Ja, maar dat heeft zowat iedereen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik wel. Hoor mezelf wel eens terug op filmpjes. Dear God.
Vrouwen kregen ook ineens een baard in de keelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef Harmankardon het volgende:
Het is bewezen dat in de loop van de vorige eeuw vrouwen een lagere stem hebben gekregen, waarschijnlijk doordat ze een steeds dominantere rol hebben gekregen.
Je bedoeld zoals Baby Spice?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon je haar blonderen, staartjes in en op een hoge toon giechelen toch?
lol. Wel een goed voorbeeld. Werkt vast voor een hoop mannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals Baby Spice?
Scary natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ooooh, dit vind ik een leuke vraag die in mijn hoofd oppopte:
Mannen; welke spice girl was altijd jullie favoriet?
Maar het klinkt gewoon niet mooi. Vervelend zelfs. Ik zou een ander met die stem een klap geven. Zo nagging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft zowat iedereen.
Dat wisselde... Maar doe posh maar, lekker arrogantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kijk er nu op. Ze hebben wel het een en ander maar weinig ontwikkelfuncties hier in de regio Brabant. Desalniettemin zal ik eens kijken wat me het meeste aanspreekt, en of ze een HBO-er op een MBO-rol willen zetten.quote:
Spice Girls, wat is dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Exact dit denk ik als ik mezelf hoor....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het klinkt gewoon niet mooi. Vervelend zelfs. Ik zou een ander met die stem een klap geven. Zo nagging.
Thijs, je breekt mn hartquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon je haar blonderen, staartjes in en op een hoge toon giechelen toch?
quote:
Ginger Spicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken ze allemaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken de spice girls niet eens bij naam.
Weet nog wel bij een kinderfeestje vroeger dat we gingen playbacken op de spice girls. Ik kende de tekst niet, dus ging ik de kat maar aaien.!
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaalIk had als klein meisje ook alles van ze. Zoals je dat nu tegenwoordig ziet met K3, Frozen, dat soort dingen
Ja! Luister ik nog steeds wel eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschap
Mel cquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze hebben toch ook zat HBO functies?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk er nu op. Ze hebben wel het een en ander maar weinig ontwikkelfuncties hier in de regio Brabant. Desalniettemin zal ik eens kijken wat me het meeste aanspreekt, en of ze een HBO-er op een MBO-rol willen zetten.
Met dr geile tongpiercingquote:
Omdat dat goed paste bij je gangster imago?quote:
Viva foreverquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschap
Golddiggerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel willen ruilen momenteel met Geri, die heeft met F1 Red Bull baas Christian Horner![]()
/jaloersmode off
Ik zat toen nog niet in mijn gangsterfase, dat was pas na mijn britney spears periode.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat dat goed paste bij je gangster imago?
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik hem dan wel voor hoorquote:
De huidige F1 auto's?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Uhuh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.quote:
-10quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
85quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Welk bouwjaar ben jij van als ik mag vragen?
Stomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.
Ach en hij lijkt me ook gewoon leuk speelgoed. win-win.
Mja helaas dus.
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
Moest lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht topic met een terechte OP trouwens.
Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten isProbeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.
Hangt er vanaf wat daarop staat en naast wie je ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem.... Doet mij zeer aan de oren zo'n dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.
[..]
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.
Of een F1 auto die door de straten van Rotterdam galmt.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
So? Als je na een hele dag seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem.... Doet mij zeer aan de oren zo'n dag
Als de goede naast me ligt kijk ik niet naar het plafondquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat daarop staat en naast wie je ligt natuurlijk
Sinds wanneer heb jij de hele dag seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Als je na een hele seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.
mag ik even uithuilen bij je? Mijn tere zieltje is gekwetst nuquote:
Wat is een hele seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Als je na een hele seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.
Is een voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de hele dag seks?
spierpijn op plekken waar je niet eens wist dat er spieren zatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet de enige hier helaasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Die corehype is wel echt enorm gefrustreerd zeg.
Lol.... Dat is niet genoeg voor spierpijn hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*zucht* dag/nacht zelf in te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |