Nog niet. Had afgelopen week zo'n sample doosje besteld en een pot banaan want wist dat die lekker is. Speculaas morgen maar proberenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je speculaas whey van XXL geproefd?
Als dat uit een penis zou komen, zou ik Weissman worden. Snap je.
Gadverdamme idd, trek sowieso pindakaas niet, echt te smerigquote:Op zondag 1 maart 2015 02:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
je hebt nu ook peanut butter bij bnf zag ik. dat lijkt me zo moeilijk goor he.
Zoals mijn wijlen oma altijd zei: never go to bed angry. Of nja, bij haar klonk het wat meer alsof ze keelkanker had, want ze zei het in het Turks en dat is nu eenmaal geen mooie taal, maar het punt is duidelijk. We gaan dit uitpraten awesome.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:44 schreef Awesome_ het volgende:
Vind het gewoon weer jammer dat we nu weer met ruzie naar bed moeten clumsy.
Hjb dikke snorre turkinquote:Op zondag 1 maart 2015 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is er vuurwerk in haar gezicht ontploft?
heb ik ook wel eens bij mijn fleshlightquote:
succesquote:Op zondag 1 maart 2015 10:23 schreef Jahr00n het volgende:
teringzooi ik heb me laten overhalen voor een halve marathon
daar gaan me zieke gains
kan wel kurkdroog worden hierdoor denk ik
kut is dat jaquote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens bij mijn fleshlight
meestal moet ik hem dan verschonen omdat er allemaal aangekoekte resten in zitten die mijn penis dan beschadigen
wel echt teveel vriend. hou het lekker op een 10K'tje. Ik ga niet naar sziget met een ecto snapjequote:Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
thx maatje
zit nu op 5km moet voor de zomer 21 km lopen
I approvequote:Op zondag 1 maart 2015 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze is voor GRSJB morgen.
Rugbyspelers
Rugby
Brb ff flicken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe nou niet Jeroenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
thx maatje
zit nu op 5km moet voor de zomer 21 km lopen
renne is voor bange dierenquote:Op zondag 1 maart 2015 10:23 schreef Jahr00n het volgende:
teringzooi ik heb me laten overhalen voor een halve marathon
daar gaan me zieke gains
kan wel kurkdroog worden hierdoor denk ik
gewoon korte broekjequote:Op zondag 1 maart 2015 11:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doe nou niet Jeroen![]()
Ga je dan ook zo'n kklegging dragen enzo
wat heb je nodig vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 11:50 schreef Weissman het volgende:
hey kaas
ik pak straks de trein naar utrecht
waar ben jij
shitload of makeup plus belichtingquote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef McNulty het volgende:
Hoe bedoel je van lelijk eendje naar mooie zwaan?
[ afbeelding ]
Wat een verrassing, Rousey die wintquote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef McNulty het volgende:
Hey beach
Hey fathank
https://streamable.com/8lj3
Hoe ze wint is indrukwekkend niet dat ze heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat een verrassing, Rousey die wint
Ik zie het wel tussen de downloads staan maar ik haal het niet binnen, ik heb eigenlijk totaal geen zin om te kijken
je poten op een stoel leggen is dan ook gewoon asociaalquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)pesten-treinreiziger
Dit artikel
Die reacties![]()
![]()
ik kook echt van woede van dit soort mannetjesquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)pesten-treinreiziger
Dit artikel
Die reacties![]()
![]()
Ja precies, daarom snap ik die reacties ook niet. Je voeten op de stoel leggen is asociaal en daar staat inderdaad een boete op. Dat weet je, dus niet gaan janken op social media achteraf.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
je poten op een stoel leggen is dan ook gewoon asociaal
maar die reacties zijn wel om te huilen ja
niveau telegraaf lezer
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok dames ik kom terug op m'n mening over Kevin Spacey.
Dayumn.
is toch veel te oud joh doe niet zo malquote:Op zondag 1 maart 2015 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok dames ik kom terug op m'n mening over Kevin Spacey.
Dayumn.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:43 schreef McNulty het volgende:
Als ie een zwerver zou spele in HOS zou niemand hm geyl vinde
Status hoertjess en golddiggers zijn jullie allemal stuk voor stuk.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen snappen niet dat je fugly as hell kan zijn, als je maar de juiste blik op je kop hebt. Niets te maken met geld.
Ik zeg niet dat golddiggers niet bestaan, ik zeg dat houding eenn hele belangrijke factor wb aantrekkingskracht is. Is wat betreft vrouwen toch net zo?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'hij heeft gewoon een goeie blik '
Voor domme mensen wel jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is bij jou wel een beetje lastig om vast te stellen wanneer je nou dom speelt en wanneer je het daadwerkelijk bent.
ik snap hem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef fathank het volgende:
Die kon ik niet laten liggen, maar dat begrijp je natuurlijk wel met jouw intelligentie
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is bij jou wel een beetje lastig om vast te stellen wanneer je nou dom speelt en wanneer je het daadwerkelijk bent.
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vraag me af, als je 1x in dit topic hebt gepost en verder niet veel meer fokt, maar deze reeks wel in MyAT laat staan, ben je dan lurker? Dat zou een hoop verklaren namelijk. Volgens deze theorie vallen Ray, lovelotion en bendoe en shit ook onder de noemer 'lurker'.
Zo maar een hersenspinsel van me hoor, wil niemand tegen het zere been schoppen. Was niet de bedoeling om iemand te kwetsen.
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Weissman het volgende:
Levolution![]()
Zijn mierenkolonie
1 van de weinige toffe turken
alles, zolang er een goede piemel aan zit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.
Don't leave us levo.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
te toevallig deze, je lurkt maatje, maakt niet uit. houden toch wel van je.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
uit het oog uit het hartquote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij jou ook nooit of je legit geen humor hebt of maar doet alsofquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat golddiggers niet bestaan, ik zeg dat houding eenn hele belangrijke factor wb aantrekkingskracht is. Is wat betreft vrouwen toch net zo?
sowieso wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Nee weet ook wel dat het gewoon kan, vrouwen vallen ook gewoon op persoonlijkheid en goede uitstraling.quote:
Het is al vaker vastgesteld dat hij een goedkope smaak heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is er vuurwerk in haar gezicht ontploft?
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef McNulty het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel monies je hebt maar om hoeveel monies mense denke dt je hebt.
gewoon goede swakquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
Duur ogende tweede hansjequote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goede swak
armani + goede namaak rolex (gouden)
dikke iphone 6
fake diamanten in je oren ( wel echt lijkend)
hier play je wel goede chicks mee zonder dat je echt veel geld nodig hebt
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen die daar op vallen wil toch niemand?
Godnondeju. Wat is hier veel mis mee als ik dit zo bekijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
staat haar broek nou gewoon openquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
behalve dan dat ik niet een weet waar hier een club zitquote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
je moet gwn sls omg huren en daarmee naar de club gaan dan liggen alle wijven aan je voeten incl rubarpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |