Ja maar ik moet nu even stoppen, op een gegeven moment is het genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jouw paint is de enige reden dat ik nog wakker ben.
Werk je samen met Frank op de sosjaal werkplaats?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nu even stoppen, op een gegeven moment is het genoeg.
Hij is iig zondag klaar.
Daarnaast moet ik nog iets maken voor een collega die 50 wordt,
Frank is mijn leidinggevendequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Werk je samen met Frank op de sosjaal werkplaats?
ben je pillaquote:
Sorry hoor, meloewa.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Waarom ineens allerlei kloontjes in de sc? The weekend, stompzinnig en vanderwoodsen
Dat zeg ik liever niet openbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zo makkelijk kom je er niet vanaf. Wat is je oude account?
dan blijf je lekker wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
C
Dat zeg ik liever niet openbaar.
Begun the Clone War has...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Waarom ineens allerlei kloontjes in de sc? The weekend, stompzinnig en vanderwoodsen
ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb nog geen datequote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:27 schreef Remqo het volgende:
Op het feest van Frank, daar is het gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |