Ja! Luister ik nog steeds wel eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschap
Mel cquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ooooh, dit vind ik een leuke vraag die in mijn hoofd oppopte:
Mannen; welke spice girl was altijd jullie favoriet?
Ze hebben toch ook zat HBO functies?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk er nu op. Ze hebben wel het een en ander maar weinig ontwikkelfuncties hier in de regio Brabant. Desalniettemin zal ik eens kijken wat me het meeste aanspreekt, en of ze een HBO-er op een MBO-rol willen zetten.
Met dr geile tongpiercingquote:
Omdat dat goed paste bij je gangster imago?quote:
Viva foreverquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschap
Golddiggerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel willen ruilen momenteel met Geri, die heeft met F1 Red Bull baas Christian Horner![]()
/jaloersmode off
Ik zat toen nog niet in mijn gangsterfase, dat was pas na mijn britney spears periode.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat dat goed paste bij je gangster imago?
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik hem dan wel voor hoorquote:
De huidige F1 auto's?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Uhuh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.quote:
-10quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
85quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Welk bouwjaar ben jij van als ik mag vragen?
Stomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |