Mjah dat is bijna Zeeland, maar wist niet dat ze daar ook zo extreem waren. En idd, slaat nergens op. M'n tante was een keer aangereden op zondag, kwam er een vrouw uit een huis naar buiten en zij dacht die gaat me helpen. Was het enige wat die vrouw zei "Dat krijg je er van! moet je naar niet fietsen op zondag" en ging weer terug naar binnenquote:Op zondag 1 maart 2015 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Krimpen ad IJssel.
Het is echt één van de bizarste religieuze dingen die ik heb gehoord, en ik ben opgevoed door een vrouw die ervan overtuigd is dat als je met je linkervoet als eerste de wc in stapt, de duivel je kan bezitten.
Hij is al weg!quote:Op zondag 1 maart 2015 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Het was gewoon nasty, niet zo'n beetje ook.
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Nog iets groter en je kan het pijpen
inb4 zou je?
En hier heb je gym chick
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je haat aan jonge meisjes nu? Door je oneitis
Daarom valt hij denk ik ook op kleine meisjes, omdat hij zelf ook de bouw van een klein jongetje heeft. Al werkt die logica niet altijd. Ik ben swole as fuck maar zou Chloe Moretz wel rakenquote:Op zondag 1 maart 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.
butthurtquote:Op zondag 1 maart 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.
"nopenopenope"quote:Op zondag 1 maart 2015 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
die vrouw die zo binnen komt van "whats going o... aw fuk bye"
quote:Op zondag 1 maart 2015 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou vrijwillig op m'n knietjes gaan, jij vast ook.
quote:Op zondag 1 maart 2015 01:48 schreef McNulty het volgende:
C_© heeft het laten regenen in de clup.
[ afbeelding ]
Als rugbyspelers boeiend zijn, is Thom Evans dan ook niet interessant voor je?quote:Op zondag 1 maart 2015 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou m'n hele familie verkopen voor een nacht met dat lijf.
Ik was al bezig met een Action-vergelijking maar was bang dat Awesome dan weer over m'n metafoorgebruik zou beginnen.quote:
Nee, die heeft een heel gek jongetjesgezicht, wat voor de helft uit voorhoofd bestaat. Plus is minder massive.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als rugbyspelers boeiend zijn, is Thom Evans dan ook niet interessant voor je?
ik ben verliefd.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
omg....
[ afbeelding ]
http://bodyspace.bodybuilding.com/SomaliGirl/
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die heeft een heel gek jongetjesgezicht, wat voor de helft uit voorhoofd bestaat. Plus is minder massive.
Ik denk dat ze allemaal op dit topic afkomen omdat ze horen over de legendarische gym-orgiesquote:Op zondag 1 maart 2015 02:14 schreef McNulty het volgende:
Dat krijg je als je vrouwen hier toelaat.
Grs ircute is zat.
Meer dan dat is foute boel.
En ze stinken.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:14 schreef Awesome_ het volgende:
Geloof niet dat ze somalisch is trouwens, dat is echt het lelijkste volk op aarde.
Ik ook srsquote:
En allemaal voorhoofden fo dayzquote:Op zondag 1 maart 2015 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook srs
En ik dacht dat Somaliërs altijd van die smalle soort van rattengezichten hadden en naar natte hond roken.
Maar nu.. nu weet ik beter
Ik zou, als ik jou was, gewoon proberen vrede te hebben met het feit dat er mensen zijn die hele dagen doorbrengen met het lezen van andermans onzin. Hoe anders wil je de whiteknights verklaren die uit het niets opduiken?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vraag me af, als je 1x in dit topic hebt gepost en verder niet veel meer fokt, maar deze reeks wel in MyAT laat staan, ben je dan lurker? Dat zou een hoop verklaren namelijk. Volgens deze theorie vallen Ray, lovelotion en bendoe en shit ook onder de noemer 'lurker'.
Zo maar een hersenspinsel van me hoor, wil niemand tegen het zere been schoppen. Was niet de bedoeling om iemand te kwetsen.
Die mieren ja XDquote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Weissman het volgende:
Levolution![]()
Zijn mierenkolonie
1 van de weinige toffe turken
Ja precies, dat zie je direct. En idd 99.9% van wat ik heb gezien was echt eng, behalve deze chick dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En allemaal voorhoofden fo dayz
ik kan zwarten nooit uit elkander halen, maar somaliers pik je er echt meteen tussen uit. Echt een typisch hoofd. Iets gaat er mis met die fontanellen of zo.
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Weissman het volgende:
Levolution![]()
Zijn mierenkolonie
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is geen tutorial nodig, je moet ze gewoon vangen. Wel de ongevleugelde vangen, grotere kans dat die bevrucht zijn. Probleem is inderdaad dat je wel wat geluk moet hebben om een bruidsvlucht te treffen. De door jou beschreven omstandigheden/maanden kloppen.
Ik heb zelf vaak het volgende: als ik er actief naar zoek kom ik ze niet tegen, als ik niet zoek kom ik ze toevallig tegen. En heel soms zie je een massale bruidsvlucht, dan stikt het van de koninginnen overal. Heb er dit jaar al één meegemaakt een aantal weken terug, voordat ik op vakantie ging. Vorig jaar heb ik er één in Groningen meegemaakt, dat was zo extreem, de hele stad zat vol met koninginnen, je zag mensen geërgerd zijn en toen ik in de bus stapte zag ik er ook nog een paar, ook bij iemand in het haar enzo.Ze lagen letterlijk voor het oprapen. Ik heb echter nooit heel veel gynes tegelijk gevangen, ik weet niet zo goed wat ik ermee zou moeten doen, heb geen experiment in gedachten ofzo.
Maar, nu je je meer met mieren bezighoudt, zul je er oog voor krijgen en zul je het merken als er bruidsvluchten bezig zijn. Dus gewoon goed opletten en laten we elkaar op de hoogte houden in het topic.
Ach Ben is een redelijk goed lijf, maar veel te lief gezicht. Mijn voorkeur ligt toch meer bij Joe Manganiello.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ik kan echt helemaal niets met dat jongetje.
Ik heb echt een zware crush te pakken man. Heb je meer?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dat zie je direct. En idd 99.9% van wat ik heb gezien was echt eng, behalve deze chick dus.
Nice. Ik moet meer plaatjes van mannen kijken als ik deze namen zo voorbij zie komenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach Ben is een redelijk goed lijf, maar veel te lief gezicht. Mijn voorkeur ligt toch meer bij Joe Manganiello.
Levolutionquote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Weissman het volgende:
Levolution![]()
Zijn mierenkolonie
Oh dat vind ik echt de grootste creep in de geschiedenis van bijrollenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach Ben is een redelijk goed lijf, maar veel te lief gezicht. Mijn voorkeur ligt toch meer bij Joe Manganiello.
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een zware crush te pakken man. Heb je meer?
deze lijkt dan wel weer heel typischquote:Op zondag 1 maart 2015 02:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is een thread van haar: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166543231
Doet me denken aan de paniek in mijn vriends ogen toen ik hem ooit vroeg tampons mee te nemen toen hij boodschappen ging doen.quote:
Je mag ook wel eens mijn non-existente biceps voelen hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ga je ze dan voor me flexen?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens mijn non-existente biceps voelen hoor.
Leuke achtergrond voor een facial.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
omg....
[ afbeelding ]
Daar lijkt ze wel meer Somalisch ja maar zou nog steeds met m'n mannen haar schip enteren als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
deze lijkt dan wel weer heel typisch
'is your dad a pirate?'
hahaha
mannen die hier een probleem van makenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de paniek in mijn vriends ogen toen ik hem ooit vroeg tampons mee te nemen toen hij boodschappen ging doen.
Is hij 12?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de paniek in mijn vriends ogen toen ik hem ooit vroeg tampons mee te nemen toen hij boodschappen ging doen.
Ik vind haar niet zo. Net niet gevalletje voor mij.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
omg....
[ afbeelding ]
'Nee, voor mezelf. Ik word vanavond anaal ontmaagd door een kkgrote negert, en dat gaat wellicht bloeden. No homo. Hey Weissman.'quote:Op zondag 1 maart 2015 02:39 schreef Awesome_ het volgende:
'Oh haha, zijn deze voor je vriendin?'
'Gaat je geen ene kanker aan, loeder'
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:39 schreef Fripsel het volgende:
Hij was wel jong toen ik dat voor het eerst vroeg, maar niet zo jong
Niet doen, word je foef uiteindelijk niet beter van.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:41 schreef Awesome_ het volgende:
ik neem zonder blikken of blozen een 10kg voordeelverpakking lactacyd mee hoor.
Wie maakt me wat?
Niemand toch??
Overheid doet toch niks.
ik smeer het toch niet op mijn kut, kut.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet doen, word je foef uiteindelijk niet beter van.
wowow die agressie. Zo ken ik je niet. Waar is de rustige jongen.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik smeer het toch niet op mijn kut, kut.
Heb je speculaas whey van XXL geproefd?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die appeltaart whey smaakt meer naar bitterkoekjes vla.
je hebt nu ook peanut butter bij bnf zag ik. dat lijkt me zo moeilijk goor he.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die appeltaart whey smaakt meer naar bitterkoekjes vla.
Nog niet. Had afgelopen week zo'n sample doosje besteld en een pot banaan want wist dat die lekker is. Speculaas morgen maar proberenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je speculaas whey van XXL geproefd?
Als dat uit een penis zou komen, zou ik Weissman worden. Snap je.
Gadverdamme idd, trek sowieso pindakaas niet, echt te smerigquote:Op zondag 1 maart 2015 02:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
je hebt nu ook peanut butter bij bnf zag ik. dat lijkt me zo moeilijk goor he.
Zoals mijn wijlen oma altijd zei: never go to bed angry. Of nja, bij haar klonk het wat meer alsof ze keelkanker had, want ze zei het in het Turks en dat is nu eenmaal geen mooie taal, maar het punt is duidelijk. We gaan dit uitpraten awesome.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:44 schreef Awesome_ het volgende:
Vind het gewoon weer jammer dat we nu weer met ruzie naar bed moeten clumsy.
Hjb dikke snorre turkinquote:Op zondag 1 maart 2015 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is er vuurwerk in haar gezicht ontploft?
heb ik ook wel eens bij mijn fleshlightquote:
succesquote:Op zondag 1 maart 2015 10:23 schreef Jahr00n het volgende:
teringzooi ik heb me laten overhalen voor een halve marathon
daar gaan me zieke gains
kan wel kurkdroog worden hierdoor denk ik
kut is dat jaquote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens bij mijn fleshlight
meestal moet ik hem dan verschonen omdat er allemaal aangekoekte resten in zitten die mijn penis dan beschadigen
wel echt teveel vriend. hou het lekker op een 10K'tje. Ik ga niet naar sziget met een ecto snapjequote:Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
thx maatje
zit nu op 5km moet voor de zomer 21 km lopen
I approvequote:Op zondag 1 maart 2015 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze is voor GRSJB morgen.
Rugbyspelers
Rugby
Brb ff flicken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe nou niet Jeroenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
thx maatje
zit nu op 5km moet voor de zomer 21 km lopen
renne is voor bange dierenquote:Op zondag 1 maart 2015 10:23 schreef Jahr00n het volgende:
teringzooi ik heb me laten overhalen voor een halve marathon
daar gaan me zieke gains
kan wel kurkdroog worden hierdoor denk ik
gewoon korte broekjequote:Op zondag 1 maart 2015 11:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doe nou niet Jeroen![]()
Ga je dan ook zo'n kklegging dragen enzo
wat heb je nodig vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 11:50 schreef Weissman het volgende:
hey kaas
ik pak straks de trein naar utrecht
waar ben jij
shitload of makeup plus belichtingquote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef McNulty het volgende:
Hoe bedoel je van lelijk eendje naar mooie zwaan?
[ afbeelding ]
Wat een verrassing, Rousey die wintquote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef McNulty het volgende:
Hey beach
Hey fathank
https://streamable.com/8lj3
Hoe ze wint is indrukwekkend niet dat ze heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat een verrassing, Rousey die wint
Ik zie het wel tussen de downloads staan maar ik haal het niet binnen, ik heb eigenlijk totaal geen zin om te kijken
je poten op een stoel leggen is dan ook gewoon asociaalquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)pesten-treinreiziger
Dit artikel
Die reacties![]()
![]()
ik kook echt van woede van dit soort mannetjesquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)pesten-treinreiziger
Dit artikel
Die reacties![]()
![]()
Ja precies, daarom snap ik die reacties ook niet. Je voeten op de stoel leggen is asociaal en daar staat inderdaad een boete op. Dat weet je, dus niet gaan janken op social media achteraf.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
je poten op een stoel leggen is dan ook gewoon asociaal
maar die reacties zijn wel om te huilen ja
niveau telegraaf lezer
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok dames ik kom terug op m'n mening over Kevin Spacey.
Dayumn.
is toch veel te oud joh doe niet zo malquote:Op zondag 1 maart 2015 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok dames ik kom terug op m'n mening over Kevin Spacey.
Dayumn.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:43 schreef McNulty het volgende:
Als ie een zwerver zou spele in HOS zou niemand hm geyl vinde
Status hoertjess en golddiggers zijn jullie allemal stuk voor stuk.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen snappen niet dat je fugly as hell kan zijn, als je maar de juiste blik op je kop hebt. Niets te maken met geld.
Ik zeg niet dat golddiggers niet bestaan, ik zeg dat houding eenn hele belangrijke factor wb aantrekkingskracht is. Is wat betreft vrouwen toch net zo?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'hij heeft gewoon een goeie blik '
Voor domme mensen wel jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is bij jou wel een beetje lastig om vast te stellen wanneer je nou dom speelt en wanneer je het daadwerkelijk bent.
ik snap hem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef fathank het volgende:
Die kon ik niet laten liggen, maar dat begrijp je natuurlijk wel met jouw intelligentie
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is bij jou wel een beetje lastig om vast te stellen wanneer je nou dom speelt en wanneer je het daadwerkelijk bent.
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vraag me af, als je 1x in dit topic hebt gepost en verder niet veel meer fokt, maar deze reeks wel in MyAT laat staan, ben je dan lurker? Dat zou een hoop verklaren namelijk. Volgens deze theorie vallen Ray, lovelotion en bendoe en shit ook onder de noemer 'lurker'.
Zo maar een hersenspinsel van me hoor, wil niemand tegen het zere been schoppen. Was niet de bedoeling om iemand te kwetsen.
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Weissman het volgende:
Levolution![]()
Zijn mierenkolonie
alles, zolang er een goede piemel aan zit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.
Don't leave us levo.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
te toevallig deze, je lurkt maatje, maakt niet uit. houden toch wel van je.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
uit het oog uit het hartquote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij jou ook nooit of je legit geen humor hebt of maar doet alsofquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat golddiggers niet bestaan, ik zeg dat houding eenn hele belangrijke factor wb aantrekkingskracht is. Is wat betreft vrouwen toch net zo?
sowieso wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Nee weet ook wel dat het gewoon kan, vrouwen vallen ook gewoon op persoonlijkheid en goede uitstraling.quote:
Het is al vaker vastgesteld dat hij een goedkope smaak heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is er vuurwerk in haar gezicht ontploft?
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef McNulty het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel monies je hebt maar om hoeveel monies mense denke dt je hebt.
gewoon goede swakquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
Duur ogende tweede hansjequote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goede swak
armani + goede namaak rolex (gouden)
dikke iphone 6
fake diamanten in je oren ( wel echt lijkend)
hier play je wel goede chicks mee zonder dat je echt veel geld nodig hebt
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen die daar op vallen wil toch niemand?
Godnondeju. Wat is hier veel mis mee als ik dit zo bekijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
staat haar broek nou gewoon openquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
behalve dan dat ik niet een weet waar hier een club zitquote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
je moet gwn sls omg huren en daarmee naar de club gaan dan liggen alle wijven aan je voeten incl rubarpje
Dat is die sexi stylo dat wil zegge dat je nog mr 2 knoopjes llos mt make om by hr sugarwalls te komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godnondeju. Wat is hier veel mis mee als ik dit zo bekijk.
Kan de broek niet eens dicht krijgen.
als ik ff die gaspedaal intrap weet je dat meteenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat ik niet een weet waar hier een club zit
Echte swek kun je toch niet in je broek houden dus waarom proberen?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
staat haar broek nou gewoon openKoop verdorie gewoon een grotere broek
Ik zie het verband tussen sproeten en goedkope smaak niet. Maar jij wel blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is al vaker vastgesteld dat hij een goedkope smaak heeft.
Whahaha, die slippersquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:41 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon een dikke chain aan stimulans. mooi man.
"we heard you liked pussy, so we put a pussy... " Naja jullie kennen em wel.
/xzibit
Die break up heeft er toch ingehakt denk ik zoquote:
Zonde man voor je donnie. PSV denkt dat ze alles zijn en verliezen dikquote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had een Donnie op draw. Maar ben wel blij dat Ajax wint.
Ik heb nog nooit het woord condoom in de bijbel gezien.quote:
ken je goed programma die automatisch alle recente drivers installeertquote:Op zondag 1 maart 2015 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord condoom in de bijbel gezien.
dat zijn altijd kutprogrammas vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je goed programma die automatisch alle recente drivers installeert
dat is zoquote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
ken je teksten vriend van god mag je geen zaad verspillen
leg ff uit man snap deze nerdgrap nietquote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Van de week mn nieuwe pc bouwen. Dag gainz
maar als je dan het zaad uit het condoom voor iets anders zinvols gebruikt mag het dan wel?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Maar hallo 500 dollar Amazon wishlist cadeau'squote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
wat voor onderdelen heb je gekochtquote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar hallo 500 dollar Amazon wishlist cadeau's
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.quote:
Potentiële gains heb ik het dan over. Net als potentiële energie. Zware materie voor een fietser ik weet het.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
wat voor gains heb je trouwes als die binnen een week weg zijn
wtf
Netjes hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
Nice. Kost toch hooguit een uurtje?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
Zelfs als je je sma bezwangert verspil je miljoenen zaadcellen. Dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
ik geloof ook niet in godquote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfs als je je sma bezwangert verspil je miljoenen zaadcellen. Dus.
God is maar een skkltje.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zettenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zetten
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kan
ga dan maar het probleem zien te vinden
ik heb gewoon een mbp
mbp 13'' 2010quote:Op zondag 1 maart 2015 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijk![]()
Mbp zijn zehr geiles laptops yepWelke gen heb je?
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mbp 13'' 2010
echt wat een briljant ding nog steeds snel genoeg
Dan ben je wel fokkin scheel mja..quote:Op zondag 1 maart 2015 19:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De eerste keer dat je een voor mijn ogen lekker wijf post.
[..]
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.
TR gezet adblock = ban gr denniequote:Op zondag 1 maart 2015 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
wat is dat voor gekk met die sanoma banner?? ik kan sommige topics niet eens openen
hierdoor gaan mensen toch adblockers gebruiken ? man man man
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerdquote:Op zondag 1 maart 2015 19:45 schreef Drinky het volgende:
Vrouwen die vragen of je met ze wil neuken, zonder blikken of blozen. Wtf is mis met mensen tegenwoordig?
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerd
tenzij het een kklekker wijf is natuurlijk
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:55 schreef JackieBrown het volgende:
Hey hoorde dat Nulty ban had dus ik ben er weer
Plottwistquote:
Netjesquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meerquote:Op zondag 1 maart 2015 19:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes
Heb vergelijkbare setup.
Wel SSD toch?
Niet echt, maar je hebt er gekken tussen zittenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Tuurlijk wel, met 12GB RAM geen centje pijn. Yolo life living deingerus.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Kan gebeuren.quote:
ik verdenk haar ook van zo'n dikke reeten fetisjquote:
minder roids minder aftrekkenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
-stop met roidsquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
sauna misschien? zonnebank?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
scrub doe ik al maar helpt niet
heb het al sinds mijn 16e en sinds ik lift en 2L melk p/d drink is het niet verergert, dus denk ni dat daaraan ligt
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblemsquote:
gelul toch ik ga al jaren onder de zonnebank als dat waar was had ik allang kanker gehadquote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |