welke serie kijk je?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ziekjes en niet kunnen slapen dus serie kijken
Ik wilde even kijken of het nog automatisch een linkje werd. Is een sponsorprogramma van bol, dus als je iets op bol.com koopt als je er op komt via een link van FOK! dan wordt daaraan verdiend. Of zo.quote:
oooh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of het nog automatisch een linkje werd. Is een sponsorprogramma van bol, dus als je iets op bol.com koopt als je er op komt via een link van FOK! dan wordt daaraan verdiend. Of zo.
how to get away with murderquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke serie kijk je?
En een beterschaapje.
kan niet slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
how to get away with murder
en dankje
wat doe jij nog op?
huh?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan niet slapen.
Ik wil een keer weer weekend dan maar zo.
pff ga nu slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik werk van donderdag - zondag.
Tot laaat.
Maandag avond cursus.
jesus christquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk rustig naar de vier kleine stipjes in het midden van de tekening. Doe dit voor tenminste 30 tot 40 seconden. Kijk daarna naar een witte kale muur in de kamer. Je zult een soort lichtvlek zien. Knijp je ogen nu samen en knipper snel met je ogen. Wat zie je nu?
this is the rhytm of the nightquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje, ben even in Paint bezig voor jullie en pas op de helft.
Is het gewoon 2:15 am
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
this is the rhytm of the night
goed liedje iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het leefritme van Graaf Dracula hebben
Jouw paint is de enige reden dat ik nog wakker ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje, ben even in Paint bezig voor jullie en pas op de helft.
Is het gewoon 2:15 am
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |