Ja was vermakelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik vond die UTO's gisteren nog best oké trouwens.![]()
Hoewel UTO natuurlijk dieptriest blijft.
Ja nja vind hem ook als een debiel gedragen. Laat gewoon je legitimatie zienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:19 schreef deadprez het volgende: [..] Die agenten kunnen ook wel wat normaler doen.
Europa ontwaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
Voor het eerst Pegida-betoging in Groot-Brittannië
Het verspreidt zich.
Ik vind dat hij heel normaal reageert. Had als ik hem was alleen niks over fascisten gezegd, dat kunnen ze vaak niet waarderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja nja vind hem ook als een debiel gedragen. Laat gewoon je legitimatie zienachteraf huilen dat je een boete krijgt, gewoon consquenties accepteren en betalen.
blablablaquote:
Ze mogen van mij demonstreren hoor, vind het gewoon tyfusmongolen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen vreedzame demonstraties Zijn
Oja antifa facistje
Zulke demonstraties of mensen moet je gewoon geen aandacht gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig dat de tegendemonstraties meestal tien keer zo groot zijn ofzo.
Niets voor jou, dat Pegida?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen vreedzame demonstraties Zijn
Oja antifa facistje
Eigenlijk niet idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke demonstraties of mensen moet je gewoon geen aandacht geven
Ja, net nog een pitje gepakt op de wc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij huishoudbeurs blijven hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |