Wel naar mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik luister naar niemand gvd. Bisjes
Daar heb ik baat bij in de positieve zin van het woordquote:
Als je zaterdag niet luistert zet ik je de auto uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik luister naar niemand gvd. Bisjes
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar heb ik baat bij in de positieve zin van het woord
Ja und?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je zaterdag niet luistert zet ik je de auto uit
Moet ik nog muziek branden voor onderweg
Ik heb alleen hip hop in de auto.
Wacht maar tot ik in je gezicht boerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Conclusie; Rival is een mietje en buur een bazin. Beetje mijn boertjes niet kunnen waarderen
Strangely arousedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in je gezicht boer
Oh moet ik t zeggen? Ehm ja. Ik ga FF denken ja?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een ja? Wees eens duidelijk
Wat voor muziek?
Gewoon een beetje liquid drum 'n bass ja tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh moet ik t zeggen? Ehm ja. Ik ga FF denken ja?
Ik Kan best goed luisterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is hij de uitzondering die wel luistert (zou toch wel moeten eigenlijk als hij de ware zou zijn).
Oef jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een beetje liquid drum 'n bass ja toch
Ja dat is meestal bij een vraag he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh moet ik t zeggen? Ehm ja. Ik ga FF denken ja?
Luister ik altijd tijdens het leren. Dan kom ik in zo'n lekkere flow weetjequote:
Als er eens wat zinnigs uitkomt welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mannen en luisteren naar vrouwen.. really?
Ook als er wel wat zinnigs uitkomt hebben veel mannen er moeite meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als er eens wat zinnigs uitkomt wel
Ik ook vaak. Drum n bass, psytrance, tekno. Altijd lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Luister ik altijd tijdens het leren. Dan kom ik in zo'n lekkere flow weetje
Dan juist volgens mij, valt hun hele eigen wereld in elkaar waarin ze denken dat mannen 'beter' zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als er wel wat zinnigs uitkomt hebben veel mannen er moeite mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan juist volgens mij, valt hun hele eigen wereld in elkaar waarin ze denken dat mannen 'beter' zijn.
Wij allemaal toch? Zowel vrouwen als mannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fragiele poppetjes zijn het eigenlijk
Zelfs in mijn eigen wereld ben ik niet beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan juist volgens mij, valt hun hele eigen wereld in elkaar waarin ze denken dat mannen 'beter' zijn.
Dan moet je toch echt betere fantasieën/MI creërenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs in mijn eigen wereld ben ik niet beter.#fml
Ja dat is ook wel weer een beetje waar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij allemaal toch? Zowel vrouwen als mannen
Ik zal eens even weer wat gaan doen hihihiquote:
Misschien klink jij zo aangenaam dat ik tot diep in de nacht naar je wil luisterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kiest er echter voor om het niet te doen?
Mijn fantasieën zijn wel leuk hoor, vooral bepaalde. Maar daar vind ik mijzelf niet beter in dan een ander.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt betere fantasieën/MI creëren
Dat zal gerust.. Maar als er geen tv aan staat kan ik best luisteren hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als er wel wat zinnigs uitkomt hebben veel mannen er moeite mee
*noteertquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal gerust.. Maar als er geen tv aan staat kan ik best luisteren hoor
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien klink jij zo aangenaam dat ik tot diep in de nacht naar je wil luisteren
Mijn eerste ex vertelde me laatst nog dat mijn stem een stuk beter is vergeleken met toen we samen warenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstem
Dat. Maar ik vind jouw stem wel fijn, srs, nolesbo etcquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn eerste ex vertelde me laatst nog dat mijn stem een stuk beter is vergeleken met toen we samen warenBlijkbaar had/heb ik een irritante stem. Volgens hem althans. Heb anderen er nog nooit over gehoord
![]()
Ik vind mijn stem wel irritant als ik het terughoor op opnamen ofzo, maar dan vind iedereen zijn eigen stem irritant toch?
Misschien is dan de inhoud wel aangenaam genoeg...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 0909-telefoonstem
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat. Maar ik vind jouw stem wel fijn, srs, nolesbo etc
Nu echt weer werken
True!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach zolang het maar niet zo erg is als Fran in The Nanny of Janice in Friends dan valt het nog mee hoop ik dan maar
Van Economie? Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je al een heel boekwerk ondertussen?
Ik sterf elke keer een beetje als ik mijn eigen stem hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn stem wel irritant als ik het terughoor op opnamen ofzo, maar dan vind iedereen zijn eigen stem irritant toch?
Daar noem je er ook wel 2 opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach zolang het maar niet zo erg is als Fran in The Nanny of Janice in Friends dan valt het nog mee hoop ik dan maar
Ja, dat dus een beetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sterf elke keer een beetje als ik mijn eigen stem hoor
Oh, over jou? Nee. Slechts 1 zin nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom je daar dingen over mij in noteert is mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |