quote:Op maandag 2 maart 2015 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat had je wel even kunnen doen toen je het openende, toch?
[ afbeelding ]
Yep, done.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef WEST het volgende:
SPT / 2014 Formula 1 GP's #74 Waar we nog 107 dagen moeten wachten
Wat hij zegt. Topic mag dicht is een nieuwe voor 2015.
Iemand was me voor. Ze zijn gekoppeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef franklop het volgende:
Koppelverzoekje
SPT / Tirreno-Adriatico 2015 #1
SPT / Tirreno-Adriatico 2015 #2 het nummer van Bauke
Zodra ik weer achter een laptop zit, als noemand me voor is. Mobiel is dat teveel gepriegel met m'n lompe vingers.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Ronde van het Baskenland #1: Aupa Igor!
SPT / Ronde van het Baskenland #2: Henao in het geel
Kan er een reeks tegenaan? Heer Ambrosius/Snakey/Leatherface?
Done.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Ronde van het Baskenland #1: Aupa Igor!
SPT / Ronde van het Baskenland #2: Henao in het geel
Kan er een reeks tegenaan? Heer Ambrosius/Snakey/Leatherface?
Yep.quote:Op zondag 12 april 2015 13:36 schreef baggerbaas het volgende:
SPT / Parijs Roubaix 2015
Kan deze in "Wielrennen" worden gezet?
Ook dat mag ja.quote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
mag hij ook gereekst?
SPT / Parijs Roubaix 2015 Gaan als een trein !
Veel dankquote:
Ik heb het er even tussen haakjes achter gezet. Le Mans spreekt iets meer mensen aan.quote:Op zondag 12 april 2015 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
SPT / 24 Heures du Mans 2015 (WEC) #22: zonder pitspoezen
Mag deze hernoemd worden naar WEC 2015 #22?
Maar daar gaat het topic pas in Juni over. Zet dan Le Mans tussen haakjes.quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het er even tussen haakjes achter gezet. Le Mans spreekt iets meer mensen aan.
Zoiets dan.quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar daar gaat het topic pas in Juni over. Zet dan Le Mans tussen haakjes.
Ik zou er gewoon een algemeen Fed Cup topic van maken eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef borisz het volgende:
SPT / [Fed Cup Wereldgroep II] NL - Australië
Mag NL - Australië worden
Waar wordt ie gespeeld ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef borisz het volgende:
SPT / [Fed Cup Wereldgroep II] NL - Australië
Mag NL - Australië worden
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een algemeen Fed Cup topic van maken eigenlijk...
Yep.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef baggerbaas het volgende:
Kan deze SPT / Amstel Gold Race 2015 #1 in Wielrennen/MTB worden geplaatst?
Donequote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef superniger het volgende:
SPT / Mayweather–Pacquiao....fight of the century !
SPT / Mayweather gevecht 2 mei
SPT / [Boksen] Floyd Mayweather - Manny Pacquiao 2 mei 2015
3 topics over 1 PPV event. Mijn suggestie is om die laatste centraal te maken.
Het topic dat ik opende gaat voornamelijk over de Nederlandse inbreng. En is qua actualiteit heet van de naald. Niks mis met die TT. Discussie-waardig en staat verder niemand in de weg.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Maak er dan een topic van als "Europese Spelen 2019" ofzo.
En dat andere topic mag ook wel eens een nieuwe TT krijgen, iets als "Europese Spelen 2015" in plaats van nog steeds de naam van een nieuwsbericht.
WTFquote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef tong80 het volgende:
Holy fuck, denk je met Ambrosius het ergste achter de rug te hebben......krijgen we dit :
SPT / Nederland wil Europese Spelen......
Flikker dat topic weer open man. Dit is de actualiteit. Dat andere topic is uit 2012.
Heeft niks met het heden en Nederland te maken. te maken.
Hebben ze verdomme een nieuwe mod die gezakt is voor z'n LOI-cursus Nederlands.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:22 schreef WEST het volgende:
Om het even centraal te houden is de topic van tong80 dicht. Er is op dit moment niet zoveel animo de Europese spelen in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Olympische spelen.
aangepastquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien eens kijken naar de TT van het Giro-topic? Is pas een week fout..
Topicreeks: Tour of California 2015 #1: Met Gesink!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
SPT / Tour of California 2015 #1: Met Gesink!
SPT / Tour of California 2015 #2: Met geile Jose
Zou dit gereekst kunnen worden?
Yep, done.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:14 schreef Arcee het volgende:
SPT / [Wielrennen] Giro d' Italia 2015 #17
Misschien een ideetje om daar Giro d'Italia 2015 #17 van te maken? Met handig terugzoekjaartal dus.
Nope.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
Is er echt nog geen WK IJshockey topic?
Nu de finale al bezig is is een topic openen misschien wat veel van het goede. Maar ben wel verbaasd.quote:
Nou nee, ga je gang.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu de finale al bezig is is een topic openen misschien wat veel van het goede. Maar ben wel verbaasd.
Donequote:Op maandag 18 mei 2015 08:55 schreef borisz het volgende:
Kan SPT / Roland Garros 2015 #1: Djokovic of toch de tiende van Nadal? naar subforum tennis?
en mag hij in een reeks met SPT / Roland Garros 2015 #2: Met Slice - Gulbis op baan 1quote:
Gelukkig worden er verder nooit TTs in dezelfde trant gebruikt. Laat staan dat de hele topics er vol mee staan ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef Evertjan het volgende:
kan een mod de TT weghalen van dit topic??
SPT / [Wielrennen] Giro d' Italia 2015 #43
Bron:Formula1.comquote:Button meanwhile was granted permission to start the race by the stewards having been forced to sit out qualifying after his McLaren developed an ERS-related fault in Saturday morning’s final practice session. The Briton will line up at the rear of the field in 20th - directly behind Vettel and Verstappen.
Wat moet dat hier? Dit is het feedback topic.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Verstappen: kan mooi oefenen op inhalen
Max start vanaf plek 19 omdat Button toch gewoon mag starten. Deze had geen kwali gedaan vanwege ERS problemen ;-)
[..]
Bron:Formula1.com
Oeps... foutje, debankt..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat moet dat hier? Dit is het feedback topic.
Yep.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:35 schreef Arcee het volgende:
SPT / Het Atletiek Topic Deel 16 - Nederland atletiekland
Kan iemand hier nog deel 16 van maken? Was blijkbaar nog opgehoogd na automtische ophoging.
Geen probleemquote:
Zit er in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
SPT / ATP en WTA Rosmalen 2015: Topshelf Open #1 Kan dit topic in Tennis.
done.quote:
Topicreeks: (Tennis) Het Nederlandse prestatietopic deze?quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Kan het topic over de Nederlandse tennissuccesen worden gereekst ?
Die was al gereekst.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Kan het topic over de Nederlandse tennissuccesen worden gereekst ?
Dat dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Topicreeks: (Tennis) Het Nederlandse prestatietopic deze?
Die is al hele tijd gereekst
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:54 schreef franklop het volgende:
SPT / [Wielrennen] NK in Emmen! #2 Rondjes rijden door Emmen en omstreken reeks svp
Allebei gereekst en TT aangepast.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
SPT / Wimbledon 2015 #2: Het gaat er nu al heet aan toe! ook in een reeks graag en pas dan gelijk de titel even aan door de d te verwijderen bij aand
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:34 schreef iemand het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk natuurlijk. Let wel op dat het echt belangrijk is om zo weinig mogelijk af te remmen anders heeft je training geen zin. Dus altijd door rood en een fietspomp mee om tegenliggers aan de kant te beuken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 16:31 schreef iemand het volgende:
[..]
Eerst meer trainen op hard fietsen, 35 gemiddeld is echt een snelheid voor bolle toerders. Met een beetje trainen is 48 wel te halen.
Heb er drie weggegooid, de laatste is een net wel/net niet geval. Vanmiddag leek het er nog op dat de serieuze reacties de overhand namen, helaas is het niet zo afgelopen.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Uit het recreatief wielrennentopic, een reeks antwoorden van de oldbies in het topic op een serieuze vraag van een nieuweling. Incrowd grapjes of andere grappig bedoelde opmerkingen, die (waarschijnlijk) als resultaat hebben dat Amp25 niet meer terug komt. Dergelijke dingen gebeuren daar vaker.
[..]
[..]
[..]
[..]
OK. Ik zag het ook pas net.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er drie weggegooid, de laatste is een net wel/net niet geval. Vanmiddag leek het er nog op dat de serieuze reacties de overhand namen, helaas is het niet zo afgelopen.
Mocht het in de toekomst weer gebeuren, kan je een TR plaatsen. Daar wordt doorgaans het snelst op gereageerd.
Lijkt me ook beter. Heb in het vuelta topic al melding van gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Wombcat het volgende:
In wielertopics wordt steeds meer over Scorito gepost. In het Vuelta-topic zijn bijna alle post van vandaag over Scorito.
Ik snap ik dat als je aan Scorito meedoet het leuk is om het daarover te hebben. Als je daaraan niet meedoet, zijn posts over Scorito niet interessant. Een topic wordt daardoor minder interessant voor anderen. Zou het niet beter zijn om voor Scorito een apart topic te openen en de reguliere wielertopics daarvan vrij te houden?
Tijdens de koers vind ik dat niet meer dan logisch inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Wombcat het volgende:
In wielertopics wordt steeds meer over Scorito gepost. In het Vuelta-topic zijn bijna alle post van vandaag over Scorito.
Ik snap ik dat als je aan Scorito meedoet het leuk is om het daarover te hebben. Als je daaraan niet meedoet, zijn posts over Scorito niet interessant. Een topic wordt daardoor minder interessant voor anderen. Zou het niet beter zijn om voor Scorito een apart topic te openen en de reguliere wielertopics daarvan vrij te houden?
Wat vind je logisch tijdens de koers?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de koers vind ik dat niet meer dan logisch inderdaad
Dat het over de koers gaat tijdens de koers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat vind je logisch tijdens de koers?
Dat er over wordt gepost?
Of dat het in een apart topic wordt gedaan?
Scorito gaat niet over de koers, dus dat moet elders?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het over de koers gaat tijdens de koers.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Scorito gaat niet over de koers, dus dat moet elders?
Ah, dus we zijn het eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Oh en als de koers dramatisch is mag het best wat offtopic, maar scorito verliest het centrale punt nogal uit het oog
Waarom zou een algemeen topic niet werken? Over de F1manager werkt dat wel. Tijdens een race wordt enkele keer wel wat over geroepen maar over het algemeen gebeurt dat gewoon in het F1 manager topic. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef wimderon het volgende:
Het dopinggezeur, inclusief de impliciete posts daarover, vind ik 100x ergerlijker dan die drie postjes per dag over Scorito. Voordat er gezegd gaat worden dat die drie per dag niet klopt: het waren er vorig jaar inderdaad minder. In bijna 15 topics en 4488 posts waren er maar liefst 24 posts waar Scorito genoemd werd. Daar valt inderdaad bijna niet meer overheen te lezen. Of wordt er dan naast posts over Scorito ook paal en perk gesteld aan posts over amateurwielerwedstrijden die er verreden zijn of gaan worden en bergen die in de vrije tijd beklommen zijn?
Apart topic over Scorito lijkt me, behalve tijdens de Tour (en dus in TDF ipv SPT), dan ook totaal onnodig verder. Een dopingtopic loopt daarentegen al en zou gebruikt kunnen worden om de honderden dopinggerelateerde posts die er tijdens een Vuelta zullen zijn in onder te brengen. Wellicht zouden de topics over de betreffende wedstrijd dan eens wat anders lopen dan een clubje users dat gedurende een wedstrijd gaat bepalen wie en wat we verdacht moeten vinden en dat dan heel vaak meent te moeten herhalen.
Dat is niet haalbaar om dat uit de topics te bannen. Dat zit er ingeburgerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doping volledig in de doofpot stoppen lijkt me a niet haalbaar en b niet wenselijk, maar soms kan het wel effe een tandje minder en is het een 'renner x presteert goed hij gebruikt dope verhaal'
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef wimderon het volgende:
Het dopinggezeur, inclusief de impliciete posts daarover, vind ik 100x ergerlijker dan die drie postjes per dag over Scorito. Voordat er gezegd gaat worden dat die drie per dag niet klopt: het waren er vorig jaar inderdaad minder. In bijna 15 topics en 4488 posts waren er maar liefst 24 posts waar Scorito genoemd werd. Daar valt inderdaad bijna niet meer overheen te lezen. Of wordt er dan naast posts over Scorito ook paal en perk gesteld aan posts over amateurwielerwedstrijden die er verreden zijn of gaan worden en bergen die in de vrije tijd beklommen zijn?
Apart topic over Scorito lijkt me, behalve tijdens de Tour (en dus in TDF ipv SPT), dan ook totaal onnodig verder. Een dopingtopic loopt daarentegen al en zou gebruikt kunnen worden om de honderden dopinggerelateerde posts die er tijdens een Vuelta zullen zijn in onder te brengen. Wellicht zouden de topics over de betreffende wedstrijd dan eens wat anders lopen dan een clubje users dat gedurende een wedstrijd gaat bepalen wie en wat we verdacht moeten vinden en dat dan heel vaak meent te moeten herhalen.
Omdat er uberhaupt maar een enkele keer iets over geroepen wordt en dan ook nog meestal voor of na de daadwerkelijke etappe. Tijdens de Tour de France wat meer, maar in dat subforum is er dan ook een eigen topic voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Waarom zou een algemeen topic niet werken? Over de F1manager werkt dat wel. Tijdens een race wordt enkele keer wel wat over geroepen maar over het algemeen gebeurt dat gewoon in het F1 manager topic. Het kan dus wel.
Grindbak grapjes over Verstappen zitten er ook ingebakken, maar daar worden twee mods op gezet omdat er een paar niet tegen een grapje kunnen, waaronder jijzelf.quote:Dat is niet haalbaar om dat uit de topics te bannen. Dat zit er ingeburgerd.
Dat is gewoon bullshit wat je nu zegt. Het gaat om het gebash naar coureurs toe ook al is Mehri of Hamilton, Vettel etc. Dat er een keer een grapje over Verstappen zit zoals in Engeland tja dat hou je toch altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Grindbak grapjes over Verstappen zitten er ook ingebakken, maar daar worden twee mods op gezet omdat er een paar niet tegen een grapje kunnen, waaronder jijzelf.
Voortaan zullen we allemaal juichen voor Chris Horner.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
Je kan het echter maar beter accepteren Wim
Als er wat gebeurt in Live topics gebruik dan dit knopjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voortaan zullen we allemaal juichen voor Chris Horner.
En ik vind dit riedeltje ook erg vermoeiend, want hij trolt zelf net zo keihard door altijd het voor de underdog op te nemen of links te gaan als 99% rechts gaat.
Ik probeer het in de live-topics wel wat te vermijden, mijn meeste 'kritiek' heb ik tijdens de Tour ook in het doping topic gezet. Maar de Cyclingnews scheiding ben ik ook niet voor, dat is bizar struisvogelgedrag. Al zijn daar de lijnen ook wat vaag af en toe, want extreem idiote gevallen worden ook wel benoemd.
Dus als er zo nu en dan verwezen wordt naar het dopingtopic en iedereen een klein beetje let op z'n comments (waaronder ik), dan loopt het wel los. Er wordt alleen niet zo vaak gemod in de live-topics met wielrennen, zoals bij F1 bijv. wel gebeurt, daardoor escaleert het wat sneller.
Ik stoor me meer aan het anti-nederlander gebeuren, als Bokkema iets fout doet kan hij er niets van enz enz. Dat vind ik meer vergelijkbaar met de blinde haat op Max Verstappen ivm naam/hij is een Nederlander dus kan hij er niets van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:37 schreef wimderon het volgende:
De dopingklank die in alle wielertopics doorklinkt gaat veel verder dan mensen uit te tent willen lokken met een onschuldig grapje over Josje grindbak, maar dat moeten we dan maar laten gaan. Heel logisch allemaal.
Ik weet niet wat iemand die al jaren tot m'n favorieten behoort er mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voortaan zullen we allemaal juichen voor Chris Horner.
Die '99%' is een klein clubje users dat hele topics vol blaft met gezeur en verdachtmakingen. Als je daar niet aan meedoet word je als tegendraads of naïef weggezet.quote:En ik vind dit riedeltje ook erg vermoeiend, want hij trolt zelf net zo keihard door altijd het voor de underdog op te nemen of links te gaan als 99% rechts gaat.
Af en toe wat roepen is helemaal niets mis mee, dat doe ik zelf ook. Maar moet je 100x keer roepen dat renner x aan de doping zit om dan je gelijk te kunnen halen als die betrapt wordt ofzo? Buiten het feit dat iedereen die wielrennen volgt weet dat bijna iedereen gebruikt wordt het na 5x wel vermoeiend.quote:Ik probeer het in de live-topics wel wat te vermijden, mijn meeste 'kritiek' heb ik tijdens de Tour ook in het doping topic gezet. Maar de Cyclingnews scheiding ben ik ook niet voor, dat is bizar struisvogelgedrag. Al zijn daar de lijnen ook wat vaag af en toe, want extreem idiote gevallen worden ook wel benoemd.
Dus als er zo nu en dan verwezen wordt naar het dopingtopic en iedereen een klein beetje let op z'n comments (waaronder ik), dan loopt het wel los. Er wordt alleen niet zo vaak gemod in de live-topics met wielrennen, zoals bij F1 bijv. wel gebeurt, daardoor escaleert het wat sneller.
Ik ervaar het precies omgekeerd. Als je niet voor iedere willekeurige Nederlander op de banken staat word je al bijna met de nek aangekeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stoor me meer aan het anti-nederlander gebeuren, als Bokkema iets fout doet kan hij er niets van enz enz. Dat vind ik meer vergelijkbaar met de blinde haat op Max Verstappen ivm naam/hij is een Nederlander dus kan hij er niets van.
Als hij echt van de baan vliegt mag je daar best iets over zeggen, maar het blinde getroll wordt vermoeiend. Wat het gezeik bij team Sky trouwens heel erg in de hand speelt is Syntix, zonder zijn ge-'Sky dopet zeker niet' was er half niet zoveel dopegetroll..
Ik denk dat dat ook een tweestrijd is. Ik sta niet voor Nederlanders op de banken en ben best kritisch, maar vind dat goede prestaties onderkend moeten worden. Er zijn users bij wie NLers nauwelijks iets fout kunnen doen, dat klopt, maar ook heel wat die ongefundeerd lopen te klagen als de Nederlanders niet de allerbeste zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ervaar het precies omgekeerd. Als je niet voor iedere willekeurige Nederlander op de banken staat word je al bijna met de nek aangekeken.
Het is uiteraard logisch dat men op een Nederlands forum nou eenmaal blijer is met Nederlanders die het goed doen dan met de gemiddelde Amerikaan, Griek of Zimbabwaan. Ik heb persoonlijk meer moeite met dingen als "HAHA GEESINNCK LOST ZIE JE WEL DAT IE ER NIKS VAN KAN ZOALS IK AL ZEI!!!". Die mensen lijken te denken dat "de rest" Gesink op plek 1 verwacht ofzo en dat echt helemaal niemand dit aan zag komen, behalve hij/zijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een tweestrijd is. Ik sta niet voor Nederlanders op de banken en ben best kritisch, maar vind dat goede prestaties onderkend moeten worden. Er zijn users bij wie NLers nauwelijks iets fout kunnen doen, dat klopt, maar ook heel wat die ongefundeerd lopen te klagen als de Nederlanders niet de allerbeste zijn.
Ik had het zelf kunnen typen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:03 schreef Kingstown het volgende:
Grotendeels ben ik het wel met wimderon eens. Is ook 1 van de redenen dat ik zelden tot nooit meer op SPT post (laat staan TDF), omdat de dominante cultuur van het hardcore clubje zo dwingend , negatief en offtopic is (inclusief de standaard repeterende "grappen" ) dat ik het liever ergens anders volg. Net zoals het verbasteren van namen wmb behoorlijk flauw en kinderachtig is. Ik wil graag wielrennen volgen en dat kan op FOK! amper op een normale manier.
Aan de andere kant trekt FOK! een bepaald soort publiek en daar past het prima bij, dus op zich heb ik er weinig moeite om ergens anders heen te gaan zoals me door een moderator al eens is aangeraden. Het www is groot genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |