ik zweet niet veel inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zo'n aandoening dat je niet zweet en ijsblokjes onder je armen en tussen je kut moet duwen om af te koelen ja.
zou een interessant spelletje worden als er een dubbele betekenis achter je woorden schuilgingquote:
prison break/breaking bad/lost staan er compleet opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb alle leuke op Netflix al gezien. Meeste staat er ook maar voor de helft op
Als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje "hetzalallemaal wel is een mongool."quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want homo's vinden alle andere mannen knap?
altijd als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje: "dom geboren nooit wat bijgeleerd"
vertelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou een interessant spelletje worden als er een dubbele betekenis achter je woorden schuilging
maar dat is niet het geval, spijtig
Bietje vingeren ja togquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja, we weten inmiddels wel dat jij de hele dag met je kut zou spelen als je een vrouw was
dat is nou het rarequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben ook al lang niet geprikt hoor volgens mij maar dat is omdat verstandige mensen sowieso een hor gebruiken. En ik vooral muf ben en nooit een raam open zet.
Raak je ook op uitgekeken. Ik zou als ik een knappe vrouw zou zijn echter wel mijzelf suf vingeren op de webcam en wat losers financieel uitzuigen.quote:
grappig hoe ik altijd dacht dat iedereen hier een beetje een rol speelde, een beetje een typetje had gecreëerd waarmee hij/zij lekker kon trollen op het internet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje "hetzalallemaal wel is een mongool."
Heb je kat gegeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grappig hoe ik altijd dacht dat iedereen hier een beetje een rol speelde, een beetje een typetje had gecreëerd waarmee hij/zij lekker kon trollen op het internet.
toen ik je bij hoink op de radio hoorde kwam ik ineens tot hele andere inzichten
Aan het begin van de maand keertje online komen en zijn wajong en die van een paar anderen opstrijken en de rest van de tijd chillen.quote:
welke dubbele betekenis er isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je dat ik je vertel
Ik zou lekkere boi zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raak je ook op uitgekeken. Ik zou als ik een knappe vrouw zou zijn echter wel mijzelf suf vingeren op de webcam en wat losers financieel uitzuigen.
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
prison break/breaking bad/lost staan er compleet op
niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gaf vast veel voldoening dan.
helemaal nergens in mijn post insinueerde ik dat homo's alle andere mannen knap vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want homo's vinden alle andere mannen knap?
altijd als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje: "dom geboren nooit wat bijgeleerd"
Breaking Bad is de beste serie ooit gemaakt. gaat dat zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.
Wacht nog op nieuwe afleveringen van Vampire diaries, new girl, Sherlock en PLL
ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lost heb ik gezien, die andere lijken me niet zoveel aan.
Wacht nog op nieuwe afleveringen van Vampire diaries, new girl, Sherlock en PLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |