abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150236686
Als je het mij vraagt hebben we ook een serieus probleem met de islam, het is niet voor niets dat de islam zich zo makkelijk versmelt met terrorisme en bijvoorbeeld IS. De wortels van de islam, met profeet Mohamed, liggen gewoon in het geweld.

Arnoud van Doorn is hier een schimmig voorbeeld van, geen directe terrorist, wel een louche autoverkoper die de islam probeert te slijten.
  maandag 2 maart 2015 @ 23:53:07 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_150236720
quote:
19s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van ongelovige/christen met interesse voor (andere) religies naar moslim kan ik me nog voorstellen.
Van islambasher naar islamlover is toch net ff wat anders. Die ommezwaai hebben we echt maar weinig gezien, zeker bij mensen die zich zo publiekelijk uiten.

Niet gek dus dat mensen denken dat er meer achter steekt. ;)
Van de ene radicale overtuiging in de andere klinkt toch al logischer?
pi_150236723
quote:
19s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van ongelovige/christen met interesse voor (andere) religies naar moslim kan ik me nog voorstellen.
Van islambasher naar islamlover is toch net ff wat anders. Die ommezwaai hebben we echt maar weinig gezien, zeker bij mensen die zich zo publiekelijk uiten.

Niet gek dus dat mensen denken dat er meer achter steekt. ;)
Ach, er liepen ook communisten over naar de nazi's en vice versa.
pi_150236823
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Van de ene radicale overtuiging in de andere klinkt toch al logischer?
In mijn ogen niet als de ene radicale overtuiging diametraal tegenover de andere staat.

Wat communisten en nazi's deden was in oorlogstijd en puur opportunisme.

Als het opportunisme van Van Doorn is, is er dus iets aan de hand hier. ;)

Jij noemt hem labiel en oprecht (in zijn keuze), toch?
Ik trek zijn labiliteit niet in twijfel, zijn oprechtheid wel. Ook niet vreemd om te doen bij een politicus en met name een PVV'er, denk ik zo... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 2 maart 2015 @ 23:57:43 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_150236845
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ach, er liepen ook communisten over naar de nazi's en vice versa.
Het zou juist eerder gek zijn als hij een gematigde PvdA'er, CDA'er of D66'er was geworden.
pi_150237703
Arnoud laat zien dat het zo simpel is als voormalig doodnormale Nederlandse burger zoals de 17 miljoen anderen door slechts een enkele bekering volledig "gelanceerd" te worden en je zelfs door beleidsmaker in vreemde landen als Saudie Arabie en de Malediven met open armen wordt ontvangen en geschenken krijgt. De man geeft nu lezingen en reist de wereld rond. Waar anderen dat hebben te danken aan een specifieke kennis bijv op een vakgebied geldt bij Arnoud van Doorn iets anders; hij is bekeerd. Zo simpel gaat dat blijkbaar dan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_150238039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Arnoud laat zien dat het zo simpel is als voormalig doodnormale Nederlandse burger zoals de 17 miljoen anderen door slechts een enkele bekering volledig "gelanceerd" te worden en je zelfs door beleidsmaker in vreemde landen als Saudie Arabie en de Malediven met open armen wordt ontvangen en geschenken krijgt. De man geeft nu lezingen en reist de wereld rond. Waar anderen dat hebben te danken aan een specifieke kennis bijv op een vakgebied geldt bij Arnoud van Doorn iets anders; hij is bekeerd. Zo simpel gaat dat blijkbaar dan.
Precies. Iets zinnigs heeft hij verder ook niet te melden. Hij hoeft die mensen niks over hun religie te vertellen en over Nederland weet -ie ook al niks zinnigs te vertellen. Integendeel, zelfs.
pi_150238231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies. Iets zinnigs heeft hij verder ook niet te melden. Hij hoeft die mensen niks over hun religie te vertellen en over Nederland weet -ie ook al niks zinnigs te vertellen. Integendeel, zelfs.
Arnoud wordt met open armen ontvangen, een Nederlander die zich bekeerd heeft. Daarnaast is hij gemeenteraadslid in Den Haag, het is in ieder geval iets van status, vooral voor de mensen die niet precies weten wat het inhoud.

Ik heb het ook gedacht bij Hirsi Ali, die werd ook erg enthousiast ontvangen. Mensen denken iets van 'zie je wel', zei was juist weer moslim. Een persoon die je eigen gelijk bevestigd.
pi_150238841
Arnoud is gewoon iemand die graag het middelpunt van belangstelling is. Een narcist, simpel. En het is vrij ongebruikelijk dat een Nederlander zich bekeert, laat staan een voormalig PVV-er. Het is als de eerste blanke in Afrika/Azië/Amerika. Hij leeft het leven van iemand die nieuw is, een onbekend ding. Dat gegeven vinden ze machtig interessant ook al is hij een kneus. Hij is de dansende aap voor die mensen. Moet je eens kijken wat wij aan de ketting hebben! Een Nederlandse PVV-er die nu moslim is. Dans, aapje, dans! Zeg eens inshallah voor het publiek, kom dan, zeg dan. Knap, hè?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150238862
Luxerobots, Ayaan Hirsi Ali vergelijken met Arnoud van Doorn, seriously?

Alsof je Gerard 't Hooft met Gordon vergelijkt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150238917
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 04:38 schreef El_Matador het volgende:
Luxerobots, Ayaan Hirsi Ali vergelijken met Arnoud van Doorn, seriously?

Alsof je Gerard 't Hooft met Gordon vergelijkt.
Het zijn twee compleet verschillende personen qua leven en capaciteiten maar de manier waarop de twee ontvangen worden door de doelgroep, dat is wel vergelijkbaar. En dat geldt trouwens voor een hoop zaken hoor. Kijk, je kunt met z'n allen het wel eens zijn over iets maar hoeveel lekkerder is het om het te horen uit de mond van iemand die eerst bij die groep hoorde?

Als een Zuid-Koreaan zegt dat Noord-Korea een hel is dan denk je, ja, dat zal vast het geval zijn maar je bent niet echt onpartijdig. Maar vlucht er een Noord-Koreaan die zegt dat het daar een hel is, dan denk je, het is dus echt zo, wat vreselijk voor die mensen. Als twee voetbalclubs spelen en na afloop geeft de tegenstander toe dat je goed speelde, dan voelt dat heel anders dan wanneer medespelers/supporters dat zeggen.

En men is ook erg graag op zoek naar dit soort afvalligen. In Rusland omarmen ze Snowden, in Amerika politieke dissidenten uit Rusland. Moslims omarmen bekeerde westerlingen en westerlingen omarmen afvallige moslims. Als een homo stopt met homo-zijn dan is de/een kerk er als de kippen bij om te verklaren dat genezing mogelijk is. Als iemand uit de Westboro-kerk zou stoppen en zou vertellen dat hij homo is, dan wordt hij zo goed als zeker als lichtend voorbeeld gebruikt door de gay/lesbian scene.

Zo gaat het nu eenmaal. Verdere vergelijking tussen de twee is zinloos maar het is niet verrassend hoe ze in principe worden ontvangen door het publiek.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150334885
Klopt het nou ook dat hij vertrouwelijke informatie heeft uitgelekt. Ik hoorde mensen op m,n werk dat vertellen. Wie weet hoe dat zit?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_150653967
quote:
Haags raadslid Van Doorn liet bedrijf werven in stadhuis
Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn van de Partij voor de Eenheid is op de vingers getikt omdat hij het gemeentehuis gebruikte om te werven voor een piramide-achtig verkoopbedrijf. Van Doorn stelde een zaal beschikbaar voor bijeenkomsten van American Communications Network (ACN) en verwelkomde daar belangstellenden.

ACN is een internationaal zogeheten multi-level marketing bedrijf. Dat lijkt op een piramidespel, zoals die in Nederland zijn verboden. Bij een piramidespel verdien je echter louter door nieuwe deelnemers aan te brengen en hen inleg te laten betalen. Wie met ACN meedoet kan in principe ook echt producten verkopen, zoals telefoonabonnementen. Maar de kans op winst zit wel degelijk in de werving. Wie een verkoper rekruteert krijgt commissie over de kleine 500 euro inleg én commissie over alle producten die de nieuweling weet te verkopen.

Fractie-aangelegenheden
Een medewerker van deze krant bezocht een van de bijeenkomsten van Van Doorn, die hiervoor geregeld reclame maakte op Facebook. Nadat deze krant hier vragen over stelde aan de gemeente Den Haag heeft de griffier het raadslid erop aangesproken. De gemeente laat weten dat de vergaderruimte op het stadhuis slechts beschikbaar is voor fractie-aangelegenheden, dus niet voor commerciële of andere doeleinden. 'Onlangs is dit nog bevestigd in de richting van de heer Van Doorn. Kennelijk hebben daar toch andere activiteiten plaatsgevonden.' Van Doorn heeft nu opnieuw toegezegd hiermee te stoppen. Van Doorn begon ooit in de raad voor de rabiaat anti-islamitische PVV maar werd uit die partij gezet omdat hij partijgeld privé had gebruikt. Hij bekeerde zich tot de islam en zit nu bij de Partij van de Eenheid, op islamitische grondslag.

Vorig jaar werd hij veroordeeld voor het lekken van geheime stukken, verboden bezit van een alarmpistool en de verkoop van drugs aan minderjarigen. Over de ACN-bijeenkomsten zegt hij dat dit bedrijf te gast was op 'een soort banenmarkt' met als doel 'jongeren te helpen aan banen en stages'. Van Doorn zegt uit te wijken naar een andere plek omdat er vanwege de grote belangstelling ruimtegebrek is in het gemeentezaaltje. Hij zegt dat hij geen geld van ACN heeft gekregen. Dat bedrijf was niet bereikbaar voor een reactie.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n-stadhuis~a3902658/

Ibrahimwijbenga twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:54:54 Voorganger Khoulani bakte er niks van.Controverse op controverse.Hoog verzuim in raad.Zit nu ziek thuis.Van Doorn neemt waar& weer herrie reageer retweet
Ibrahimwijbenga twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:18:25 .@Yasminaelx Veroordeeld voor schenden ambtseed,drugsverkoop en nu betrokken bij Piramideachtige spelletjes? En ik maak hem zwart?Hou ff op. reageer retweet
bpschut twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:40:28 .@Ibrahimwijbenga Van drugsdealende fascist tot salafistische oplichter: @ArnoudvDoorn is weinig veranderd sinds zijn bekering. reageer retweet
pi_150653979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Klopt het nou ook dat hij vertrouwelijke informatie heeft uitgelekt. Ik hoorde mensen op m,n werk dat vertellen. Wie weet hoe dat zit?
Zie hier: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)noud-van-Doorn.dhtml
pi_150679626
quote:
Dank je!! En dat mag in een gemeenteraad zitten. What a shame!!!!!!!!
pi_150680566
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef DAARHEID het volgende:
het kalifaat in de lage landen
Dat zal er nooit komen.
Ура для россии
pi_150719064
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is een trol of mol.

Geen enkel mens zal van de PVV ineens moslim worden. Is allemaal spel lijkt me.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_150719144
Hij werkt voor de AIVD.
pi_150719257
Uit de partij gezet omdat hij partij geld privé had gebruikt? O dat is wel iets nieuws, ik dacht dat hij zelf weg ging omdat hij moslim was geworden.

Begin het wel apart te vinden.
pi_150740791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vraag me wel af hoelang het gaat duren eer ze doorhebben dat hij geen vinger in de pap heeft. En uittreden zal in dit geval gelijk staan aan z,n eigen doodvonnis tekenen want afvalligen moeten ze volgens hun geloof doden.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:58:05 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150740945
Ik denk dat de islam echt een wanhoopsuitstapje voor hem is geweest. Ben wel benieuwd hoeveel hem dat jaarlijks oplevert en wie betaalt. En hoe hij gecontacteerd is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150741024
Zou ie niet gewoon bang zijn?
een paar keer bedreigd, en toen gedacht "bekijk het maar, ik ga flink slijmen bij dat volk. Dan maar ruzie met nederlanders, het ergste wat er dan gebeurt is dat je belachelijk gemaakt word op internet"

:7
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_150741946
Hij is echt anti-Nederlands geworden en is nu echt een arabist liefhebber geworden. Zo rare turn. Niemand doet het goed in zijn ogen, politiek, media, de Nederlandse ongelovigen, de joden. Hij ratelt ook maar door over moslimhaat dit en dat.

Hij zegt zelff dat het jammer is dat saddam hoessein door het westen is verwijderd, want nu bedreigd Iran zijn favoriete land, Saudi Arabië.
pi_150749629
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou ie niet gewoon bang zijn?
een paar keer bedreigd, en toen gedacht "bekijk het maar, ik ga flink slijmen bij dat volk. Dan maar ruzie met nederlanders, het ergste wat er dan gebeurt is dat je belachelijk gemaakt word op internet"

:7
Ik denk niet dat -ie bang was. Ik denk - en ik lees dit ook buiten FOK! regelmatig - dat hij lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat is er nu mooier dan als een soort "wonder" te worden onthaald door grote groepen mensen die aandachtig luisteren naar wat je hebt te vertellen?

Simpel gezegd: de man spoort niet.
pi_152434282
As maandag het hoger beroep tegen van Doorn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')