handen over elkaar zit te wachten tot "hun" subforum echt dood is en dan zegt: "tsja....de users leverden geen content aan, daar kunnen wij ook niets aan doen". Wees actief en geef users het idee dat je het samen doet, want uiteindelijk moet je het ook samen doen. Crew en users kunnen niet zonder elkaar.

In het vorige deel heb ik daarvan al een aantal voorbeelden gegeven (CRE/40+/BNW) en imo is het geen toeval dat juist die subfora het tegen de trend in wel goed doen en (blijven) groeien. De mods op die subfora verdienen wmb enorm veel respect en credits voor hun tomeloze inzet en passie om er gezamenlijk iets van te maken.

Persoonlijk heb ik niets/weinig met LIF, maar het valt me wel op dat Mylene daar met een zekere regelmaat bepaalde topics opent die veel reacties en views opleveren. Niets mis mee lijkt me om dat af en toe te doen.
Blijkbaar heeft ze een goede neus voor wat users op haar forum interesseert en speelt ze daar op in. Dikke prima.

Overigens is het een deel van het issue, want nog steeds denk ik dat een link naar de buitenwereld (middels een actieve forum PR-meneer/mevrouw) in de huidige snelle digitale tijd ook geen overbodige luxe zou zijn. Ik zie werkeliijk bijna nooit ergens op sociale media een link naar topics op het forum verschijnen en ik vraag me af waarom dat niet gebeurt.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:22:49 #123
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_150288381
Kingstown heeft wel een punt te pakken, er is weinig reclame voor fok buiten fok. Waarom zie ik Danny nooit geïnterviewd worden over internet en social media nieuws en de halve redactie van bv Tweakers en GeenStijl wel? Nu is dit misschien een verkeerd voorbeeld, Danny op tv, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat die andere twee sites een veel groter bereik dankzij de oude media hebben.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:26:10 #124
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_150288498
Vroeger was er zelfs een PR-afdeling op FOK! Of dat er nu is, weet ik niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:27:47 #125
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150288556
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef Falco het volgende:
Vroeger was er zelfs een PR-afdeling op FOK! Of dat er nu is, weet ik niet.
Tuulk wel
pi_150288681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Tuulk wel
wat zijn hun verdiensten geweest het afgelopen jaar? is dat bekend?

zelf zag ik ze in het verleden een stuk meer dan de afgelopen tijd...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:33:59 #127
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150288772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:31 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

wat zijn hun verdiensten geweest het afgelopen jaar? is dat bekend?

zelf zag ik ze in het verleden een stuk meer dan de afgelopen tijd...
Dat is vast wel bekend, maar ik weet het niet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2015 @ 18:12:11 #128
862 Arcee
Look closer
pi_150290139
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef MPC60 het volgende:
Kingstown heeft wel een punt te pakken, er is weinig reclame voor fok buiten fok.
Ik hoor buiten FOK! ook nooit iemand over FOK! Dat is altijd al zo geweest ook. Dus wat dat betreft geen nadeel, maar meer bekendheid zou nu wel een voordeel zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 maart 2015 @ 18:18:47 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150290350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik hoor buiten FOK! ook nooit iemand over FOK! Dat is altijd al zo geweest ook. Dus wat dat betreft geen nadeel, maar meer bekendheid zou nu wel een voordeel zijn.
Ik hoor af en toe wel mensen over FOK! maar dat is dan voornamelijk negatief over het lage niveau van de nieuwsberichten op de frontpage.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 4 maart 2015 @ 19:46:18 #130
441659 Sepo-117
Een jointje in de morgen,
pi_150293676
idk ben nieuw hier!!
is een dag zonder zorgen
pi_150296677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deels eens, deels niet. Ligt ook een beetje aan de toon van de TS. ik zie echt heel veel behulpzame mensen in DIG bijv, natuurlijk ook wel een troll tussendoor, maar als je gewoon normaal iets vraagt valt het allemaal wel mee.
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat laatste zie je ook nauwelijks.

Wel sneuneuzen die gaan lopen roepen dat je eerst moet Googelen of 'wat zei ^^^^ toen je belde" :')
Merk zelf vooral, dat het in WGR echt anders is geworden. Mensen die advies vragen omdat ze zichzelf in een lastige situatie hebben gebracht op werk, justitie of een overheidsinstelling worden echt op alle manieren zo hard mogelijk de grond in getrapt.

En vaak tientallen reacties in de trant van: ik help je niet, want had je maar niet zo dom moeten zijn.

PTA begint het langzaam ook die kant op te gaan.

Het is misschien ook wel een maatschappelijk probleem geworden, in een tijd waar iedereen een winnaar of loser is.
.
pi_150305516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:56 schreef Fer het volgende:

[..]

[..]

Merk zelf vooral, dat het in WGR echt anders is geworden. Mensen die advies vragen omdat ze zichzelf in een lastige situatie hebben gebracht op werk, justitie of een overheidsinstelling worden echt op alle manieren zo hard mogelijk de grond in getrapt.

En vaak tientallen reacties in de trant van: ik help je niet, want had je maar niet zo dom moeten zijn.

Het is misschien ook wel een maatschappelijk probleem geworden, in een tijd waar iedereen een winnaar of loser is.
Ik deel dit, echt. En als ik (en dat geldt voor m'n collega's ook) er ben, trap ik alles eruit, maar het is gewoon lastig: het is inderdaad een maatschappelijk ding. We zijn er niet 24/7 en dan nog: je userbase moet ook willen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:25:29 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150306223
quote:

[..]

[..]

Is dat erg? Alles is toch steeds meer entertainment en vrijetijdsbesteding geworden?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:34:03 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150306367
quote:

[..]

[..]

Dat zijn veelal mensen die een verkeersboete hebben en eronderuit willen komen of mensen die iemand hebben mishandeld en dan onder de straf uit willen komen. Wil je zulke mensen echt helpen?
Een gedicht over Maanvis
pi_150306951
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zijn veelal mensen die een verkeersboete hebben en eronderuit willen komen of mensen die iemand hebben mishandeld en dan onder de straf uit willen komen. Wil je zulke mensen echt helpen?
Waarom zou je dan je offtopic mening droppen?
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:58:37 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150309643
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Waarom zou je dan je offtopic mening droppen?
Om dezelfde reden als je in de kroeg zit en zegt 'alle marokkanen zijn criminelen'.
Entertainment, vrijetijdsbesteding.
Een gedicht over Maanvis
pi_150309695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als je in de kroeg zit en zegt 'alle marokkanen zijn criminelen'.
Entertainment, vrijetijdsbesteding.
Erm. Nee.
pi_150309773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Sepo-117 het volgende:
idk ben nieuw hier!!
Welkom! *O*
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:03:42 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150309775
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Erm. Nee.
We moeten niet pretenderen dat we kassa/radar zijn en voor alles een perfect antwoord moeten formuleren. Dit is een community, we zitten hier voor onze lol en niet om mensen te helpen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:05:42 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150309830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

We moeten niet pretenderen dat we kassa/radar zijn en voor alles een perfect antwoord moeten formuleren. Dit is een community, we zitten hier voor onze lol en niet om mensen te helpen.
En wederom een mooi voorbeeld van "ik vind, dus het moet zo"

Zo komen we er wel uit hoor....
Get woke, go broke!
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:10:48 #141
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_150309957
Kijk nou eens naar zo'n topic:
AEX / Jonge knaap geïnteresseerd in aandelenmarkt

Dit motiveert nieuwe users niet om hier te blijven, het schrikt af. Ik weet niet wat het beleid is en of er überhaupt een beleid is. Maar een serieus topic bestaat hier alweer voor de helft uit onzin.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:46:13 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150311031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En wederom een mooi voorbeeld van "ik vind, dus het moet zo"

Zo komen we er wel uit hoor....
Het is FOK!, waar djeez en tong80 de scepter zwaaien. Verwacht je daadwerkelijk dat een FP vol berichten als 'deze lerares neukt 2 15-jarige pubers' of 'opstelten is weer een mongool' users aantrekt die in WGR een serieus antwoord neer gaan pennen?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:08:51 #143
441659 Sepo-117
Een jointje in de morgen,
pi_150317721
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

Welkom! *O*
Danku *O*
is een dag zonder zorgen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2015 @ 16:12:35 #144
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150317845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Volgens mij is er bijna niemand van voor pakweg 2005 die nog onder z'n originele account post.
:(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2015 @ 16:14:14 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150317908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dat is jouw persoonlijke mening welke gelukkig niet voor iedereen hier geldt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2015 @ 16:16:17 #146
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150317957
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef MPC60 het volgende:
Kingstown heeft wel een punt te pakken, er is weinig reclame voor fok buiten fok. Waarom zie ik Danny nooit geïnterviewd worden over internet en social media nieuws en de halve redactie van bv Tweakers en GeenStijl wel? Nu is dit misschien een verkeerd voorbeeld, Danny op tv, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat die andere twee sites een veel groter bereik dankzij de oude media hebben.
Ander publiek en zeker Tweakers probeert nu ook via de sociale media bekender te worden onder het "normale" volk als tech site. Dus als tegenhanger van hardware.nl en consorten.
Hoe wil je FOK! gaan neerzetten in de media?
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:58:53 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150319679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dat is jouw persoonlijke mening welke gelukkig niet voor iedereen hier geldt.
maar wel voor het grootste deel hier, anders was er geen gezeur over :)
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:59:55 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150319705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Waarom zou je FOK! willen neerzetten in de media?
Een gedicht over Maanvis
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2015 @ 17:00:06 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150319708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar wel voor het grootste deel hier, anders was er geen gezeur over :)
Toch grappig dat ik jou ui hier het vaakst terug zie hier.
pi_150319769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ander publiek en zeker Tweakers probeert nu ook via de sociale media bekender te worden onder het "normale" volk als tech site. Dus als tegenhanger van hardware.nl en consorten.
Visies op de media, hoe kijkt men op bv Fok naar bezuinigingen op de gastouders of de nieuwe show over eetstoornissen op RTL.

Tweakers koopt tegenwoordig trouwens hele pagina's in de krant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')