Wij allemaal toch? Zowel vrouwen als mannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fragiele poppetjes zijn het eigenlijk
Zelfs in mijn eigen wereld ben ik niet beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan juist volgens mij, valt hun hele eigen wereld in elkaar waarin ze denken dat mannen 'beter' zijn.
Dan moet je toch echt betere fantasieën/MI creërenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs in mijn eigen wereld ben ik niet beter.#fml
Ja dat is ook wel weer een beetje waar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij allemaal toch? Zowel vrouwen als mannen
Ik zal eens even weer wat gaan doen hihihiquote:
Misschien klink jij zo aangenaam dat ik tot diep in de nacht naar je wil luisterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kiest er echter voor om het niet te doen?
Mijn fantasieën zijn wel leuk hoor, vooral bepaalde. Maar daar vind ik mijzelf niet beter in dan een ander.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt betere fantasieën/MI creëren
Dat zal gerust.. Maar als er geen tv aan staat kan ik best luisteren hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als er wel wat zinnigs uitkomt hebben veel mannen er moeite mee
*noteertquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal gerust.. Maar als er geen tv aan staat kan ik best luisteren hoor
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien klink jij zo aangenaam dat ik tot diep in de nacht naar je wil luisteren
Mijn eerste ex vertelde me laatst nog dat mijn stem een stuk beter is vergeleken met toen we samen warenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstem
Dat. Maar ik vind jouw stem wel fijn, srs, nolesbo etcquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn eerste ex vertelde me laatst nog dat mijn stem een stuk beter is vergeleken met toen we samen warenBlijkbaar had/heb ik een irritante stem. Volgens hem althans. Heb anderen er nog nooit over gehoord
![]()
Ik vind mijn stem wel irritant als ik het terughoor op opnamen ofzo, maar dan vind iedereen zijn eigen stem irritant toch?
Misschien is dan de inhoud wel aangenaam genoeg...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstem
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat. Maar ik vind jouw stem wel fijn, srs, nolesbo etc
Nu echt weer werken
True!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach zolang het maar niet zo erg is als Fran in The Nanny of Janice in Friends dan valt het nog mee hoop ik dan maar
Van Economie? Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je al een heel boekwerk ondertussen?
Ik sterf elke keer een beetje als ik mijn eigen stem hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn stem wel irritant als ik het terughoor op opnamen ofzo, maar dan vind iedereen zijn eigen stem irritant toch?
Daar noem je er ook wel 2 opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach zolang het maar niet zo erg is als Fran in The Nanny of Janice in Friends dan valt het nog mee hoop ik dan maar
Ja, dat dus een beetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sterf elke keer een beetje als ik mijn eigen stem hoor
Oh, over jou? Nee. Slechts 1 zin nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom je daar dingen over mij in noteert is mij een raadsel.
Beetje karig wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, over jou? Nee. Slechts 1 zin nu.
Drink ik uit principe niet meer. Schijtbedrijf.quote:
What did they do?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drink ik uit principe niet meer. Schijtbedrijf.
Ik weet niet welke facetten zij belangrijk vind. Dus zou juist benieuwd zijn naar de notities.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zou ze volgens jou nog minstens ook moeten hebben opgeschreven dan?
Ik drink het niet vanwege de vieze nasmaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drink ik uit principe niet meer. Schijtbedrijf.
Dat is niet iets om zo op internet te plempen.quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet iets om zo op interner te plempen.
So far; luistert wel als tv uitstaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet welke facetten zij belangrijk vind. Dus zou juist benieuwd zijn naar de notities.
Daar heb ik geen last van. Krijg wel sneller hoofdpijn van Heineken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik drink het niet vanwege de vieze nasmaak.
Is het ook best wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Fascination het volgende:
Vind iemands stem wel belangrijk voor de aantrekkingskracht. Naar aanleiding van hetgeen op de vorige pagina werd besproken.
Ik ook. Denk iedereen wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Fascination het volgende:
Vind iemands stem wel belangrijk voor de aantrekkingskracht. Naar aanleiding van hetgeen op de vorige pagina werd besproken.
I'm fucked.quote:
Grats!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:57 schreef yats het volgende:
Jeej, ik mag blijven! Sterker nog,ik krijg promotie en mag me twee maanden vol op een nieuw project gaan storten.
Joh, alsof het niet genoeg is in korte tijd.quote:Alleen wel jammer dat het geen jaarcontract oplevert, maar dat komt wel als ik zo door ga
Manier van praten + stem, ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Fascination het volgende:
Ik vind van niet, maar volgens mij vinden heel veel mensen dat van zichzelf.quote:
Ja, ik zat eens in een college met een meisje met een stem als een luchtalarm.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Manier van praten + stem, ja.
Gister zat er een meisje in de trein die heel snel praatte op een hoog stemmetje.Om over de inhoud nog maar te zwijgen, maar dat was wel een instant afknapper.
Ik vind mijn stem ook niet geweldig. Beetje laag. Hangt wel af van de situatie. Soms is die hoger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik zat eens in een college met een meisje met een stem als een luchtalarm.Had zin om haar te stompen.
Laag, ja?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind mijn stem ook niet geweldig. Beetje laag. Hangt wel af van de situatie. Soms is die hoger.
Grolsch produceren.quote:
Ja, tenzij ik enthousiast ben of zo. Ik weet het niet zo goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laag, ja?Dat vind ik niet bij jou passen. Het een hoog stemmetje bij je ingeschat.
Van wat ik me kan herinneren heb jij niet echt een hele lage stem toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik enthousiast ben of zo. Ik weet het niet zo goed.Niet hoog iig.
Ik vind dat moeilijk inschatten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren heb jij niet echt een hele lage stem toch?
Het was in ieder geval geen rare stem nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijk inschatten.
Maar geen piepstem is goed.
Dankje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen rare stem nee.
Ja! Dat licht hese heeft wel wat. Maar meestal vind ik hoge vrouwenstemmen aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.Ik weet niet meer hoe jij klonk. Geen rare stem dus, anders had ik het wel onthouden.
Scarlett Johansson heeft een sexy stem.
Jammer!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, weer terug. Gaat hem niet worden, pas niet goed in het profiel. Doorzoeken!
Ik denk ook juist dat je het idd alleen onthoudt als het echt niet matcht met de rest, juist te raar hoog of laag, of als het juist zo past dat het echt mooi klinkt, de rest is niet echt noemenswaardig dan en gewoon 'normaal'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.Ik weet niet meer hoe jij klonk. Geen rare stem dus, anders had ik het wel onthouden.
Nee.quote:
Ik heb ook echt geen flauw idee hoe mijn stem over het algemeen bevonden wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
Vind ik wel. Hoor mezelf wel eens terug op filmpjes. Dear God.quote:
Dit!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja! Dat licht hese heeft wel wat. Maar meestal vind ik hoge vrouwenstemmen aantrekkelijk.
Peak geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
Niet de tv uitzetten als ik iets kijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So far; luistert wel als tv uitstaat.
Ik wil 'm opetenquote:
*noteertquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Niet de tv uitzetten als ik iets kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |