Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Dacht dat jij geen Katholiek meer was
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Is toch een heel gedoe om je uit te schrijven? Dat ze langs je deur komen enzo om je om te pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik me officieel laten uitschrijven. Die moeite is het niet. En ik ben geen atheist.
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de enige die erin slagen onze westerse vrijheden en waarden te handhaven
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Joden zijn de kanker van de kapitalistische westerse samenleving evenals de homoseksuelen, die erin slagen empathie te verwaarlozen alsof het nooit heeft bestaan.
TRx2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
Ik denk dat het sowieso iets is dat van die die hard atheïstjes zoals gideph doen. Kunnen ze dan lekker stoer mee doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en op zich dat hele schuld en vergeving als onderliggende gedacht, prima.
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt ook echt een verschrikkelijk gedoe zijn om je uit te laten schrijven.
kruistochten en pedofiliequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle cultuur die het katholicisme heeft gebracht.
Ze zijn wel toegewijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Je moet dan ook NOOIT protestantse kerken aan doen. Gare knakkers zijn dat. Kunnen zich nooit bij zichzelf houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Huisgenoot had zich uitgeschreven bij zijn kerk. Ze bleven nog jaren lang brieven sturen en kwamen zelfs aan de deur (waar ze meer dan 100km voor moesten reizen) in de hoop hem over te halen terug te keren naar god.
Net als op FOK!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Doe niet zo ongenuanceerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon hoofd erafquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
dan snijden ze je hoofd eraf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben blij dat ze zo'n inschrijvingssysteem in de Islam niet hebben. Heb het idee dat uitschrijven daar zelfs nog lastiger zou gaan
Geen communie hebben gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef deadprez het volgende:
Weet eigenlijk niet eens of ik ingeschreven sta bij een kerk. Ik ben wel gedoopt, maar verder geen communie ofzo gedaan.
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen communie hebben gedaan.Ik heb mijn kruisje op mijn voorhoofd nog hoor.
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap isquote:
om te kijken of ze het wel goed doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de biblebelt komt de dominee langs als er een jaar na het huwelijk nog geen zwangerschap is
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
Jawel. Je staat dan ingeschreven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Dependance toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet elke moskee is een ISIS hoofdkantoor
even laten zien hoe het moetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
nouhouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er kan maar 1 hoofdkantoor zijn inderdaad
Aightquote:
Dan gaat de dominee eroverheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
om te kijken of ze het wel goed doen?
Amen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef deadprez het volgende:
gvd een van de speakers valt opeens uit. hoerentyfusdingen
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef hoink581 het volgende:
Maarre waarom zijn er zoveel religieuze instituten tegen masturbatie?
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat God seks aan de mens heeft gegeven met het gift en het doel van de voortplanting, niet voor je perverse zelfvermaak
Gesproken als een echte volwassene.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer tot 10 tellen voordat je weer zo agressief gaat doen
Het gift van de anticonceptie kwam te laatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heeft God er niet aan gedacht dat overbevolking zijn schepping kapot maakt
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gesproken als een echte volwassene.
Probeer er maar vanaf te komenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, maar sta ik dan wel of niet ingeschreven?
Ik zet net ep 1 opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
Neuh, boeit me niet echt verder. Vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Probeer er maar vanaf te komen
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Hermann,
Hoe ver ben je met Frank Underwood
Weet jij toevallig waar ik kan zien wanneer mijn psn+ abo afloopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Bij Frank is het aardig drukquote:
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Oké dan niet kut hermann ik ga wel googlen
quote:The best way to keep track of your account's expiration is through your PlayStation "account management" options. When you're signed into your PlayStation 3, scroll upward to head deeper into your account's clickable pathways where under "transaction managment" you should see a list of "services" rendered. Under here you'll find a selection related to PlayStation Plus. Outlining the start date and the end date, this marker should tell you everything needed to know about your contract with Plus.
quote:
Ah nog bij het begin, ik eigenlijk ook. Net 4 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pas de eerste 2 afleveringen gezien
ik zet zometeen lekker Netflix aan op mijn tv en laat de wereld aan me voorbij gaan
Thanks. Ja natuurlijk in het Engels.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme mag ik niet even gaan pissen ofzo
ik vond dit, als je PS4 in het nederlands is ben je een homo
Settings - PSN - Account Details - List of services - PlayStation Plus
Heb ps4, toch bedankt voor het opzoeken.quote:
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taartquote:
Psychose.quote:
ook gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou ja laat ook maar ik blijf wel gewoon op FOK!
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gezellig, lekker aan borrelnootjes en roddelen over de tante van het zusje van de neef van die ene ouwe taart
Nog niet iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit lekker dit topic te lezen zie ik ineens die tirade van die boi. Heeft ie een ban?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zit je bij een andere Frank Drebin te feesten, de ME is net binnengevallen hier
ik snap er ook geen tyfus vanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
waarom blijven mensen met die ziekte schelden, willen ze de SC zo graag gesloten hebben
Die hebben ze net in beslag genomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom eens van Frank's computer vandaan
ik vind het ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
waarom blijven mensen met die ziekte schelden, willen ze de SC zo graag gesloten hebben
Ik wil je reet wel likkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Kan iemand me een trap onder mijn reet geven
ik weet niet of die blauwtjes het daarmee eens zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
was wel een mooie post ja toch niet dan
Wie bedoel je? Hugefooll?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet of die blauwtjes het daarmee eens zijn
welke postquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
jij gaat niet eens naar dat concert of wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet en zal toegeven dat ik de grotere fan ben
Het ligt wel wat genuanceerder natuurlijkquote:
wij hagenezen gebruiken dat woord nu eenmaal te pas en te onpas. Laat gaan johquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef eend112 het volgende:
ik spendeer liever mijn geld aan spellen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij gaat niet eens naar dat concert of wel?
Over jodenquote:
Inderdaad we bedoelen verder niets meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij hagenezen gebruiken dat woord nu eenmaal te pas en te onpas. Laat gaan joh
ik dacht serieus dat je een Duitser wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Inderdaad we bedoelen verder niets mee
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het ligt wel wat genuanceerder natuurlijk
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een rubberen afgietsel van Ariana's kutje dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
ik spendeer liever mijn geld aan spellen ofzo
gemonteerd op een fleshlightquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een rubberen afgietsel van Ariana's kutje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |