Voor een newbie ben je goed op de hoogte.quote:
Heb me goed ingelezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor een newbie ben je goed op de hoogte.
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt wel op Drenthe.
Hahahahahaha.
Etc.
Tof, ik zal je eens goed inlijven binnenkort xxquote:
Lijkt wel kunst. Past wel goed bij die linkse subsidie slurpende kut hippie dp.quote:
debieltje ben je ook hèquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe was de spanning deze keer deadprez? altijd afwachten, je laat de op leeg, je kiest geen andere naam als tt.. en toch weet je niet zeker of je de kaap te pakken hebt...
hoe was het toen je klikte en je zag dat je hem had?
Hollander en rechtse bal... typisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt wel kunst. Past wel goed bij die linkse subsidie slurpende kut hippie dp.
kruisje erin zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, muggenbult tussen de tenen.
Ik wacht op de dickpic gr grquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tof, ik zal je eens goed inlijven binnenkort xx
Het IS kunst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
Lijkt wel kunst. Past wel goed bij die linkse subsidie slurpende kut hippie dp.
lelijker kun je er iig niet op wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, muggenbult tussen de tenen.
kom haxballquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lelijker kun je er iig niet op worden
Kom gesloopt worden met haxball.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
ik laat me heus niet commanderen door een stel doorgepafte brabo'squote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom gesloopt worden met haxball.
De muggen in je regio hebben smaak dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ben al 10 jaar niet gestolen door een mug..minstens
dan heb je vies bloedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ben al 10 jaar niet gestolen door een mug..minstens
mietjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ik laat me heus niet commanderen door een stel doorgepafte brabo's
jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je denkt van ''ik ga die jongens van de KLB SC ook even vervelen''?
Pff... scaredquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ik laat me heus niet commanderen door een stel doorgepafte brabo's
Is de tijd dat jij een volwassen man was al weer voorbij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je denkt van ''ik ga die jongens van de KLB SC ook even vervelen''?
alleen mensen die stinken worden gestokenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De muggen in je regio hebben smaak dus.
wat doe je wel dat boeiend is dan mademoiselle?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik doe ook bijna niks boeiends inderdaad
die tijd is nooit geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is de tijd dat jij een volwassen man was al weer voorbij?
misschien een serie kijken hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook. Kan ook niet slapen
serie kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je wel dat boeiend is dan mademoiselle?
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
alleen mensen die stinken worden gestoken
Ik adviseer alle dames dan altijd om:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook. Kan ook niet slapen
al een aantal weekjes weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is de tijd dat jij een volwassen man was al weer voorbij?
jawel hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tijd is nooit geweest
ik vind je een knappe jongenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.
je bent een homoseksueel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een knappe jongen
wat is mijn motief?
Het was dus net zoiets als ongesteld zijn? Een weekje ben je niet uit te staan en daarna is het weer even weg. (al zullen sommigen het hier niet mee eens zijn en zeggen dat je altijd onuitstaanbaar bent.)quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al een aantal weekjes weer
[..]
jawel hoor.
Je geniet er van om andere mensen kapot te maken en met hun gevoelens te spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een knappe jongen
wat is mijn motief?
"Muggen worden aangetrokken door de geur van je lichaam. Vooral een warm en zweterig lichaam vinden ze lekker."quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.
ik verveelde me en wilde zoveel mogelijk mensen mad makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was dus net zoiets als ongesteld zijn? Een weekje ben je niet uit te staan en daarna is het weer even weg. (al zullen sommigen het hier niet mee eens zijn en zeggen dat je altijd onuitstaanbaar bent.)
Je hebt gewoon zo'n aandoening dat je niet zweet en ijsblokjes onder je armen en tussen je kut moet duwen om af te koelen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
"Muggen worden aangetrokken door de geur van je lichaam. Vooral een warm en zweterig lichaam vinden ze lekker."
ik douche altijd voor het slapen gaan, vooral in de zomer en ben 10 jaar niet gestoken + raam wijd open
meer douchen
Heb alle leuke op Netflix al gezien. Meeste staat er ook maar voor de helft opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien een serie kijken haha
Dat gaf vast veel voldoening dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verveelde me en wilde zoveel mogelijk mensen mad maken
want homo's vinden alle andere mannen knap?quote:
Dat zinnetje ga ik opschrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want homo's vinden alle andere mannen knap?
altijd als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje: "dom geboren nooit wat bijgeleerd"
ik zweet niet veel inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zo'n aandoening dat je niet zweet en ijsblokjes onder je armen en tussen je kut moet duwen om af te koelen ja.
zou een interessant spelletje worden als er een dubbele betekenis achter je woorden schuilgingquote:
prison break/breaking bad/lost staan er compleet opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb alle leuke op Netflix al gezien. Meeste staat er ook maar voor de helft op
Als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje "hetzalallemaal wel is een mongool."quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje: "dom geboren nooit wat bijgeleerd"
vertelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou een interessant spelletje worden als er een dubbele betekenis achter je woorden schuilging
maar dat is niet het geval, spijtig
Bietje vingeren ja togquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja, we weten inmiddels wel dat jij de hele dag met je kut zou spelen als je een vrouw was
dat is nou het rarequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben ook al lang niet geprikt hoor volgens mij maar dat is omdat verstandige mensen sowieso een hor gebruiken. En ik vooral muf ben en nooit een raam open zet.
Raak je ook op uitgekeken. Ik zou als ik een knappe vrouw zou zijn echter wel mijzelf suf vingeren op de webcam en wat losers financieel uitzuigen.quote:
grappig hoe ik altijd dacht dat iedereen hier een beetje een rol speelde, een beetje een typetje had gecreëerd waarmee hij/zij lekker kon trollen op het internet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje "hetzalallemaal wel is een mongool."
Heb je kat gegeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grappig hoe ik altijd dacht dat iedereen hier een beetje een rol speelde, een beetje een typetje had gecreëerd waarmee hij/zij lekker kon trollen op het internet.
toen ik je bij hoink op de radio hoorde kwam ik ineens tot hele andere inzichten
Aan het begin van de maand keertje online komen en zijn wajong en die van een paar anderen opstrijken en de rest van de tijd chillen.quote:
welke dubbele betekenis er isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je dat ik je vertel
Ik zou lekkere boi zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raak je ook op uitgekeken. Ik zou als ik een knappe vrouw zou zijn echter wel mijzelf suf vingeren op de webcam en wat losers financieel uitzuigen.
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
prison break/breaking bad/lost staan er compleet op
niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gaf vast veel voldoening dan.
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Breaking Bad is de beste serie ooit gemaakt. gaat dat zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.
Wacht nog op nieuwe afleveringen van Vampire diaries, new girl, Sherlock en PLL
ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.
Wacht nog op nieuwe afleveringen van Vampire diaries, new girl, Sherlock en PLL
+ prison breakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Breaking Bad is de beste serie ooit gemaakt. gaat dat zien.
En wat dan nog als je je voeten moet laten zien en wat rare dingen met je poepgat moet doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
Aan het begin van de maand keertje online komen en zijn wajong en die van een paar anderen opstrijken en de rest van de tijd chillen.
beetje als een kind dit, ja maar ik zei niet dat jij zei dat hij zei dat.... nou je kent het riedeltje welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.
je bent zelf ook een beetje dom.
Hij is niet dom. Hij is juist veel slimmer dan de rest. De rest is gewoon zo langzaam dat ze zijn genialiteit niet begrijpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk
[..]
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.
je bent zelf ook een beetje dom.
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de latere seizoenen behoorlijk kut is dus nooit aan begonnen
gewoon seizoen 1 + 2 kijken, dat is genoeg. de rest is pure aidsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de latere seizoenen behoorlijk kut is dus nooit aan begonnen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kat als in Katherine? dan wel eens ja
ik vond van nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
laatste seizoen is pure aids
Ging te lang door. Eerste seizoen is het enige waar ik mij iets van kan herinneren.quote:
okquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje als een kind dit, ja maar ik zei niet dat jij zei dat hij zei dat.... nou je kent het riedeltje wel
nee opeens dat ze geen broers zijn, opeens moeder die weerleeftquote:
sukkel voor de liefdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik sukkel al enige tijd rond, ja
loved every second of itquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee opeens dat ze geen broers zijn, opeens moeder die weerleeft
wat een kk seizoen was dat, echt aids
bij breaking bad zegt iedereen juist dat het in de latere seizoenen beter wordt, wat ook zo is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nope
dat zeiden ze ook over bb maar daar vond ik alles ook leuk van
gewoon aanbeginnen, is echt geweldig
praat bij hoink op de radio maar over je emotiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij is niet dom. Hij is juist veel slimmer dan de rest. De rest is gewoon zo langzaam dat ze zijn genialiteit niet begrijpen.
Zijn posts komen ook totaal niet autistisch over. Ik denk dat hij in het echt ook zo tegen mensen praat.
seizoen 1 is het beste ter wereld thoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hmm misschien maar mee beginnen dan. Moet dan gelijk het hele seizoen achter elkaar kijken
dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar eerste seizoen is wel 1 van de beste eerste seizoenen ooit.
geen tho zeggen pleasequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
seizoen 1 is het beste ter wereld tho
Breaking Bad seizoen 5b is beste ter wereld. of het laatste seizoen van The Shield. of seizoen 4 van Game of Thrones. of seizoen 2 van Justified.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
seizoen 1 is het beste ter wereld tho
tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho thoquote:
Zou jij ook vaker moeten doen hzaw. Al die opgekropte gevoelens zetten zichzelf om in zichtbare frustratie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
praat bij hoink op de radio maar over je emoties
STFUquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho tho
4b was pas ziekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Breaking Bad seizoen 5b is beste ter wereld. of het laatste seizoen van The Shield. of seizoen 4 van Game of Thrones. of seizoen 2 van Justified.
hangen voor de fame, het is eigenlijk niet zo vreemdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
omringd door chicks die willen hangen voor de fame
Ziek kut ja hahaquote:
je probeert gewoon een fatsoenlijke user in je radioshowtje te lokken.. logisch, al die downies begint ook te vervelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou jij ook vaker moeten doen hzaw. Al die opgekropte gevoelens zetten zichzelf om in zichtbare frustratie.
ik denk dat de populariteit die het verdient eigenlijk vooral te danken is aan de laatste 2 seizoeneb.quote:
ga ik weer doen nadat seizoen 1 van Better Call Saul is afgelopenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet breaking bad echt weer opnieuw kijken
Dingen opnieuw kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet breaking bad echt weer opnieuw kijken
krioelen net als fucking slangen om me heenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hangen voor de fame, het is eigenlijk niet zo vreemd
flikker eens op met je kutgimmickquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je probeert gewoon een fatsoenlijke user in je radioshowtje te lokken.. logisch, al die downies begint ook te vervelen
Google gewoon waar het over gaat, dan hoef je het ook niet te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga ik weer doen nadat seizoen 1 van Better Call Saul is afgelopen
mensen vergeten in de loop der tijd dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dingen opnieuw kijken.Net zoals van die mensen die alle seizoenen van iets weer gaan kijken voor een nieuw seizoen. WAAR WAS JE DE EERSTE KEER DAT JE KEEK DAN? Zit je daar 10 uur per seizoen zodat je 3 nieuwe dingen kan zien die je eerst gemist had. Nuttig hoor.
verder ken ik hem nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
krioelen net als fucking slangen om me heen
dat moet ik ook nog even afmakenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga ik weer doen nadat seizoen 1 van Better Call Saul is afgelopen
geldt dit ook voor films?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dingen opnieuw kijken.Net zoals van die mensen die alle seizoenen van iets weer gaan kijken voor een nieuw seizoen. WAAR WAS JE DE EERSTE KEER DAT JE KEEK DAN? Zit je daar 10 uur per seizoen zodat je 3 nieuwe dingen kan zien die je eerst gemist had. Nuttig hoor.
Ik ook, zou zo met hem dwergwerpen als het mocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind de tyrion in game of thrones goed
vooral die scene in de rechtszaal, alleen daarvoor verdient hij al een oscarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind de tyrion in game of thrones goed
ik vind sommige dingen gewoon zo goed dat ik ze met veel plezier weer opnieuw kijk. bijvoorbeeld Breaking Bad nu al 4 keer volledig gezien. Game of Thrones 3 keer gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
fuck ecstasy ik space op de viagraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
vieze fur viezer dan bejaardenseks vieze fur represent de jellinek
Jij staat nummer 1 op mijn shitlist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind sommige dingen gewoon zo goed dat ik ze met veel plezier weer opnieuw kijk. bijvoorbeeld Breaking Bad nu al 4 keer volledig gezien. Game of Thrones 3 keer gezien.
ga haten dan
Ik dacht dat jij een meisje wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij staat nummer 1 op mijn shitlist.
oh, moet ik dat gezeur met haxball weer aanhoren dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
flikker eens op met je kutgimmick
waarom ditquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij staat nummer 1 op mijn shitlist.
ja was, ik heb mezelf omgebouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een meisje was
prison break bijvoorbeeld heb ik vaak dingen onbieuw gekeken omdat ik het zo geniaal vindquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je ontkent je autisme nog harder dan hijdienietgenoemdmagworden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, moet ik dat gezeur met haxball weer aanhoren dan?
Films heb ik meer begrip voor, een film opnieuw kijken kost je ook geen bakken met tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geldt dit ook voor films?
Er is er één sjaggo, jawel, jawel dat kun je wel zien dat is HZAW...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, moet ik dat gezeur met haxball weer aanhoren dan?
Zoek een leven man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind sommige dingen gewoon zo goed dat ik ze met veel plezier weer opnieuw kijk. bijvoorbeeld Breaking Bad nu al 4 keer volledig gezien. Game of Thrones 3 keer gezien.
ga haten dan
ik denk het nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
epic hopelijk komt stark terug tot leven
dan is het goedquote:
the hobbit/quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb thg wel 10x gezien
2e 1x en de 3e film alleen de eerste 10 min
boeken waren veel leukee
de hobbit en de lord of the rings films welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Films heb ik meer begrip voor, een film opnieuw kijken kost je ook geen bakken met tijd.
wat zou ji dan doen in die 12 dagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek een leven man.12 hele dagen aan BB verdoen.
binnenkort weer een paar extra daagjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek een leven man.12 hele dagen aan BB verdoen.
we hadden die chat moeten opslaan toen hij de hele tijd aan het zeuren wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is er één sjaggo, jawel, jawel dat kun je wel zien dat is HZAW...
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja, en daarom zingen wij blij...
Hij zeike lang, hoera hoera, hij zeike lang hoera hoera, hij zeike lang hoeraaaa...
ok, ik ben autistisch en nu? ga je nu stiekem kanker zeggen op de radio?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je ontkent je autisme nog harder dan hijdienietgenoemdmagworden.
ben je ongi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ok, ik ben autistisch en nu? ga je nu stiekem kanker zeggen op de radio?
Dat zijn echter uitzonderingen, net zoals die Twilight pulp en dingen zoals Hunger Games. Bij series is het juist weer een uitzondering als er maar een aantal afleveringen van zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de hobbit en de lord of the rings films wel
Hou je bek nou, godverdomme. Anders bannen die kkmods me weer. Ik heb nooit kanker gezegd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij gewordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
begrijp ik geen kut van
ik val altikd in slaap met lotr
welke radio heeft hij het over de hele tijdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij geworden
FOK!ken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zou ji dan doen in die 12 dagen
Google het, daar ben je goed in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke radio heeft hij het over de hele tijd
Wie is er nou autistisch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hou je bek nou, godverdomme. Anders bannen die kkmods me weer. Ik heb nooit kanker gezegd.
van wie ben jij nou weer kloonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Google het, daar ben je goed in.
Zwakzinnig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer kloon
Ik. Zullen we er een feestje voor geven? Morgen bij Frank lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie is er nou autistisch?
jij bent ook zeer geschikt om zulks te beoordelen, jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij geworden
Een ja, want dan weten we gelijk waarom je zo bitchy bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor antwoord hoop je te krijgen op een vraag als deze?
Ja geloof het wel. Moet je bij dp zijn die heeft kloonlijst die opgemaakt is zoals een stamboom met allemaal lijntjes overal naartoe. meloewa en chroestjov of zo hun ongewenste kind staat daar ook op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is het klaploper? wat een debiel
hoink heeft een radioshowtje waarin hij nummertjes draait.. zoals fylax had. wel leuk verder maar sinds kort belt hij mensen van fok! op en daar gaat hij dan even mee pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke radio heeft hij het over de hele tijd
iedereen die niet je reet likt is bitchy?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een ja, want dan weten we gelijk waarom je zo bitchy bent.
eerst was ik een autist en nu moet ik op een feestje komen? raar allemaal ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik. Zullen we er een feestje voor geven? Morgen bij Frank lijkt me wel wat.
eerste seizoen is fantastisch. tweede seizoen is goed. derde seizoen is pure kak. vierde seizoen niet aan begonnen.quote:
ik zal het morgen proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste seizoen is fantastisch. tweede seizoen is goed. derde seizoen is pure kak. vierde seizoen niet aan begonnen.
ahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink heeft een radioshowtje waarin hij nummertjes draait.. zoals fylax had. wel leuk verder maar sinds kort belt hij mensen van fok! op en daar gaat hij dan even mee praten
niet erg verder maar als diezelfde mensen mij dan belachelijk proberen te maken terwijl hun balletjes nog moeten indalen moet ik toch altijd even grinniken
Mag allemaal joh, hier accepteren we iedereen! Behalve mensen die users haat-DM's gaan sturen omdat ze meer antwoorden goed hebben in een quiztopic.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerst was ik een autist en nu moet ik op een feestje komen? raar allemaal ;s
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen die niet je reet likt is bitchy?
dus obama de terrorist mag wel komen maar een haat-dm'er niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mag allemaal joh, hier accepteren we iedereen! Behalve mensen die users haat-DM's gaan sturen omdat ze meer antwoorden goed hebben in een quiztopic.
dat zeiden ze ook over prison break en die vond ook geweldigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon doen alsof seizoenen 3 en 4 niet bestaan
Bijna. Maar Obama stuurde ook haat-DM's dus die moet opnegeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus obama de terrorist mag wel komen maar een haat-dm'er niet?
onkruid vergaat dus echt nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stompzinnig is een kloon van klaploper
dat die teringdebiel nog steeds post met zijn opgekropte frustraties
niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook over prison break en die vond ook geweldig
stoer allemaal, heb je die scheldwoordjes ook gegoogled?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bijna. Maar Obama stuurde ook haat-DM's dus die moet opnegeren.
Ben benieuwd hoe je op die mening komt. Het enige dat ik me herinner is dat ik je een keer beschuldigde van googlen in het quiztopic en dat je me vervolgens in andere topics ging opzoeken om me af te zeiken en daarna vrolijk verder te gaan via DM omdat je niet genoeg aandacht van me kreeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stompzinnig is een kloon van klaploper
dat die teringdebiel nog steeds post met zijn opgekropte frustraties
wow vet erg allemaalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je op die mening komt. Het enige dat ik me herinner is dat ik je een keer beschuldigde van googlen in het quiztopic en dat je me vervolgens in andere topics ging opzoeken om me af te zeiken en daarna vrolijk verder te gaan via DM omdat je niet genoeg aandacht van me kreeg.
mooi gelogen verhaal kan zo mijn dms erbij halen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je op die mening komt. Het enige dat ik me herinner is dat ik je een keer beschuldigde van googlen in het quiztopic en dat je me vervolgens in andere topics ging opzoeken om me af te zeiken en daarna vrolijk verder te gaan via DM omdat je niet genoeg aandacht van me kreeg.
die quiz zat echt diep bij sommigenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mooi gelogen verhaal kan zo mijn dms erbij halen hoor
dat je het 4 maanden later nog steeds over een onzinnige quizje hebt bewijst genoeg![]()
![]()
best triest eigenlijk
Ik weet niet waar je me anders van zou moeten kennen. Ik kom je nooit tegen, buiten die quiz om.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mooi gelogen verhaal kan zo mijn dms erbij halen hoor
dat je het 4 maanden later nog steeds over een onzinnige quizje hebt bewijst genoeg![]()
![]()
best triest eigenlijk
je hoort het nog welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd
hoink is de bastaard van chroestjov? is dat wat je nu zegt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Moet je bij dp zijn die heeft kloonlijst die opgemaakt is zoals een stamboom met allemaal lijntjes overal naartoe. meloewa en chroestjov of zo hun ongewenste kind staat daar ook op.
hvj slaaplekker xxxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
Het was weer gezellig, tot morgen of zo.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
doeiiiiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
wel minimaal 4 xxxxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je een geschikt aantal x'jes om iemand gedag te zegegn>
hvj en jmj zijn de enige twee die ik nog weet dus ik moet je liefde verder onbeantwoord laten denk ikquote:
oude lulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hvj en jmj zijn de enige twee die ik nog weet dus ik moet je liefde verder onbeantwoord laten denk ik
max 13quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en maximaal? wil niet te opdringerig en aanhankelijk overkomen
hoe danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal je sterker vertellen, weet niet eens precies weet hoe oud ik eigenlijsk ben
zo oud is dat toch nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
21, 22, 23 vergeet het altijd
met uhh "sms" taal zoals hvj blablaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het mee vergelijkt
welke serie kijk je?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ziekjes en niet kunnen slapen dus serie kijken
Ik wilde even kijken of het nog automatisch een linkje werd. Is een sponsorprogramma van bol, dus als je iets op bol.com koopt als je er op komt via een link van FOK! dan wordt daaraan verdiend. Of zo.quote:
oooh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of het nog automatisch een linkje werd. Is een sponsorprogramma van bol, dus als je iets op bol.com koopt als je er op komt via een link van FOK! dan wordt daaraan verdiend. Of zo.
how to get away with murderquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke serie kijk je?
En een beterschaapje.
kan niet slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
how to get away with murder
en dankje
wat doe jij nog op?
huh?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan niet slapen.
Ik wil een keer weer weekend dan maar zo.
pff ga nu slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik werk van donderdag - zondag.
Tot laaat.
Maandag avond cursus.
jesus christquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk rustig naar de vier kleine stipjes in het midden van de tekening. Doe dit voor tenminste 30 tot 40 seconden. Kijk daarna naar een witte kale muur in de kamer. Je zult een soort lichtvlek zien. Knijp je ogen nu samen en knipper snel met je ogen. Wat zie je nu?
this is the rhytm of the nightquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje, ben even in Paint bezig voor jullie en pas op de helft.
Is het gewoon 2:15 am
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
this is the rhytm of the night
goed liedje iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het leefritme van Graaf Dracula hebben
Jouw paint is de enige reden dat ik nog wakker ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje, ben even in Paint bezig voor jullie en pas op de helft.
Is het gewoon 2:15 am
Ja maar ik moet nu even stoppen, op een gegeven moment is het genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jouw paint is de enige reden dat ik nog wakker ben.
Werk je samen met Frank op de sosjaal werkplaats?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nu even stoppen, op een gegeven moment is het genoeg.
Hij is iig zondag klaar.
Daarnaast moet ik nog iets maken voor een collega die 50 wordt,
Frank is mijn leidinggevendequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Werk je samen met Frank op de sosjaal werkplaats?
ben je pillaquote:
Sorry hoor, meloewa.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Waarom ineens allerlei kloontjes in de sc? The weekend, stompzinnig en vanderwoodsen
Dat zeg ik liever niet openbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zo makkelijk kom je er niet vanaf. Wat is je oude account?
dan blijf je lekker wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
C
Dat zeg ik liever niet openbaar.
Begun the Clone War has...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Waarom ineens allerlei kloontjes in de sc? The weekend, stompzinnig en vanderwoodsen
ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb nog geen datequote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:27 schreef Remqo het volgende:
Op het feest van Frank, daar is het gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |