Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Dacht dat jij geen Katholiek meer was
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Is toch een heel gedoe om je uit te schrijven? Dat ze langs je deur komen enzo om je om te pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de enige die erin slagen onze westerse vrijheden en waarden te handhaven
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
TRx2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
Ik denk dat het sowieso iets is dat van die die hard atheïstjes zoals gideph doen. Kunnen ze dan lekker stoer mee doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
kruistochten en pedofiliequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle cultuur die het katholicisme heeft gebracht.
Ze zijn wel toegewijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Je moet dan ook NOOIT protestantse kerken aan doen. Gare knakkers zijn dat. Kunnen zich nooit bij zichzelf houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Net als op FOK!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Doe niet zo ongenuanceerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon hoofd erafquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
dan snijden ze je hoofd eraf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |