ik geloof ook niet in godquote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfs als je je sma bezwangert verspil je miljoenen zaadcellen. Dus.
God is maar een skkltje.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zettenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zetten
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kan
ga dan maar het probleem zien te vinden
ik heb gewoon een mbp
mbp 13'' 2010quote:Op zondag 1 maart 2015 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijk![]()
Mbp zijn zehr geiles laptops yepWelke gen heb je?
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mbp 13'' 2010
echt wat een briljant ding nog steeds snel genoeg
Dan ben je wel fokkin scheel mja..quote:Op zondag 1 maart 2015 19:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De eerste keer dat je een voor mijn ogen lekker wijf post.
[..]
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |