quote:Op maandag 2 maart 2015 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat had je wel even kunnen doen toen je het openende, toch?
[ afbeelding ]
Yep, done.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef WEST het volgende:
SPT / 2014 Formula 1 GP's #74 Waar we nog 107 dagen moeten wachten
Wat hij zegt. Topic mag dicht is een nieuwe voor 2015.
Iemand was me voor. Ze zijn gekoppeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef franklop het volgende:
Koppelverzoekje
SPT / Tirreno-Adriatico 2015 #1
SPT / Tirreno-Adriatico 2015 #2 het nummer van Bauke
Zodra ik weer achter een laptop zit, als noemand me voor is. Mobiel is dat teveel gepriegel met m'n lompe vingers.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Ronde van het Baskenland #1: Aupa Igor!
SPT / Ronde van het Baskenland #2: Henao in het geel
Kan er een reeks tegenaan? Heer Ambrosius/Snakey/Leatherface?
Done.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Ronde van het Baskenland #1: Aupa Igor!
SPT / Ronde van het Baskenland #2: Henao in het geel
Kan er een reeks tegenaan? Heer Ambrosius/Snakey/Leatherface?
Yep.quote:Op zondag 12 april 2015 13:36 schreef baggerbaas het volgende:
SPT / Parijs Roubaix 2015
Kan deze in "Wielrennen" worden gezet?
Ook dat mag ja.quote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
mag hij ook gereekst?
SPT / Parijs Roubaix 2015 Gaan als een trein !
Veel dankquote:
Ik heb het er even tussen haakjes achter gezet. Le Mans spreekt iets meer mensen aan.quote:Op zondag 12 april 2015 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
SPT / 24 Heures du Mans 2015 (WEC) #22: zonder pitspoezen
Mag deze hernoemd worden naar WEC 2015 #22?
Maar daar gaat het topic pas in Juni over. Zet dan Le Mans tussen haakjes.quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het er even tussen haakjes achter gezet. Le Mans spreekt iets meer mensen aan.
Zoiets dan.quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar daar gaat het topic pas in Juni over. Zet dan Le Mans tussen haakjes.
Ik zou er gewoon een algemeen Fed Cup topic van maken eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef borisz het volgende:
SPT / [Fed Cup Wereldgroep II] NL - Australië
Mag NL - Australië worden
Waar wordt ie gespeeld ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef borisz het volgende:
SPT / [Fed Cup Wereldgroep II] NL - Australië
Mag NL - Australië worden
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een algemeen Fed Cup topic van maken eigenlijk...
Yep.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef baggerbaas het volgende:
Kan deze SPT / Amstel Gold Race 2015 #1 in Wielrennen/MTB worden geplaatst?
Donequote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef superniger het volgende:
SPT / Mayweather–Pacquiao....fight of the century !
SPT / Mayweather gevecht 2 mei
SPT / [Boksen] Floyd Mayweather - Manny Pacquiao 2 mei 2015
3 topics over 1 PPV event. Mijn suggestie is om die laatste centraal te maken.
Het topic dat ik opende gaat voornamelijk over de Nederlandse inbreng. En is qua actualiteit heet van de naald. Niks mis met die TT. Discussie-waardig en staat verder niemand in de weg.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Maak er dan een topic van als "Europese Spelen 2019" ofzo.
En dat andere topic mag ook wel eens een nieuwe TT krijgen, iets als "Europese Spelen 2015" in plaats van nog steeds de naam van een nieuwsbericht.
WTFquote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef tong80 het volgende:
Holy fuck, denk je met Ambrosius het ergste achter de rug te hebben......krijgen we dit :
SPT / Nederland wil Europese Spelen......
Flikker dat topic weer open man. Dit is de actualiteit. Dat andere topic is uit 2012.
Heeft niks met het heden en Nederland te maken. te maken.
Hebben ze verdomme een nieuwe mod die gezakt is voor z'n LOI-cursus Nederlands.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:22 schreef WEST het volgende:
Om het even centraal te houden is de topic van tong80 dicht. Er is op dit moment niet zoveel animo de Europese spelen in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Olympische spelen.
aangepastquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien eens kijken naar de TT van het Giro-topic? Is pas een week fout..
Topicreeks: Tour of California 2015 #1: Met Gesink!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
SPT / Tour of California 2015 #1: Met Gesink!
SPT / Tour of California 2015 #2: Met geile Jose
Zou dit gereekst kunnen worden?
Yep, done.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:14 schreef Arcee het volgende:
SPT / [Wielrennen] Giro d' Italia 2015 #17
Misschien een ideetje om daar Giro d'Italia 2015 #17 van te maken? Met handig terugzoekjaartal dus.
Nope.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
Is er echt nog geen WK IJshockey topic?
Nu de finale al bezig is is een topic openen misschien wat veel van het goede. Maar ben wel verbaasd.quote:
Nou nee, ga je gang.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu de finale al bezig is is een topic openen misschien wat veel van het goede. Maar ben wel verbaasd.
Donequote:Op maandag 18 mei 2015 08:55 schreef borisz het volgende:
Kan SPT / Roland Garros 2015 #1: Djokovic of toch de tiende van Nadal? naar subforum tennis?
en mag hij in een reeks met SPT / Roland Garros 2015 #2: Met Slice - Gulbis op baan 1quote:
Gelukkig worden er verder nooit TTs in dezelfde trant gebruikt. Laat staan dat de hele topics er vol mee staan ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef Evertjan het volgende:
kan een mod de TT weghalen van dit topic??
SPT / [Wielrennen] Giro d' Italia 2015 #43
Bron:Formula1.comquote:Button meanwhile was granted permission to start the race by the stewards having been forced to sit out qualifying after his McLaren developed an ERS-related fault in Saturday morning’s final practice session. The Briton will line up at the rear of the field in 20th - directly behind Vettel and Verstappen.
Wat moet dat hier? Dit is het feedback topic.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Verstappen: kan mooi oefenen op inhalen
Max start vanaf plek 19 omdat Button toch gewoon mag starten. Deze had geen kwali gedaan vanwege ERS problemen ;-)
[..]
Bron:Formula1.com
Oeps... foutje, debankt..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat moet dat hier? Dit is het feedback topic.
Yep.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:35 schreef Arcee het volgende:
SPT / Het Atletiek Topic Deel 16 - Nederland atletiekland
Kan iemand hier nog deel 16 van maken? Was blijkbaar nog opgehoogd na automtische ophoging.
Geen probleemquote:
Zit er in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
SPT / ATP en WTA Rosmalen 2015: Topshelf Open #1 Kan dit topic in Tennis.
done.quote:
Topicreeks: (Tennis) Het Nederlandse prestatietopic deze?quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Kan het topic over de Nederlandse tennissuccesen worden gereekst ?
Die was al gereekst.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Kan het topic over de Nederlandse tennissuccesen worden gereekst ?
Dat dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Topicreeks: (Tennis) Het Nederlandse prestatietopic deze?
Die is al hele tijd gereekst
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:54 schreef franklop het volgende:
SPT / [Wielrennen] NK in Emmen! #2 Rondjes rijden door Emmen en omstreken reeks svp
Allebei gereekst en TT aangepast.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
SPT / Wimbledon 2015 #2: Het gaat er nu al heet aan toe! ook in een reeks graag en pas dan gelijk de titel even aan door de d te verwijderen bij aand
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:34 schreef iemand het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk natuurlijk. Let wel op dat het echt belangrijk is om zo weinig mogelijk af te remmen anders heeft je training geen zin. Dus altijd door rood en een fietspomp mee om tegenliggers aan de kant te beuken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 16:31 schreef iemand het volgende:
[..]
Eerst meer trainen op hard fietsen, 35 gemiddeld is echt een snelheid voor bolle toerders. Met een beetje trainen is 48 wel te halen.
Heb er drie weggegooid, de laatste is een net wel/net niet geval. Vanmiddag leek het er nog op dat de serieuze reacties de overhand namen, helaas is het niet zo afgelopen.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Uit het recreatief wielrennentopic, een reeks antwoorden van de oldbies in het topic op een serieuze vraag van een nieuweling. Incrowd grapjes of andere grappig bedoelde opmerkingen, die (waarschijnlijk) als resultaat hebben dat Amp25 niet meer terug komt. Dergelijke dingen gebeuren daar vaker.
[..]
[..]
[..]
[..]
OK. Ik zag het ook pas net.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er drie weggegooid, de laatste is een net wel/net niet geval. Vanmiddag leek het er nog op dat de serieuze reacties de overhand namen, helaas is het niet zo afgelopen.
Mocht het in de toekomst weer gebeuren, kan je een TR plaatsen. Daar wordt doorgaans het snelst op gereageerd.
Lijkt me ook beter. Heb in het vuelta topic al melding van gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Wombcat het volgende:
In wielertopics wordt steeds meer over Scorito gepost. In het Vuelta-topic zijn bijna alle post van vandaag over Scorito.
Ik snap ik dat als je aan Scorito meedoet het leuk is om het daarover te hebben. Als je daaraan niet meedoet, zijn posts over Scorito niet interessant. Een topic wordt daardoor minder interessant voor anderen. Zou het niet beter zijn om voor Scorito een apart topic te openen en de reguliere wielertopics daarvan vrij te houden?
Tijdens de koers vind ik dat niet meer dan logisch inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Wombcat het volgende:
In wielertopics wordt steeds meer over Scorito gepost. In het Vuelta-topic zijn bijna alle post van vandaag over Scorito.
Ik snap ik dat als je aan Scorito meedoet het leuk is om het daarover te hebben. Als je daaraan niet meedoet, zijn posts over Scorito niet interessant. Een topic wordt daardoor minder interessant voor anderen. Zou het niet beter zijn om voor Scorito een apart topic te openen en de reguliere wielertopics daarvan vrij te houden?
Wat vind je logisch tijdens de koers?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de koers vind ik dat niet meer dan logisch inderdaad
Dat het over de koers gaat tijdens de koers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat vind je logisch tijdens de koers?
Dat er over wordt gepost?
Of dat het in een apart topic wordt gedaan?
Scorito gaat niet over de koers, dus dat moet elders?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het over de koers gaat tijdens de koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |