Jijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
"Fok is mijn tempel, het is mijn kerk
Op fok voel ik me veilig en sterk
De buitenwereld is gemeen
Zegt men, nooit gezien, maar ik geloof het meteen
Sociaal contact is niet nodig, mijn pc is heilig
Het is misschien een kleine wereld maar wel veilig
Op mijn graf zal staan, held van deze generatie
betaald via uitkeringsgeld natuurlijk, met gratie"
neger watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Tweede*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Mooie foto's hoor DjeDje wanneer hengel je je eerste fokker binnen
welke foto'squote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Diepzinnigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Welke foto's mijn lieftallige hoink?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Nooit leuk gevondenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Je bent veranderd. Waarom lach je kinderen voor kinderen uit?
waarom heb je die picas van je fobo weggehaaldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Welke foto's mijn lieftallige hoink?
zodat jij er niet meer op kan fappenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je die picas van je fobo weggehaald
Wellichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. Iedereen hier wordt jouw sloppy seconden?
alsof ik die niet allang in mijn ''FAP!'' map heb opgeslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zodat jij er niet meer op kan fappen
Wilde een stalkerige poging terug doen. Kon zo even snel nies beters verzinnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lach het dan niet zo neerbuigend uit.
Ik draag geen jurkjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In zo'n jurkje en zo eentje van tijdens de verkiezingen
Ok, ik vergeef je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wilde een stalkerige poging terug doen. Kon zo even snel nies beters verzinnen.
U drunk m8?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ok, ik vergeef je.
Kusje erop dan maar
Teleurgesteld. Wel goed stukje subtekst over geen mensen kunnen ontmoeten omdat je altijd binnen zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, zoals je kunt zien is het een quote.
HOE WEET JIJ DAT IK ALTIJD BINNEN ZIT?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Wel goed stukje subtekst over geen mensen kunnen ontmoeten omdat je altijd binnen zit.
je post regelmatig hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT IK ALTIJD BINNEN ZIT?
Hihiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef remi1986 het volgende:
moest dat zo hard DjeDje? Nu ben ik doof dankjewel
Nee, want odesza staat hoger op de coolheids-ladder.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohjaa nice
Ik ga binnenkort naar soort gelijk concert![]()
![]()
"Soort gelijk"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want odesza staat hoger op de coolheids-ladder.
Best andere muziek ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Soort gelijk"
Kaytranda, stwo en benji b zijn oooook cool. Odezsa heeft gewoon een meer hipsterige logo enzo.
Ik ben een heel sociaal persoon als het moet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan heb je kans op sociale interactie wat eng is
Die tijd is weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je als jongen gewoon naar Wu-Tang of 2Pac luisterde
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je als jongen gewoon naar Wu-Tang of 2Pac luisterde
Je bent best wel een fangirl jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.
I SHAKE IT OFF I SHAKE IT OFF
hermannquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is nu de tijd waar je als jongen gewoon naar Taylor Swift kan luisteren.
gebeurt nog steeds, je gaat gewoon om met het verkeerde slag volkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je bent best wel een fangirl jij.
quote:
ja daarom zijn al die jongens van tegenwoordig van die halve wijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent pas een echte Mann als je vrouwelijke dingen kan doen en je daar niet voor schaamtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja daarom zijn al die jongens van tegenwoordig van die halve wijven
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga mijn helden wel zien dit jaar https://www.tivolivredenb(...)il/1467/Wu_Tang_Clanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gebeurt nog steeds, je gaat gewoon om met het verkeerde slag volk
omdat het allemaal jankmuziek isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je een hommo als je fan bent van een (mooie) vrouw? goeie grutjes
Omdat je de voetjes van de verlegen DjeDje dan niet kust.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ben je een hommo als je fan bent van een (mooie) vrouw? goeie grutjes
shake it offquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat het allemaal jankmuziek is
volgens mij zijn onze definities van fan een beetje verschillendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Fan zijn van iemand.
Dan ben je al niet goed wijs. Iemands muziek goed vinden kan, maar fan zijn is gewoon een psychische aandoening.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen goed Taylor nummer nee
Iets voor deadprez?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond vanaf 22:00 weer een quiz. ditmaal deel 1 van de 2-delige Filmmuziekquiz.
How so?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
DjeDje is een beetje een leugenaar.
Ja duuuuuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je de voetjes van de verlegen DjeDje dan niet kust.
Perv.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof ik die niet opgeslagen heb voordat je ze weghaalde
nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ga mijn helden wel zien dit jaar https://www.tivolivredenb(...)il/1467/Wu_Tang_Clan
![]()
![]()
ligt eraanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb de laatste tijd een vervelend hoestje na het hardlopen. Zou dat door het weer komen?
Nergens op gebaseerd, niet serieus genomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Perv.
Dan ejaculeer je ook snel :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |