die tijd is nooit geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is de tijd dat jij een volwassen man was al weer voorbij?
misschien een serie kijken hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook. Kan ook niet slapen
serie kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je wel dat boeiend is dan mademoiselle?
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
alleen mensen die stinken worden gestoken
Ik adviseer alle dames dan altijd om:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook. Kan ook niet slapen
al een aantal weekjes weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is de tijd dat jij een volwassen man was al weer voorbij?
jawel hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tijd is nooit geweest
ik vind je een knappe jongenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.
je bent een homoseksueel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een knappe jongen
wat is mijn motief?
Het was dus net zoiets als ongesteld zijn? Een weekje ben je niet uit te staan en daarna is het weer even weg. (al zullen sommigen het hier niet mee eens zijn en zeggen dat je altijd onuitstaanbaar bent.)quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al een aantal weekjes weer
[..]
jawel hoor.
Je geniet er van om andere mensen kapot te maken en met hun gevoelens te spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een knappe jongen
wat is mijn motief?
"Muggen worden aangetrokken door de geur van je lichaam. Vooral een warm en zweterig lichaam vinden ze lekker."quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie maakt je dat wijs? Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een knappe jongen ben maar ik weet wel beter. Soms zeggen mensen die van je houden dingen om je niet te kwetsen.
ik verveelde me en wilde zoveel mogelijk mensen mad makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was dus net zoiets als ongesteld zijn? Een weekje ben je niet uit te staan en daarna is het weer even weg. (al zullen sommigen het hier niet mee eens zijn en zeggen dat je altijd onuitstaanbaar bent.)
Je hebt gewoon zo'n aandoening dat je niet zweet en ijsblokjes onder je armen en tussen je kut moet duwen om af te koelen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
"Muggen worden aangetrokken door de geur van je lichaam. Vooral een warm en zweterig lichaam vinden ze lekker."
ik douche altijd voor het slapen gaan, vooral in de zomer en ben 10 jaar niet gestoken + raam wijd open
meer douchen
Heb alle leuke op Netflix al gezien. Meeste staat er ook maar voor de helft opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien een serie kijken haha
Dat gaf vast veel voldoening dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verveelde me en wilde zoveel mogelijk mensen mad maken
want homo's vinden alle andere mannen knap?quote:
Dat zinnetje ga ik opschrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want homo's vinden alle andere mannen knap?
altijd als ik jouw posts zie moet ik denken aan het zinnetje: "dom geboren nooit wat bijgeleerd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |