twitter:cirogazzetta twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:11:12Official change for @TirrenAdriatico. For meteo reasons, first stage won't be a team time trial, but an individual crono-prologue (5,4 km) reageer retweet
Geluk bij een ongeluk, die openingsploegentijdritten hou ik niet zo van, zeker niet van meer dan 20 km.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:cirogazzetta twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:11:12Official change for @TirrenAdriatico. For meteo reasons, first stage won't be a team time trial, but an individual crono-prologue (5,4 km) reageer retweet
Quintana is er ook nog, maar die rijdt pas zijn 1ste koers na San Luis, afwachten hoe de vorm is..quote:Op maandag 9 maart 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, die openingsploegentijdritten hou ik niet zo van, zeker niet van meer dan 20 km.
Jammer dat Froome niet start. Zo blijft er maar 1 mutant over deze koers, zeker nu Nibali het nog wat rustig aan doet.
Westra mocht niet naar PN, zijn lievelingswedstrijd, vanwege deze ploegentijdrit.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
Inderdaad, wat een sadnessquote:Op maandag 9 maart 2015 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Westra mocht niet naar PN, zijn lievelingswedstrijd, vanwege deze ploegentijdrit.
twitter:TirrenAdriatico twitterde op woensdag 11-03-2015 om 15:47:18New classification / Nuova classifica:1 Adriano Malori 6'04"2 @M_Braendle + 2"3 @Daniel87Oss +4"#Tirreno reageer retweet
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:04 schreef Mykonos het volgende:
Poels maar 1 seconde achter Uran, König 5 en Nieve wel 29. Benieuwd of Poels nu het kopmanschap krijgt, of mag delen met König bij Sky. Nieve kan het natuurlijk wel vergeten nu.
Kunnen we dat niet navragen bij de huisexpert?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.
En hoe waren die dan? Was König de aangewezen kopman? Het lijkt mij logisch dat Poels en König niet voor elkaar hoeven knechten maar elk voor eigen klassement mogen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.
Als het er zo bij ligt denk ik dat die ook aangepast worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Marcoss het volgende:
Wat gaan ze doen als het tijdens de normale ritten een beetje waait dan? Aparte keuze..
Dat lijkt mij ook. Ik wil alleen maar zeggen dat door deze proloog die rollen niet zijn verandertquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
En hoe waren die dan? Was König de aangewezen kopman? Het lijkt mij logisch dat Poels en König niet voor elkaar hoeven knechten maar elk voor eigen klassement mogen gaan.
Dat was wel 2 dagen voor de ploegentijdrit, hebben ze zoveel tijd nodig om dat op te ruimen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het er zo bij ligt denk ik dat die ook aangepast worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |