Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft ook beschikking tot de rest. En de nieuwere schijnen weer iets mee te vallen.
Ach en hij lijkt me ook gewoon leuk speelgoed. win-win.
Mja helaas dus.
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef rival het volgende:
Heb je weleens een dag op een circuit rondgelopen?
Kutherrie![]()
Moest lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht topic met een terechte OP trouwens.
Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten isProbeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk nog liever de hele dag naar het plafond.
Hangt er vanaf wat daarop staat en naast wie je ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem.... Doet mij zeer aan de oren zo'n dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft een V6. Klinken de V8 motoren toch gewoon standaard een stuk beter.
[..]
Heerlijk juist. Al zijn oordoppen wel zo handig.
Of een F1 auto die door de straten van Rotterdam galmt.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
So? Als je na een hele dag seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem.... Doet mij zeer aan de oren zo'n dag
Als de goede naast me ligt kijk ik niet naar het plafondquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat daarop staat en naast wie je ligt natuurlijk
Sinds wanneer heb jij de hele dag seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Als je na een hele seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.
mag ik even uithuilen bij je? Mijn tere zieltje is gekwetst nuquote:
Wat is een hele seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Als je na een hele seks spierpijn hebt op rare plaatsen dan betekend het toch niet dat het niet helemaal supercool was? Ik mis je punt even geloof ik.
Is een voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de hele dag seks?
spierpijn op plekken waar je niet eens wist dat er spieren zatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet de enige hier helaasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Die corehype is wel echt enorm gefrustreerd zeg.
Lol.... Dat is niet genoeg voor spierpijn hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*zucht* dag/nacht zelf in te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |