Weet jij toevallig waar ik kan zien wanneer mijn psn+ abo afloopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Bij Frank is het aardig drukquote:
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:The best way to keep track of your account's expiration is through your PlayStation "account management" options. When you're signed into your PlayStation 3, scroll upward to head deeper into your account's clickable pathways where under "transaction managment" you should see a list of "services" rendered. Under here you'll find a selection related to PlayStation Plus. Outlining the start date and the end date, this marker should tell you everything needed to know about your contract with Plus.
quote:
Ah nog bij het begin, ik eigenlijk ook. Net 4 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Thanks. Ja natuurlijk in het Engels.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzo
ik vond dit, als je PS4 in het nederlands is ben je een homo
Settings - PSN - Account Details - List of services - PlayStation Plus
Heb ps4, toch bedankt voor het opzoeken.quote:
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taartquote:
Psychose.quote:
ook gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou ja laat ook maar ik blijf wel gewoon op FOK!
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taart
Nog niet iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit lekker dit topic te lezen zie ik ineens die tirade van die boi. Heeft ie een ban?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hier
ik snap er ook geen tyfus vanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
waarom blijven mensen met die ziekte schelden, willen ze de SC zo graag gesloten hebben
Die hebben ze net in beslag genomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom eens van Frank's computer vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |