Voor gezellig socializen met bekenden op donkere winteravonden hoef je hier schijnbaar niet meer te zijn, net een triest Euroshopper feestje met TL licht en kutmuziek van BLØF. Van Google mogen blootplaatjes niet meer en zo wordt het bovendien steeds truttiger, lekker terug naar de jaren 50 toen ook niks mocht, nou gezellig dan.quote:ik vind FOK! echt echt met de dag kutter.
Kijk amper meer op het forum, fp ook alleen nog het nieuws, maar dat is ook oud nieuws steeds.
Dat is enerzijds een kwestie van modden en ook van hoe je erin zit. Het lijkt er al tijden op om TS'en standaard in de eerste paar posts met de grond gelijk te maken. Tof....quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Horizon: Niet de bedoeling om een bepaalde standaard te realiseren, maar wel om de meest infantiele opmerkingen te doen verkleinen.
Het lijkt mij handig dat er iets gebeurd, die Utopia voor baggeraars zie ik nu, veel chaotischer kan het niet worden.
Er mag wel deel twee in de tt want t lijkt net alsof ts een post copy/paste om dezelfde discussie weer aan te zwengelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is enerzijds een kwestie van modden en ook van hoe je erin zit. Het lijkt er al tijden op om TS'en standaard in de eerste paar posts met de grond gelijk te maken. Tof....
Het afkeuren van zulke postjes gaat geen effect hebben. Dan is een user al afgehaakt.
Godver, kan maar niet bedenken wat jouw originele account nou is.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:22 schreef quinoahipster het volgende:
Daarom gaat Danny Fok! ook verkopen aan TMG.
1x snoeihard cashen, en daarna peren we 'm gezellig naar forumhoeren.nl
Goed punt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Er mag wel deel twee in de tt want t lijkt net alsof ts een post copy/paste om dezelfde discussie weer aan te zwengelen.
Dus liever een troll als user, dan dat diegene FOK! verlaat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:Het afkeuren van zulke postjes gaat geen effect hebben. Dan is een user al afgehaakt.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dus liever een troll als user, dan dat diegene FOK! verlaat?
Ik zie al waar dit misgaat: met 'afgehaakt' bedoel ik de TS. Niet de troll. (logisch, leek me). Het ruimte geven van users is wat FOK! groot heeft gemaakt. Vervelend dat de userbase gewoon veranderd is in negatieve zin. Trollen is tof en veel mensen wanen zich onkwetsbaar en vinden het doodnormaal anderen verrot te schelden. Niet in een discussie, want dan kan dat nog... maar gewoon....quote:Dat diegene dan afhaakt weet je nog niet, als die dat wel doet ben ik die liever kwijt dan rijk.
Dat argument: namelijk users behouden/de ruimte geven, vind ik erg slecht, i.m.o. een erg conservatieve opvatting, welke er te pas en te onpas bij word gehaald.
Mijn terugkeer bij FOK! games. In 2014 stopte ik weer en ook dat is te zien.quote:
Suggereer je nou dat ik een kloon ben?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Godver, kan maar niet bedenken wat jouw originele account nou is.
Eigenlijk moet iedereen die als sinds hij/zij lid is er alles aan doet om FOK! zwart te maken en kapot te maken permanent gebanned worden,maar dat doen we ook niet he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef Maanvis het volgende:
eigenlijk moet iedereen die langer dan 5 jaar crewlid is er mee stoppen om vers bloed toe te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |