De kans dat het dan 'gewoon' op RTL7 of op ZDF te zien zal zijn is dan wel klein lijkt me. Kolere 100 dollar voor een streamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef No-P het volgende:
Voor een pay-per-view ticket zal je waarschijnlijk 100 dollar moeten betalen in de VS. Dan is een ticket in de zaal voor 1500 dollar (achterste rij) niet eens veel. Ze worden nu al doorverkocht voor een veelvoudige hiervan.
die heb ik natuurlijk niet hequote:Op donderdag 23 april 2015 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Sky Select.
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_broadcasting
Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Helaas kan ik niet kijkenAchja.
Hoe laat is dit gevecht NL tijd?
Dankjewel! Dat wordt moeilijk dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.
Ik kwam trouwens een plattegrondje tegen met alle prijzen erin, kolereWeet niet of dit een officiele site is trouwens.
In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Djibril het volgende:
Hoorde(als ik het goed gehoord heb) laatst in de documentaire van Shosports over deze wedstrijd dat Mayweathers manager zei dat de eerste rij voor 150.000 dollar per stoel gaat. Kan het verkeerd hebben gehoord, maar dat is wel buiten proporties.
Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!
En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KOquote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef Djibril het volgende:
Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.
Maar ik bedoelde dat ik het meer hier had gehoord van de manager van Pretty Boy Floyd aka The Human ATM:
Vanaf 19:05
Ja, klopt mayweather promotions wil alleen maar de prijs verhogen en als daar "trashtalk" voor nodig is zullen ze dat doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KODuur uitje.
Denk dat hij wat overdrijft
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit voor de grap op de ticketmastersite te kijken, volgens mij vliegen die kaartjes weg.
Dat moet haast wel want de duurste kaartjes die ik zie zijn 'maar' 7500 USD plus 417 USD administratiekostenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:
[..]
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
Het zal sowieso wel een parade worden van celebs.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:
[..]
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |