Mjah dat is bijna Zeeland, maar wist niet dat ze daar ook zo extreem waren. En idd, slaat nergens op. M'n tante was een keer aangereden op zondag, kwam er een vrouw uit een huis naar buiten en zij dacht die gaat me helpen. Was het enige wat die vrouw zei "Dat krijg je er van! moet je naar niet fietsen op zondag" en ging weer terug naar binnenquote:Op zondag 1 maart 2015 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Krimpen ad IJssel.
Het is echt één van de bizarste religieuze dingen die ik heb gehoord, en ik ben opgevoed door een vrouw die ervan overtuigd is dat als je met je linkervoet als eerste de wc in stapt, de duivel je kan bezitten.
Hij is al weg!quote:Op zondag 1 maart 2015 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Het was gewoon nasty, niet zo'n beetje ook.
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Nog iets groter en je kan het pijpen
inb4 zou je?
En hier heb je gym chick
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je haat aan jonge meisjes nu? Door je oneitis
Daarom valt hij denk ik ook op kleine meisjes, omdat hij zelf ook de bouw van een klein jongetje heeft. Al werkt die logica niet altijd. Ik ben swole as fuck maar zou Chloe Moretz wel rakenquote:Op zondag 1 maart 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.
butthurtquote:Op zondag 1 maart 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al heb ik besloten dat hij aids kan krijgen. Hij flexte op een gegeven moment z'n non-existente biceps en toen besefte ik me dat hij de bouw van een 14-jarige heeft en ik hem waarschijnlijk door midden zou breken, ook als ik niet een miljoen kilo te zwaar zou zijn. Dus.
"nopenopenope"quote:Op zondag 1 maart 2015 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
die vrouw die zo binnen komt van "whats going o... aw fuk bye"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |