te toevallig deze, je lurkt maatje, maakt niet uit. houden toch wel van je.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
uit het oog uit het hartquote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik lurk niet. Ik lurkte vandaag voor het eerst in tijden en zie toevallig dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet. Jullie hebben allemaal een speciaal homo-erotisch plekje in mijn hart.
Maar ik moet weer gaan. Vaarwel broeders. Wellicht kruizen onze paden op een dag. One luv.
Ik weet bij jou ook nooit of je legit geen humor hebt of maar doet alsofquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je in dit topic al moeite hebt met onderscheid te maken tussen serieuze en troll posts, dan vraag ik me oprecht af wat mannen jou IRL wijs kunnen maken.
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat golddiggers niet bestaan, ik zeg dat houding eenn hele belangrijke factor wb aantrekkingskracht is. Is wat betreft vrouwen toch net zo?
sowieso wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je houding kan nog zo goed zijn maar als je met die houding van de bijstand leeft in een studentenkamer ga je geen lekkere chicks krijgen.
Nee weet ook wel dat het gewoon kan, vrouwen vallen ook gewoon op persoonlijkheid en goede uitstraling.quote:
Het is al vaker vastgesteld dat hij een goedkope smaak heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is er vuurwerk in haar gezicht ontploft?
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef McNulty het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel monies je hebt maar om hoeveel monies mense denke dt je hebt.
gewoon goede swakquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
Duur ogende tweede hansjequote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat beeld neer te kunnen zetten?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goede swak
armani + goede namaak rolex (gouden)
dikke iphone 6
fake diamanten in je oren ( wel echt lijkend)
hier play je wel goede chicks mee zonder dat je echt veel geld nodig hebt
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen die daar op vallen wil toch niemand?
Godnondeju. Wat is hier veel mis mee als ik dit zo bekijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
staat haar broek nou gewoon openquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
behalve dan dat ik niet een weet waar hier een club zitquote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
je moet gwn sls omg huren en daarmee naar de club gaan dan liggen alle wijven aan je voeten incl rubarpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |