Dat is die sexi stylo dat wil zegge dat je nog mr 2 knoopjes llos mt make om by hr sugarwalls te komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godnondeju. Wat is hier veel mis mee als ik dit zo bekijk.
Kan de broek niet eens dicht krijgen.
als ik ff die gaspedaal intrap weet je dat meteenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat ik niet een weet waar hier een club zit
Echte swek kun je toch niet in je broek houden dus waarom proberen?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
staat haar broek nou gewoon openKoop verdorie gewoon een grotere broek
Ik zie het verband tussen sproeten en goedkope smaak niet. Maar jij wel blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is al vaker vastgesteld dat hij een goedkope smaak heeft.
Whahaha, die slippersquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chillen in die parkje met je babymama
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:41 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon een dikke chain aan stimulans. mooi man.
"we heard you liked pussy, so we put a pussy... " Naja jullie kennen em wel.
/xzibit
Die break up heeft er toch ingehakt denk ik zoquote:
Zonde man voor je donnie. PSV denkt dat ze alles zijn en verliezen dikquote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had een Donnie op draw. Maar ben wel blij dat Ajax wint.
Ik heb nog nooit het woord condoom in de bijbel gezien.quote:
ken je goed programma die automatisch alle recente drivers installeertquote:Op zondag 1 maart 2015 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord condoom in de bijbel gezien.
dat zijn altijd kutprogrammas vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je goed programma die automatisch alle recente drivers installeert
dat is zoquote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
ken je teksten vriend van god mag je geen zaad verspillen
leg ff uit man snap deze nerdgrap nietquote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Van de week mn nieuwe pc bouwen. Dag gainz
maar als je dan het zaad uit het condoom voor iets anders zinvols gebruikt mag het dan wel?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Maar hallo 500 dollar Amazon wishlist cadeau'squote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
wat voor onderdelen heb je gekochtquote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar hallo 500 dollar Amazon wishlist cadeau's
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.quote:
Potentiële gains heb ik het dan over. Net als potentiële energie. Zware materie voor een fietser ik weet het.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
wat voor gains heb je trouwes als die binnen een week weg zijn
wtf
Netjes hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
Nice. Kost toch hooguit een uurtje?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
Zelfs als je je sma bezwangert verspil je miljoenen zaadcellen. Dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
ik geloof ook niet in godquote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfs als je je sma bezwangert verspil je miljoenen zaadcellen. Dus.
God is maar een skkltje.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zettenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
had gewoon een imac gehaald, die hoef je ook niet in elkaar te zetten
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En juist het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen en het dan in elkaar zetten is het mooiste.
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en dan blijkt dat 1 onderdeel niet bij het andere onderdeel kan
ga dan maar het probleem zien te vinden
ik heb gewoon een mbp
mbp 13'' 2010quote:Op zondag 1 maart 2015 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want een probleem oplossen is natuurlijk onmogelijk![]()
Mbp zijn zehr geiles laptops yepWelke gen heb je?
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mbp 13'' 2010
echt wat een briljant ding nog steeds snel genoeg
Dan ben je wel fokkin scheel mja..quote:Op zondag 1 maart 2015 19:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De eerste keer dat je een voor mijn ogen lekker wijf post.
[..]
Nice. Sowieso Apple spul is fantastisch. Helaas het geld niet voor, en geen behoefte aan een laptop meer.
TR gezet adblock = ban gr denniequote:Op zondag 1 maart 2015 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
wat is dat voor gekk met die sanoma banner?? ik kan sommige topics niet eens openen
hierdoor gaan mensen toch adblockers gebruiken ? man man man
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerdquote:Op zondag 1 maart 2015 19:45 schreef Drinky het volgende:
Vrouwen die vragen of je met ze wil neuken, zonder blikken of blozen. Wtf is mis met mensen tegenwoordig?
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerd
tenzij het een kklekker wijf is natuurlijk
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:55 schreef JackieBrown het volgende:
Hey hoorde dat Nulty ban had dus ik ben er weer
Plottwistquote:
Netjesquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meerquote:Op zondag 1 maart 2015 19:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes
Heb vergelijkbare setup.
Wel SSD toch?
Niet echt, maar je hebt er gekken tussen zittenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Tuurlijk wel, met 12GB RAM geen centje pijn. Yolo life living deingerus.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Kan gebeuren.quote:
ik verdenk haar ook van zo'n dikke reeten fetisjquote:
minder roids minder aftrekkenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
-stop met roidsquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
sauna misschien? zonnebank?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
scrub doe ik al maar helpt niet
heb het al sinds mijn 16e en sinds ik lift en 2L melk p/d drink is het niet verergert, dus denk ni dat daaraan ligt
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblemsquote:
gelul toch ik ga al jaren onder de zonnebank als dat waar was had ik allang kanker gehadquote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |