Daar lijkt ze wel meer Somalisch ja maar zou nog steeds met m'n mannen haar schip enteren als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
deze lijkt dan wel weer heel typisch
'is your dad a pirate?'
hahaha
mannen die hier een probleem van makenquote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de paniek in mijn vriends ogen toen ik hem ooit vroeg tampons mee te nemen toen hij boodschappen ging doen.
Is hij 12?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de paniek in mijn vriends ogen toen ik hem ooit vroeg tampons mee te nemen toen hij boodschappen ging doen.
Ik vind haar niet zo. Net niet gevalletje voor mij.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
omg....
[ afbeelding ]
http://bodyspace.bodybuilding.com/SomaliGirl/
'Nee, voor mezelf. Ik word vanavond anaal ontmaagd door een kkgrote negert, en dat gaat wellicht bloeden. No homo. Hey Weissman.'quote:Op zondag 1 maart 2015 02:39 schreef Awesome_ het volgende:
'Oh haha, zijn deze voor je vriendin?'
'Gaat je geen ene kanker aan, loeder'
quote:Op zondag 1 maart 2015 02:39 schreef Fripsel het volgende:
Hij was wel jong toen ik dat voor het eerst vroeg, maar niet zo jong
Niet doen, word je foef uiteindelijk niet beter van.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:41 schreef Awesome_ het volgende:
ik neem zonder blikken of blozen een 10kg voordeelverpakking lactacyd mee hoor.
Wie maakt me wat?
Niemand toch??
Overheid doet toch niks.
ik smeer het toch niet op mijn kut, kut.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet doen, word je foef uiteindelijk niet beter van.
wowow die agressie. Zo ken ik je niet. Waar is de rustige jongen.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik smeer het toch niet op mijn kut, kut.
Heb je speculaas whey van XXL geproefd?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die appeltaart whey smaakt meer naar bitterkoekjes vla.
je hebt nu ook peanut butter bij bnf zag ik. dat lijkt me zo moeilijk goor he.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die appeltaart whey smaakt meer naar bitterkoekjes vla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |