TR gezet adblock = ban gr denniequote:Op zondag 1 maart 2015 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
wat is dat voor gekk met die sanoma banner?? ik kan sommige topics niet eens openen
hierdoor gaan mensen toch adblockers gebruiken ? man man man
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerdquote:Op zondag 1 maart 2015 19:45 schreef Drinky het volgende:
Vrouwen die vragen of je met ze wil neuken, zonder blikken of blozen. Wtf is mis met mensen tegenwoordig?
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou haar gelijk klappen verkopen van zulke ongewnste intimiteiten ben ik niet gechargeerd
tenzij het een kklekker wijf is natuurlijk
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:55 schreef JackieBrown het volgende:
Hey hoorde dat Nulty ban had dus ik ben er weer
Plottwistquote:
Netjesquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ik hoefte alleen maar met mn blonde haartjes te wapperen en mn blauwe ogen deden de rest.
[..]
I5, R9 280X , 8gb DDR3, As Rock moederboardje. En nu de klapper: een Raijintek Metis case.
HDD in deze tijd kan toch niet meerquote:Op zondag 1 maart 2015 19:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes
Heb vergelijkbare setup.
Wel SSD toch?
Niet echt, maar je hebt er gekken tussen zittenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Tuurlijk wel, met 12GB RAM geen centje pijn. Yolo life living deingerus.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HDD in deze tijd kan toch niet meer
Kan gebeuren.quote:
ik verdenk haar ook van zo'n dikke reeten fetisjquote:
minder roids minder aftrekkenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
-stop met roidsquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
sauna misschien? zonnebank?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
scrub doe ik al maar helpt niet
heb het al sinds mijn 16e en sinds ik lift en 2L melk p/d drink is het niet verergert, dus denk ni dat daaraan ligt
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblemsquote:
gelul toch ik ga al jaren onder de zonnebank als dat waar was had ik allang kanker gehadquote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja wel goed voor je huid hoor, alleen zonnebank krijg je kanker van maar goed #whitepeopleproblems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |