wat zou ji dan doen in die 12 dagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek een leven man.12 hele dagen aan BB verdoen.
binnenkort weer een paar extra daagjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek een leven man.12 hele dagen aan BB verdoen.
we hadden die chat moeten opslaan toen hij de hele tijd aan het zeuren wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is er één sjaggo, jawel, jawel dat kun je wel zien dat is HZAW...
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja, en daarom zingen wij blij...
Hij zeike lang, hoera hoera, hij zeike lang hoera hoera, hij zeike lang hoeraaaa...
ok, ik ben autistisch en nu? ga je nu stiekem kanker zeggen op de radio?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je ontkent je autisme nog harder dan hijdienietgenoemdmagworden.
ben je ongi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ok, ik ben autistisch en nu? ga je nu stiekem kanker zeggen op de radio?
Dat zijn echter uitzonderingen, net zoals die Twilight pulp en dingen zoals Hunger Games. Bij series is het juist weer een uitzondering als er maar een aantal afleveringen van zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de hobbit en de lord of the rings films wel
Hou je bek nou, godverdomme. Anders bannen die kkmods me weer. Ik heb nooit kanker gezegd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij gewordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
begrijp ik geen kut van
ik val altikd in slaap met lotr
welke radio heeft hij het over de hele tijdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij geworden
FOK!ken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zou ji dan doen in die 12 dagen
Google het, daar ben je goed in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke radio heeft hij het over de hele tijd
Wie is er nou autistisch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hou je bek nou, godverdomme. Anders bannen die kkmods me weer. Ik heb nooit kanker gezegd.
van wie ben jij nou weer kloonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Google het, daar ben je goed in.
Zwakzinnig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer kloon
Ik. Zullen we er een feestje voor geven? Morgen bij Frank lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie is er nou autistisch?
jij bent ook zeer geschikt om zulks te beoordelen, jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
men, wat een flikkertje ben jij geworden
Een ja, want dan weten we gelijk waarom je zo bitchy bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor antwoord hoop je te krijgen op een vraag als deze?
Ja geloof het wel. Moet je bij dp zijn die heeft kloonlijst die opgemaakt is zoals een stamboom met allemaal lijntjes overal naartoe. meloewa en chroestjov of zo hun ongewenste kind staat daar ook op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is het klaploper? wat een debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |