+ prison breakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Breaking Bad is de beste serie ooit gemaakt. gaat dat zien.
En wat dan nog als je je voeten moet laten zien en wat rare dingen met je poepgat moet doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
Aan het begin van de maand keertje online komen en zijn wajong en die van een paar anderen opstrijken en de rest van de tijd chillen.
beetje als een kind dit, ja maar ik zei niet dat jij zei dat hij zei dat.... nou je kent het riedeltje welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.
je bent zelf ook een beetje dom.
Hij is niet dom. Hij is juist veel slimmer dan de rest. De rest is gewoon zo langzaam dat ze zijn genialiteit niet begrijpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk
[..]
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.
je bent zelf ook een beetje dom.
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de latere seizoenen behoorlijk kut is dus nooit aan begonnen
gewoon seizoen 1 + 2 kijken, dat is genoeg. de rest is pure aidsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de latere seizoenen behoorlijk kut is dus nooit aan begonnen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kat als in Katherine? dan wel eens ja
ik vond van nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
laatste seizoen is pure aids
Ging te lang door. Eerste seizoen is het enige waar ik mij iets van kan herinneren.quote:
okquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje als een kind dit, ja maar ik zei niet dat jij zei dat hij zei dat.... nou je kent het riedeltje wel
nee opeens dat ze geen broers zijn, opeens moeder die weerleeftquote:
sukkel voor de liefdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik sukkel al enige tijd rond, ja
loved every second of itquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee opeens dat ze geen broers zijn, opeens moeder die weerleeft
wat een kk seizoen was dat, echt aids
bij breaking bad zegt iedereen juist dat het in de latere seizoenen beter wordt, wat ook zo is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nope
dat zeiden ze ook over bb maar daar vond ik alles ook leuk van
gewoon aanbeginnen, is echt geweldig
praat bij hoink op de radio maar over je emotiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij is niet dom. Hij is juist veel slimmer dan de rest. De rest is gewoon zo langzaam dat ze zijn genialiteit niet begrijpen.
Zijn posts komen ook totaal niet autistisch over. Ik denk dat hij in het echt ook zo tegen mensen praat.
seizoen 1 is het beste ter wereld thoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hmm misschien maar mee beginnen dan. Moet dan gelijk het hele seizoen achter elkaar kijken
dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar eerste seizoen is wel 1 van de beste eerste seizoenen ooit.
geen tho zeggen pleasequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
seizoen 1 is het beste ter wereld tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |