Omdat dat goed paste bij je gangster imago?quote:
Viva foreverquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Leuke liedjes hadden ze ook, positieve boodschap
Golddiggerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel willen ruilen momenteel met Geri, die heeft met F1 Red Bull baas Christian Horner![]()
/jaloersmode off
Ik zat toen nog niet in mijn gangsterfase, dat was pas na mijn britney spears periode.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat dat goed paste bij je gangster imago?
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik hem dan wel voor hoorquote:
De huidige F1 auto's?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Uhuh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is leuk en gewoon de hele dag door F1 auto's kunnen horen. Daar betaal ik heb dan wel voor hoor
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.quote:
-10quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
85quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Welk bouwjaar ben jij van als ik mag vragen?
Stomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan het geluid van F1Of uberhaupt leuk vinden aan F1
Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.
Ach en hij lijkt me ook gewoon leuk speelgoed. win-win.
Mja helaas dus.
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
Moest lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht topic met een terechte OP trouwens.
Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten isProbeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.
Hangt er vanaf wat daarop staat en naast wie je ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem.... Doet mij zeer aan de oren zo'n dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.
[..]
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.
Of een F1 auto die door de straten van Rotterdam galmt.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |