hoink is de bastaard van chroestjov? is dat wat je nu zegt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Moet je bij dp zijn die heeft kloonlijst die opgemaakt is zoals een stamboom met allemaal lijntjes overal naartoe. meloewa en chroestjov of zo hun ongewenste kind staat daar ook op.
hvj slaaplekker xxxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
Het was weer gezellig, tot morgen of zo.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
doeiiiiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
wel minimaal 4 xxxxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je een geschikt aantal x'jes om iemand gedag te zegegn>
hvj en jmj zijn de enige twee die ik nog weet dus ik moet je liefde verder onbeantwoord laten denk ikquote:
oude lulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hvj en jmj zijn de enige twee die ik nog weet dus ik moet je liefde verder onbeantwoord laten denk ik
max 13quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en maximaal? wil niet te opdringerig en aanhankelijk overkomen
hoe danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal je sterker vertellen, weet niet eens precies weet hoe oud ik eigenlijsk ben
zo oud is dat toch nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
21, 22, 23 vergeet het altijd
met uhh "sms" taal zoals hvj blablaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het mee vergelijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |