Ja was vermakelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik vond die UTO's gisteren nog best oké trouwens.![]()
Hoewel UTO natuurlijk dieptriest blijft.
Ja nja vind hem ook als een debiel gedragen. Laat gewoon je legitimatie zienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:19 schreef deadprez het volgende: [..] Die agenten kunnen ook wel wat normaler doen.
Europa ontwaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
Voor het eerst Pegida-betoging in Groot-Brittannië
Het verspreidt zich.
Ik vind dat hij heel normaal reageert. Had als ik hem was alleen niks over fascisten gezegd, dat kunnen ze vaak niet waarderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja nja vind hem ook als een debiel gedragen. Laat gewoon je legitimatie zienachteraf huilen dat je een boete krijgt, gewoon consquenties accepteren en betalen.
blablablaquote:
Ze mogen van mij demonstreren hoor, vind het gewoon tyfusmongolen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen vreedzame demonstraties Zijn
Oja antifa facistje
Zulke demonstraties of mensen moet je gewoon geen aandacht gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig dat de tegendemonstraties meestal tien keer zo groot zijn ofzo.
Niets voor jou, dat Pegida?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen vreedzame demonstraties Zijn
Oja antifa facistje
Eigenlijk niet idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke demonstraties of mensen moet je gewoon geen aandacht geven
Ja, net nog een pitje gepakt op de wc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij huishoudbeurs blijven hangen?
hardwerkende Britten die nu geen woning.kunnen krijgen door de asielzoekersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het beeld van de ontwaakte verlichte Europeaan anno 2015 Morti?
Asielzoekers of allochtonen? Hoe kun je trouwens zien dat dit hardwerkend volk is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hardwerkende Britten die nu geen woning.kunnen krijgen door de asielzoekers
Zo hard zullen ze dan ook weer niet werken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, daar is hij te intelligent voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus echt, maar volgens mij is 'ie wel srs
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen zietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Asielzoekers of allochtonen? Hoe kun je trouwens zien dat dit hardwerkend volk is?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat hoop ik dus echt, maar volgens mij is 'ie wel srs
jij hebt nog geen dag in jeleven gewerkt joh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen ziet
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, daar is hij te intelligent voor.
ok, moet idd wel troll zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen ziet
Iemand nog iets van voederbietel gehoord?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Stompzinnig het volgende:
NWS / Mestprotest Dalfsen ontspoort
Maar de PvdD blijft erger.
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
j
[..]
jij hebt nog geen dag in jeleven gewerkt joh.
ban voor posten fok.rarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand nog iets van voederbietel gehoord?
Horeca.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonen
Maar jullie doen altijd wel zo neerbuigend over dat soort mense, maar ze staan daar echt niet uit luxe
Stop nou gewoon man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonen
Maar jullie doen altijd wel zo neerbuigend over dat soort mense, maar ze staan daar echt niet uit luxe
quote:
Oké mortie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze instellingen van de haagse elite heeft de pvv groot gemaakt
hou op greetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze instellingen van de haagse elite heeft de pvv groot gemaakt
Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (quote:
heerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (![]()
), dus zal wel perma zijn.
Joh, die kun je gewoon naar Stalingrad sturen. Zijn perfect zulke types. Die vechten omdat ze erin geloven, stellen geen vragen en je kunt ze missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Mooie is ook dat die neonazi's en zo van tegenwoordig die fan zijn van Hitler in de ogen van Hitler ook gewoon kapot gemaakt moesten worden omdat het kansloos werkloos volk is met een iq van 40-45.
Terwijl die jongen volgens mij zelf toch echt een joods achtergrond heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (![]()
), dus zal wel perma zijn.
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terwijl die jongen volgens mij zelf toch echt een joods achtergrond heeft.![]()
Die was echt niet lekker.
Zijn naam was Joodser dan Joods.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.
Zelfde als Feyenoord hooligansquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, die kun je gewoon naar Stalingrad sturen. Zijn perfect zulke types. Die vechten omdat ze erin geloven, stellen geen vragen en je kunt ze missen als kiespijn.
Is dat een Joodse naam ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn naam was Joodser dan Joods.
ja net gedaanquote:
Geen vriend van Israël zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.
Maar Hebreeuwse namen of namen uit het Oude Testament worden ook vaak door Christenen gebruikt, toch? Als ik me niet vergisquote:
Ik heb hier echt geen zin in.quote:
Uit het Oude testament?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar Hebreeuwse namen of namen uit het Oude Testament worden ook vaak door Christenen gebruikt, toch? Als ik me niet vergis
Aaron? Benjamin? Daniel? dat zijn toch allemaal namen uit het Oude Testament, of ben ik nu gek :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uit het Oude testament?
Nee. Nee.
al die gedateerde sprookjesboekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik geloof niet in het oude of nieuwe testament
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Aaron? Benjamin? Daniel? dat zijn toch allemaal namen uit het Oude Testament, of ben ik nu gek :s
Zijn toch vrij normale namen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?Dan moet je wel tering Christelijk zijn hoor. Want onder Katholieken kom je ze bijna niet tegen.
namen als sem en daan zijn erg populair tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?Dan moet je wel tering Christelijk zijn hoor. Want onder Katholieken kom je ze bijna niet tegen.
Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dat is niet uit religieuze overwegingenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.
ik vind Sarah een hele mooie naamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.
Protestanten zijn geen Christenen joh. Allemaal heidenen die de macht van de Paus niet accepteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Doorgestuurd naar Esther Voet.quote:
Hoe weet je dat? Christenen geloven toch (ook) in het Oude Testament?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat is niet uit religieuze overwegingen
gvdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze maken wel verdomd goede koeken
Ok, laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Protestanten zijn geen Christenen joh. Allemaal heidenen die de macht van de Paus niet accepteren.Horen allemaal te branden op de brandstapel. Stelletje ketters.
dus die bakfietsouders met hun Sem hebben dat kind vernoemd naar de zwarte zoon van Noach?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Christenen geloven toch (ook) in het Oude Testament?
Beetje doen alsof heiligen niet bestaan. Hoop dat ze allemaal in de fik vliegen. Ook enorm stijve, saaie mensen, allemaal.quote:
hou niet van die kerkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als ik zelf ooit christen zou worden zou ik overigens wel voor het Katholicisme gaan :$
Biechten en je bent er vanaf. Mooie gebouwen, mooie beelden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als ik zelf ooit christen zou worden zou ik overigens wel voor het Katholicisme gaan :$
Dat geef je nu als voorbeeld omdat Sem momenteel een ''hippe'' naam is. Maar iemand die Esther heet kan die naam best met door (deels) religieuze motivatie van de ouders gekregen hebben toch. Lijkt me niet een heel absurd ideequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus die bakfietsouders met hun Sem hebben dat kind vernoemd naar de zwarte zoon van Noach?
Dacht dat jij geen Katholiek meer wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biechten en je bent er vanaf. Mooie gebouwen, mooie beelden.
Zou kunnen. 30 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat geef je nu als voorbeeld omdat Sem momenteel een ''hippe'' naam is. Maar iemand die Esther heet kan die naam best met door (deels) religieuze motivatie van de ouders gekregen hebben toch. Lijkt me niet een heel absurd idee
Lekker minimalistischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Protestantse kerken zijn basic en saai.
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Dacht dat jij geen Katholiek meer was
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Is toch een heel gedoe om je uit te schrijven? Dat ze langs je deur komen enzo om je om te pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de enige die erin slagen onze westerse vrijheden en waarden te handhaven
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
TRx2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
Ik denk dat het sowieso iets is dat van die die hard atheďstjes zoals gideph doen. Kunnen ze dan lekker stoer mee doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
kruistochten en pedofiliequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle cultuur die het katholicisme heeft gebracht.
Ze zijn wel toegewijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Je moet dan ook NOOIT protestantse kerken aan doen. Gare knakkers zijn dat. Kunnen zich nooit bij zichzelf houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Net als op FOK!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Doe niet zo ongenuanceerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon hoofd erafquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
dan snijden ze je hoofd eraf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
Geen communie hebben gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef deadprez het volgende:
Weet eigenlijk niet eens of ik ingeschreven sta bij een kerk. Ik ben wel gedoopt, maar verder geen communie ofzo gedaan.
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen communie hebben gedaan.Ik heb mijn kruisje op mijn voorhoofd nog hoor.
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap isquote:
om te kijken of ze het wel goed doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap is
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
Jawel. Je staat dan ingeschreven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Dependance toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
even laten zien hoe het moetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
nouhouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaad
Aightquote:
Dan gaat de dominee eroverheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
Amen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef deadprez het volgende:
gvd een van de speakers valt opeens uit. hoerentyfusdingen
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef hoink581 het volgende:
Maarre waarom zijn er zoveel religieuze instituten tegen masturbatie?
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaak
Gesproken als een echte volwassene.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer tot 10 tellen voordat je weer zo agressief gaat doen
Het gift van de anticonceptie kwam te laatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maakt
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gesproken als een echte volwassene.
Probeer er maar vanaf te komenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Ik zet net ep 1 opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
Neuh, boeit me niet echt verder. Vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Probeer er maar vanaf te komen
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
Weet jij toevallig waar ik kan zien wanneer mijn psn+ abo afloopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Bij Frank is het aardig drukquote:
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:The best way to keep track of your account's expiration is through your PlayStation "account management" options. When you're signed into your PlayStation 3, scroll upward to head deeper into your account's clickable pathways where under "transaction managment" you should see a list of "services" rendered. Under here you'll find a selection related to PlayStation Plus. Outlining the start date and the end date, this marker should tell you everything needed to know about your contract with Plus.
quote:
Ah nog bij het begin, ik eigenlijk ook. Net 4 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Thanks. Ja natuurlijk in het Engels.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzo
ik vond dit, als je PS4 in het nederlands is ben je een homo
Settings - PSN - Account Details - List of services - PlayStation Plus
Heb ps4, toch bedankt voor het opzoeken.quote:
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taartquote:
Psychose.quote:
ook gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou ja laat ook maar ik blijf wel gewoon op FOK!
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taart
Nog niet iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit lekker dit topic te lezen zie ik ineens die tirade van die boi. Heeft ie een ban?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hier
ik snap er ook geen tyfus vanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
waarom blijven mensen met die ziekte schelden, willen ze de SC zo graag gesloten hebben
Die hebben ze net in beslag genomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom eens van Frank's computer vandaan
ik vind het ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
waarom blijven mensen met die ziekte schelden, willen ze de SC zo graag gesloten hebben
Ik wil je reet wel likkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Kan iemand me een trap onder mijn reet geven
ik weet niet of die blauwtjes het daarmee eens zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
was wel een mooie post ja toch niet dan
Wie bedoel je? Hugefooll?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet of die blauwtjes het daarmee eens zijn
welke postquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
jij gaat niet eens naar dat concert of wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet en zal toegeven dat ik de grotere fan ben
Het ligt wel wat genuanceerder natuurlijkquote:
wij hagenezen gebruiken dat woord nu eenmaal te pas en te onpas. Laat gaan johquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
ik spendeer liever mijn geld aan spellen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij gaat niet eens naar dat concert of wel?
Over jodenquote:
Inderdaad we bedoelen verder niets meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij hagenezen gebruiken dat woord nu eenmaal te pas en te onpas. Laat gaan joh
ik dacht serieus dat je een Duitser wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Inderdaad we bedoelen verder niets mee
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het ligt wel wat genuanceerder natuurlijk
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een rubberen afgietsel van Ariana's kutje dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
ik spendeer liever mijn geld aan spellen ofzo
gemonteerd op een fleshlightquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een rubberen afgietsel van Ariana's kutje dus
Jijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
"Fok is mijn tempel, het is mijn kerk
Op fok voel ik me veilig en sterk
De buitenwereld is gemeen
Zegt men, nooit gezien, maar ik geloof het meteen
Sociaal contact is niet nodig, mijn pc is heilig
Het is misschien een kleine wereld maar wel veilig
Op mijn graf zal staan, held van deze generatie
betaald via uitkeringsgeld natuurlijk, met gratie"
neger watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Tweede*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Mooie foto's hoor DjeDje wanneer hengel je je eerste fokker binnen
welke foto'squote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Diepzinnigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Welke foto's mijn lieftallige hoink?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Nooit leuk gevondenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Je bent veranderd. Waarom lach je kinderen voor kinderen uit?
waarom heb je die picas van je fobo weggehaaldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Welke foto's mijn lieftallige hoink?
zodat jij er niet meer op kan fappenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je die picas van je fobo weggehaald
Wellichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. Iedereen hier wordt jouw sloppy seconden?
alsof ik die niet allang in mijn ''FAP!'' map heb opgeslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zodat jij er niet meer op kan fappen
Wilde een stalkerige poging terug doen. Kon zo even snel nies beters verzinnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lach het dan niet zo neerbuigend uit.
Ik draag geen jurkjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In zo'n jurkje en zo eentje van tijdens de verkiezingen
Ok, ik vergeef je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wilde een stalkerige poging terug doen. Kon zo even snel nies beters verzinnen.
U drunk m8?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ok, ik vergeef je.
Kusje erop dan maar
Teleurgesteld. Wel goed stukje subtekst over geen mensen kunnen ontmoeten omdat je altijd binnen zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, zoals je kunt zien is het een quote.
HOE WEET JIJ DAT IK ALTIJD BINNEN ZIT?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Wel goed stukje subtekst over geen mensen kunnen ontmoeten omdat je altijd binnen zit.
je post regelmatig hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT IK ALTIJD BINNEN ZIT?
Hihiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef remi1986 het volgende:
moest dat zo hard DjeDje? Nu ben ik doof dankjewel
Nee, want odesza staat hoger op de coolheids-ladder.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohjaa nice
Ik ga binnenkort naar soort gelijk concert![]()
![]()
"Soort gelijk"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want odesza staat hoger op de coolheids-ladder.
Best andere muziek ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Soort gelijk"
Kaytranda, stwo en benji b zijn oooook cool. Odezsa heeft gewoon een meer hipsterige logo enzo.
Ik ben een heel sociaal persoon als het moet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan heb je kans op sociale interactie wat eng is
Die tijd is weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je als jongen gewoon naar Wu-Tang of 2Pac luisterde
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je als jongen gewoon naar Wu-Tang of 2Pac luisterde
Je bent best wel een fangirl jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.
I SHAKE IT OFF I SHAKE IT OFF
hermannquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.
gebeurt nog steeds, je gaat gewoon om met het verkeerde slag volkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je bent best wel een fangirl jij.
quote:
ja daarom zijn al die jongens van tegenwoordig van die halve wijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent pas een echte Mann als je vrouwelijke dingen kan doen en je daar niet voor schaamtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja daarom zijn al die jongens van tegenwoordig van die halve wijven
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga mijn helden wel zien dit jaar https://www.tivolivredenb(...)il/1467/Wu_Tang_Clanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gebeurt nog steeds, je gaat gewoon om met het verkeerde slag volk
omdat het allemaal jankmuziek isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je een hommo als je fan bent van een (mooie) vrouw? goeie grutjes
Omdat je de voetjes van de verlegen DjeDje dan niet kust.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ben je een hommo als je fan bent van een (mooie) vrouw? goeie grutjes
shake it offquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat het allemaal jankmuziek is
volgens mij zijn onze definities van fan een beetje verschillendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Fan zijn van iemand.
Dan ben je al niet goed wijs. Iemands muziek goed vinden kan, maar fan zijn is gewoon een psychische aandoening.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen goed Taylor nummer nee
Iets voor deadprez?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond vanaf 22:00 weer een quiz. ditmaal deel 1 van de 2-delige Filmmuziekquiz.
How so?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
DjeDje is een beetje een leugenaar.
Ja duuuuuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je de voetjes van de verlegen DjeDje dan niet kust.
Perv.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof ik die niet opgeslagen heb voordat je ze weghaalde
nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ga mijn helden wel zien dit jaar https://www.tivolivredenb(...)il/1467/Wu_Tang_Clan
![]()
![]()
ligt eraanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb de laatste tijd een vervelend hoestje na het hardlopen. Zou dat door het weer komen?
Nergens op gebaseerd, niet serieus genomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Perv.
Dan ejaculeer je ook snel :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |