Geen communie hebben gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef deadprez het volgende:
Weet eigenlijk niet eens of ik ingeschreven sta bij een kerk. Ik ben wel gedoopt, maar verder geen communie ofzo gedaan.
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen communie hebben gedaan.Ik heb mijn kruisje op mijn voorhoofd nog hoor.
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap isquote:
om te kijken of ze het wel goed doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap is
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
Jawel. Je staat dan ingeschreven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Dependance toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
even laten zien hoe het moetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
nouhouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaad
Aightquote:
Dan gaat de dominee eroverheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
Amen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef deadprez het volgende:
gvd een van de speakers valt opeens uit. hoerentyfusdingen
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef hoink581 het volgende:
Maarre waarom zijn er zoveel religieuze instituten tegen masturbatie?
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaak
Gesproken als een echte volwassene.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer tot 10 tellen voordat je weer zo agressief gaat doen
Het gift van de anticonceptie kwam te laatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maakt
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gesproken als een echte volwassene.
Probeer er maar vanaf te komenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Ik zet net ep 1 opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
Neuh, boeit me niet echt verder. Vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Probeer er maar vanaf te komen
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |