Met zulke redeneringen heb je geen vijand meer nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt me toch vanzelfspreken dat iemand die verklaart in oorlog te zijn met Nederland het Nederlanderschap afgenomen kan worden? Of op zijn minst persona non grata kan worden verklaard?
Vijanden hebben we inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met zulke redeneringen heb je geen vijand meer nodig.
En er eerst zwaar tegen heeft geageerd. Dat duidt gewoon op een instabiele persoonlijkheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij heeft hij zware psychische problemen, ja. Wat maakt anders dat een roomblanke Nederlander zich bekeert tot het geloof van de pedofielen, moordenaars en koppensnellers?
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder een teken is dat deze man niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer.
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij heeft hij zware psychische problemen, ja. Wat maakt anders dat een roomblanke Nederlander zich bekeert tot het geloof van de pedofielen, moordenaars en koppensnellers?
Dit. Geef die man neuroleptica prefessionele hulp.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En er eerst zwaar tegen heeft geageerd. Dat duidt gewoon op een instabiele persoonlijkheid.
Hij denkt niet in termen van grenzen, maar moslims en niet-moslims.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt me toch vanzelfspreken dat iemand die verklaart in oorlog te zijn met Nederland het Nederlanderschap afgenomen kan worden? Of op zijn minst persona non grata kan worden verklaard?
Landverrader dus.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Zijn denkbeeld is dus niet zozeer veranderd, alleen zijn positie.
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
(in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is
De islam is niet decadent en verdeeld?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Nee, zeker niet verdeeld hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De islam is niet decadent en verdeeld?
Sorry hoor, maar de Islam is ook verdeeld. Zwak en verdeeld. En alleen de 1% van moslims is decadent.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Dit is mijn theorie.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef DAARHEID het volgende:
of worden die twee voor een godsvermogen aan oliedollars betaald om als ultieme propagandastunt een beetje de bekeerling te spelen?
Hij is gered van dictatuur Geert Wilders.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zit die al in het gekkenhuis dan?
Zijn er slachtoffers van de dictatuur van Geert Wilders dan? De dictatuur die de Islam heet heeft meer slachtoffers op haar naam dan de PVV...quote:Op maandag 2 maart 2015 15:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hij is gered van dictatuur Geert Wilders.
Pure onzin. Je hoeft geen meervoudige persoonlijkheidsstoornis te hebben om ergens in te kunnen geloven.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:47 schreef Downwards het volgende:
Van Doorn heeft vermoedelijk een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Anders bekeer je je als boerenlul uit Nederland niet tot de islam.
Oke bedankt, Emile.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Pure onzin. Je hoeft geen meervoudige persoonlijkheidsstoornis te hebben om ergens in te kunnen geloven.
Genoeg kamerleden die gevlucht zijn van dictatuur Geert Wilders.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn er slachtoffers van de dictatuur van Geert Wilders dan? De dictatuur die de Islam heet heeft meer slachtoffers op haar naam dan de PVV...
En vervolgens gaat hij bij de Saudische dictatuur.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hij is gered van dictatuur Geert Wilders.
Dat leek me ook wel, anders bekeer je je natuurlijk ook niet tot de islam.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:24 schreef waht het volgende:
Niet zoveel aandacht besteden aan dit soort figuren.
Ze zijn nogal in de war.
Klopt daarom rijdt ie ook in een dacia uit 2000quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef reza1 het volgende:
Hij zal er wel dik betaald voor krijgen van het Saudische koningshuis.
Dat hoeft alleen maar te zeggen dat hij er niet mee te koop loopt. In een interview laatst gaf hij ook al aan dat hij wel nauwe banden met een prominent figuur uit die hoek heeft.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:32 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Klopt daarom rijdt ie ook in een dacia uit 2000
Waardeloze investering, in dat geval.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef reza1 het volgende:
Ik denk dat hij als een van de enigen zich ook daadwerkelijk in de islam heeft verdiept, en op basis daarvan zijn keuze heeft gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hoeft alleen maar te zeggen dat hij er niet mee te koop loopt. In een interview laatst gaf hij ook al aan dat hij wel nauwe banden met een prominent figuur uit die hoek heeft.
Soms moet je eerst ergens goed tegen zijn voor dat je voor bent.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:36 schreef KreKkeR het volgende:
Pure onzin. Je hoeft geen meervoudige persoonlijkheidsstoornis te hebben om ergens in te kunnen geloven.
Niet zozeer het feit dat hij moslim is geworden is bizar; het feit dat hij eerst PVV'er is en daarna zo'n 180 graden draai maakt... dat is bizar.
Dit. Hij is er ook al een paar keer langs geweest:quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef reza1 het volgende:
Of iemand met een stoornis/gebrek.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is een trol of mol.
Geen enkel mens zal van de PVV ineens moslim worden. Is allemaal spel lijkt me.
Mwa, als je zoveel met de islam bezig bent als een PVV'er dan slaat er wel eens een vonkje over.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is een trol of mol.
Nah kom op Hexagon:quote:Op maandag 2 maart 2015 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwa, als je zoveel met de islam bezig bent als een PVV'er dan slaat er wel eens een vonkje over.
zo'n beestje wat een beetje in de aarde zit te wroetenquote:
Er is nota bene een heel tv-programma aan gewijd in Nederland.quote:
Ik denk dat je teveel uitgaat van een stabiel persoon met een duidelijke overtuiging. Die Van Doorn is gewoon een dwaallicht die geen idee heeft wat hij met zijn leven aanmoet en waar hij nou eigenlijk mee bezig is. Dat soort types zwabbert wel vaker van hot naar her zoekende naar een passende identiteit voor zichzelf. Bij de PVV lukte het kennelijk niet dus ging hij het maar bij de concurrent proberen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah kom op Hexagon:
- je wordt niet zomaar op je (hoe oud issie?) 45e ineens moslim
- zeker niet als je je juist ertegen wapende in de tijd ervoor
- een 180 graden draai is zeeeeer uitzonderlijk in iemands denken
- hoeveel communisten ken jij die ineens anticommunist worden? Of een andere ideologie (geen religie met godsgeloof)?
Ik denk dat het een mol is, uiteindelijk is het een politicus en dat zijn sowieso leugenaars (anders kan je dat werk helemaal niet doen).
Dus jij stelt als een soort ontevredenheid met PVV (of het gevoel niet geaccepteerd te worden), sluit hij zich aan juist bij die groep die hij ervoor verachtte?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel uitgaat van een stabiel persoon met een duidelijke overtuiging. Die Van Doorn is gewoon een dwaallicht die geen idee heeft wat hij met zijn leven aanmoet en waar hij nou eigenlijk mee bezig is. Dat soort types zwabbert wel vaker van hot naar her zoekende naar een passende identiteit voor zichzelf. Bij de PVV lukte het kennelijk niet dus ging hij het maar bij de concurrent proberen.
Wel een gevaarlijke dwaallicht die goed in de smiezen moet worden gehouden. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel uitgaat van een stabiel persoon met een duidelijke overtuiging. Die Van Doorn is gewoon een dwaallicht die geen idee heeft wat hij met zijn leven aanmoet en waar hij nou eigenlijk mee bezig is. Dat soort types zwabbert wel vaker van hot naar her zoekende naar een passende identiteit voor zichzelf. Bij de PVV lukte het kennelijk niet dus ging hij het maar bij de concurrent proberen.
Niet eens ontevredenheid met de PVV an sich. Maar volgens mij is Arnoud duidelijk op zoek naar een allesomvattende identiteit voor zichzelf en was de PVV toch niet zo bevredigend. Wellicht werd hij een soort van jaloers op radicale moslims die nog meer houvast hebben aan hun in beton gegoten dogma's.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij stelt als een soort ontevredenheid met PVV (of het gevoel niet geaccepteerd te worden), sluit hij zich aan juist bij die groep die hij ervoor verachtte?
Een opportunist, op zoek naar een podium?
Het lijkt me geen stabiel persoon, maar je moet echt goed labiel zijn om zó ver te gaan als deze man. En als je zo labiel bent, moeten er foutjes insluipen. Een verkeerde tweet of interview en je bent de lul.
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat die Abdelkarim Honing ooit al een PVV aanhanger was.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef 99.999 het volgende:
Nu bij Pauw een figuur wat de omgekeerde route lijkt te bewandelen. Van radicale moslim aardig richting de PVV
Eerder een kwestie van, de pvv heeft geen enkel idee waar ze het over hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah kom op Hexagon:
- hoeveel communisten ken jij die ineens anticommunist worden? Of een andere ideologie (geen religie met godsgeloof)?
Ik denk dat het een mol is, uiteindelijk is het een politicus en dat zijn sowieso leugenaars (anders kan je dat werk helemaal niet doen).
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef 99.999 het volgende:
Nu bij Pauw een figuur wat de omgekeerde route lijkt te bewandelen. Van radicale moslim aardig richting de PVV
Hij is vrij mal in elk geval.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat die Abdelkarim Honing ooit al een PVV aanhanger was.
Het komt voor dat mensen een totale draai maken in hun denken.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah kom op Hexagon:
Fortuyn is de enige over wie we zekerheid hebben, de rest is zolang geleden dat geschiedschrijving makkelijk niet de volledige waarheid vertelt.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het komt voor dat mensen een totale draai maken in hun denken.
-Fortuyn had in zijn jongere jaren sympathie voor het marxisme.
-Paulus (de apostel) was eerst een vervolger van christenen, later bekeerde hij zich en werd hij een verspreider van het christelijke geloof.
-De Romeinse keizer Constantijn kreeg een visioen, bekeerde zich tot het christendom en stopte de christenvervolging.
En hoewel Arnoud waarschijnlijk echt gelooft in de islam, is het ook strategisch gezien een verstandige zet. Van al die opgestapte PVV-kamerleden horen we niets meer. Arnoud heeft weer een nieuwe groeimarkt gevonden.
Er vallen wel wat dingen te zeggen over de persoonlijkheid van Van Doorn. Hij is niet al te intelligent, heeft sowieso een fascinatie voor de islam, is een zwart/wit-denker en heeft waarschijnlijk een grote behoefte aan structuur en duidelijkheid.
Hij trekt nu de wereld rond om te vertellen hoe slecht moslims het hier hebben. Dit is niet alleen hypocriet omdat christenen, joden en minderheden het in het Midden-Oosten veel slechter hebben, maar ook omdat hij zelf in het westen meehobbelt als moslimpoliticus.
Lijkt me niet vanzelfsprekend. Ik ga ervan uit dat Van Doorn alleen de Nederlandse nationaliteit bezit. Ik ben erop tegen om mensen stateloos te maken. Mocht hij staatsgevaarlijk worden, dan stoppen ze hem maar weg in een gevangenis.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Montagui het volgende:
Het is wel zo goed als zeker dat Paulus eerst een vervolger van christenen was en later een belangrijke pion bij het verspreiden van het geloof. Dat haalt hij zelf aan in zijn brieven en is los daarvan ook opgetekend. Paulus heeft ook interessante verhalen over de eerste christenen, persoonlijk verkregen bij het martelen?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fortuyn is de enige over wie we zekerheid hebben, de rest is zolang geleden dat geschiedschrijving makkelijk niet de volledige waarheid vertelt.
Fortuyn was erna PvdA'er en duidelijk teleurgesteld en daarna keerde hij zich met name tegen de PvdA.
Dat is toch iets compleet anders dan een religie omarmen?
De andere punten zijn sterke argumenten (zwart-wit denken, geen sterke persoonlijkheid, etc.) maar wat we hier zien hebben we nog weinig meegemaakt in Nederland. Ook niet met Fortuyn.
Bij Fortuyn zijn er inderdaad allemaal tussenstappen te zien. Marxisme, PvdA, CDA, VVD, waarschijnlijk werd hij ook lid uit opportunisme, hij wilde de politiek in.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind Fortuyn er niet echt mee te vergelijken. In zijn gedachtenontwikkeling is een duidelijke lijn te ontdekken en die was ook niet gebaseerd op het vinden van een duidelijke identiteit voor zichzelf.
Types als Van Doorn zijn meestal niet erg bekend omdat hun gesteldheid ze niet in staat stelt om aan de top te komen.
Het komt voor. Maar zeker anno 2014 (welk jaar was het?) is dat niet erg waarschijnlijk, minder nog als je je eerst fel tegen diezelfde religie hebt verzet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Toch lijkt het me evident dat mensen zich plotseling bekeren. Daar zijn talloze verhalen van. En hoe kan je anders de snelle verspreiding van godsdiensten verklaren?
Daarom zien we het nu wat minder. Maar waarom zou het incidenteel niet kunnen gebeuren?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het komt voor. Maar zeker anno 2014 (welk jaar was het?) is dat niet erg waarschijnlijk, minder nog als je je eerst fel tegen diezelfde religie hebt verzet.
De snelle verspreiding van godsdiensten vond plaats in een tijd van grote ongeletterdheid en armoede. Dan is het wat makkelijker om (via woord of zwaard) mensen anders te laten denken...
Van ongelovige/christen met interesse voor (andere) religies naar moslim kan ik me nog voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarom zien we het nu wat minder. Maar waarom zou het incidenteel niet kunnen gebeuren?
Van de ene radicale overtuiging in de andere klinkt toch al logischer?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van ongelovige/christen met interesse voor (andere) religies naar moslim kan ik me nog voorstellen.
Van islambasher naar islamlover is toch net ff wat anders. Die ommezwaai hebben we echt maar weinig gezien, zeker bij mensen die zich zo publiekelijk uiten.
Niet gek dus dat mensen denken dat er meer achter steekt.
Ach, er liepen ook communisten over naar de nazi's en vice versa.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van ongelovige/christen met interesse voor (andere) religies naar moslim kan ik me nog voorstellen.
Van islambasher naar islamlover is toch net ff wat anders. Die ommezwaai hebben we echt maar weinig gezien, zeker bij mensen die zich zo publiekelijk uiten.
Niet gek dus dat mensen denken dat er meer achter steekt.
In mijn ogen niet als de ene radicale overtuiging diametraal tegenover de andere staat.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van de ene radicale overtuiging in de andere klinkt toch al logischer?
Het zou juist eerder gek zijn als hij een gematigde PvdA'er, CDA'er of D66'er was geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, er liepen ook communisten over naar de nazi's en vice versa.
Precies. Iets zinnigs heeft hij verder ook niet te melden. Hij hoeft die mensen niks over hun religie te vertellen en over Nederland weet -ie ook al niks zinnigs te vertellen. Integendeel, zelfs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Arnoud laat zien dat het zo simpel is als voormalig doodnormale Nederlandse burger zoals de 17 miljoen anderen door slechts een enkele bekering volledig "gelanceerd" te worden en je zelfs door beleidsmaker in vreemde landen als Saudie Arabie en de Malediven met open armen wordt ontvangen en geschenken krijgt. De man geeft nu lezingen en reist de wereld rond. Waar anderen dat hebben te danken aan een specifieke kennis bijv op een vakgebied geldt bij Arnoud van Doorn iets anders; hij is bekeerd. Zo simpel gaat dat blijkbaar dan.
Arnoud wordt met open armen ontvangen, een Nederlander die zich bekeerd heeft. Daarnaast is hij gemeenteraadslid in Den Haag, het is in ieder geval iets van status, vooral voor de mensen die niet precies weten wat het inhoud.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Iets zinnigs heeft hij verder ook niet te melden. Hij hoeft die mensen niks over hun religie te vertellen en over Nederland weet -ie ook al niks zinnigs te vertellen. Integendeel, zelfs.
Het zijn twee compleet verschillende personen qua leven en capaciteiten maar de manier waarop de twee ontvangen worden door de doelgroep, dat is wel vergelijkbaar. En dat geldt trouwens voor een hoop zaken hoor. Kijk, je kunt met z'n allen het wel eens zijn over iets maar hoeveel lekkerder is het om het te horen uit de mond van iemand die eerst bij die groep hoorde?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 04:38 schreef El_Matador het volgende:
Luxerobots, Ayaan Hirsi Ali vergelijken met Arnoud van Doorn, seriously?
Alsof je Gerard 't Hooft met Gordon vergelijkt.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n-stadhuis~a3902658/quote:Haags raadslid Van Doorn liet bedrijf werven in stadhuis
Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn van de Partij voor de Eenheid is op de vingers getikt omdat hij het gemeentehuis gebruikte om te werven voor een piramide-achtig verkoopbedrijf. Van Doorn stelde een zaal beschikbaar voor bijeenkomsten van American Communications Network (ACN) en verwelkomde daar belangstellenden.
ACN is een internationaal zogeheten multi-level marketing bedrijf. Dat lijkt op een piramidespel, zoals die in Nederland zijn verboden. Bij een piramidespel verdien je echter louter door nieuwe deelnemers aan te brengen en hen inleg te laten betalen. Wie met ACN meedoet kan in principe ook echt producten verkopen, zoals telefoonabonnementen. Maar de kans op winst zit wel degelijk in de werving. Wie een verkoper rekruteert krijgt commissie over de kleine 500 euro inleg én commissie over alle producten die de nieuweling weet te verkopen.
Fractie-aangelegenheden
Een medewerker van deze krant bezocht een van de bijeenkomsten van Van Doorn, die hiervoor geregeld reclame maakte op Facebook. Nadat deze krant hier vragen over stelde aan de gemeente Den Haag heeft de griffier het raadslid erop aangesproken. De gemeente laat weten dat de vergaderruimte op het stadhuis slechts beschikbaar is voor fractie-aangelegenheden, dus niet voor commerciële of andere doeleinden. 'Onlangs is dit nog bevestigd in de richting van de heer Van Doorn. Kennelijk hebben daar toch andere activiteiten plaatsgevonden.' Van Doorn heeft nu opnieuw toegezegd hiermee te stoppen. Van Doorn begon ooit in de raad voor de rabiaat anti-islamitische PVV maar werd uit die partij gezet omdat hij partijgeld privé had gebruikt. Hij bekeerde zich tot de islam en zit nu bij de Partij van de Eenheid, op islamitische grondslag.
Vorig jaar werd hij veroordeeld voor het lekken van geheime stukken, verboden bezit van een alarmpistool en de verkoop van drugs aan minderjarigen. Over de ACN-bijeenkomsten zegt hij dat dit bedrijf te gast was op 'een soort banenmarkt' met als doel 'jongeren te helpen aan banen en stages'. Van Doorn zegt uit te wijken naar een andere plek omdat er vanwege de grote belangstelling ruimtegebrek is in het gemeentezaaltje. Hij zegt dat hij geen geld van ACN heeft gekregen. Dat bedrijf was niet bereikbaar voor een reactie.
twitter:Ibrahimwijbenga twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:54:54Voorganger Khoulani bakte er niks van.Controverse op controverse.Hoog verzuim in raad.Zit nu ziek thuis.Van Doorn neemt waar& weer herrie reageer retweet
twitter:Ibrahimwijbenga twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:18:25.@Yasminaelx Veroordeeld voor schenden ambtseed,drugsverkoop en nu betrokken bij Piramideachtige spelletjes? En ik maak hem zwart?Hou ff op. reageer retweet
twitter:bpschut twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:40:28.@Ibrahimwijbenga Van drugsdealende fascist tot salafistische oplichter: @ArnoudvDoorn is weinig veranderd sinds zijn bekering. reageer retweet
Zie hier: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)noud-van-Doorn.dhtmlquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Klopt het nou ook dat hij vertrouwelijke informatie heeft uitgelekt. Ik hoorde mensen op m,n werk dat vertellen. Wie weet hoe dat zit?
Dank je!! En dat mag in een gemeenteraad zitten. What a shame!!!!!!!!quote:Op zondag 15 maart 2015 06:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hier: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)noud-van-Doorn.dhtml
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is een trol of mol.
Vraag me wel af hoelang het gaat duren eer ze doorhebben dat hij geen vinger in de pap heeft. En uittreden zal in dit geval gelijk staan aan z,n eigen doodvonnis tekenen want afvalligen moeten ze volgens hun geloof doden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Iets zinnigs heeft hij verder ook niet te melden. Hij hoeft die mensen niks over hun religie te vertellen en over Nederland weet -ie ook al niks zinnigs te vertellen. Integendeel, zelfs.
Ik denk niet dat -ie bang was. Ik denk - en ik lees dit ook buiten FOK! regelmatig - dat hij lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat is er nu mooier dan als een soort "wonder" te worden onthaald door grote groepen mensen die aandachtig luisteren naar wat je hebt te vertellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou ie niet gewoon bang zijn?
een paar keer bedreigd, en toen gedacht "bekijk het maar, ik ga flink slijmen bij dat volk. Dan maar ruzie met nederlanders, het ergste wat er dan gebeurt is dat je belachelijk gemaakt word op internet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |