hardwerkende Britten die nu geen woning.kunnen krijgen door de asielzoekersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het beeld van de ontwaakte verlichte Europeaan anno 2015 Morti?
Asielzoekers of allochtonen? Hoe kun je trouwens zien dat dit hardwerkend volk is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hardwerkende Britten die nu geen woning.kunnen krijgen door de asielzoekers
Zo hard zullen ze dan ook weer niet werken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, daar is hij te intelligent voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus echt, maar volgens mij is 'ie wel srs
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen zietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Asielzoekers of allochtonen? Hoe kun je trouwens zien dat dit hardwerkend volk is?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat hoop ik dus echt, maar volgens mij is 'ie wel srs
jij hebt nog geen dag in jeleven gewerkt joh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen ziet
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, daar is hij te intelligent voor.
ok, moet idd wel troll zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de brede schouders en arbeitslust die je in de ogen ziet
Iemand nog iets van voederbietel gehoord?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Stompzinnig het volgende:
NWS / Mestprotest Dalfsen ontspoort
Maar de PvdD blijft erger.
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
j
[..]
jij hebt nog geen dag in jeleven gewerkt joh.
ban voor posten fok.rarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand nog iets van voederbietel gehoord?
Horeca.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonen
Maar jullie doen altijd wel zo neerbuigend over dat soort mense, maar ze staan daar echt niet uit luxe
Stop nou gewoon man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer dan jou. Keihard bikkelen in de horeca. Hard werken lage lonen
Maar jullie doen altijd wel zo neerbuigend over dat soort mense, maar ze staan daar echt niet uit luxe
quote:
Oké mortie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze instellingen van de haagse elite heeft de pvv groot gemaakt
hou op greetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze instellingen van de haagse elite heeft de pvv groot gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |