Ik zou je daten om treinen te bekijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Men wil mij geloof ik enkel voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je daten om je jurkencollectie te bekijken.Die mag jij altijd komen bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je daten om treinen te bekijken.Oh, dat waren altijd gezellige uitstapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al mag je me nooit meer whisky geven, daar was mijn lijf echt een poos van over de zeik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij hebt er een!quote:
Mijn record is 3 seconden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
Zo snel heb ik iemand nog nooit een topic zien openen.
Liever niet, ik ben blij met wat ik heb...quote:
Daar kan je als hetero man en single weinig tegenin brengenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mag jij altijd komen bekijken.
Kan je op internet kopen toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo in je arm, vet handig.
quote:
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan gravenquote:
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer opeens vandaan?
Wat zit je dwars?
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan graven. Ik ben echt razendsnel met nieuwe topics openen over het algemeen
.
Snel wat pillen erin.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
De frustratie van de vrijgezellen neemt hand over hand toe.
Ik zei niets dat daarop lijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?
Ja ok dat klopt.
Aww, warme chocomel kan ik voor je maken, maar hema bolognese chips heb ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Bohhhh, ik voel je pijn. Ik heb hier ook nog supplies voor warme chocomel liggen buiten de melk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Ik ben wel gefrustreerd, jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik weet niet wat dat woord inhoudtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
De opmerking, ik maak hem niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zou mijn vagina niet willen ruilen voor een penis, denk ik... Al zijn er momenten dat een penis wat handiger is. Wildplassen is niet zo charmant als je een vagina hebt.
Was het maar kut, dan had je er nog iets aan faxquote:
Oh god, nu gaat Fax los, hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
Wrijf het er maar in.quote:
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.
Ja, het lijkt toch weer anders te zijn dan peggen he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ook hoe het voelt om een kut te hebben, om geneukt te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo hoor ik vrouwen hosselen niet makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
Popcorn? Of zullen we simultaan Kate Bush gaan luisteren?quote:
Ligt eraan hoe het allemaal bevalt. Mits ik natuurlijk wel een mannelijk lichaam erbij heb. Ik wil geen vrouw met een piemel zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
Mwah, ik ben niet echt gefrustreerd eigenlijk. Meer berustend.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Awesome natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Unleash the Kraken!!qquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, nu gaat Fax los, hoor.
Idd...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo hoor ik vrouwen hosselen niet makkelijk
Byequote:
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het lijkt toch weer anders te zijn dan peggen he.
Valt best mee, moeilijk publiek hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dan niet je borsten gaan missen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het allemaal bevalt. Mits ik natuurlijk wel een mannelijk lichaam erbij heb. Ik wil geen vrouw met een piemel zijn.
Tegelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Popcorn? Of zullen we simultaan Kate Bush gaan luisteren?
Daar zijn de chicks dan voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je dan niet je borsten gaan missen?
Jij neemt de lead vanavond zie ik al.quote:
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.
Vrouwen zijn inderdaad niet het makkelijkste qua versieren. Al weet ik niet of dat aan het hebben van een penis ligt als ik fas en dqod soms hoor klagen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel herkenbaar.quote:
Oh ja dat is waarquote:
Dus jij wil ook peggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$
Ik ook wel. Ik ken ook wel iemand waarbij ik dat zou mogen doen. Maar ik heb niet meer zo de behoefte aan random sexquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.
Ik denk dat het voor vrouwen makkelijker te zeggen is dat ze willen peggen dan dat het voor mannen is om te zeggen dat ze gepegd willen worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$
Mwah, voor sommigen wellichtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Valt best mee, moeilijk publiek hier.
Zonde is dat he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen makkelijker te zeggen is dat ze willen peggen dan dat het voor mannen is om te zeggen dat ze gepegd willen worden.
Met keuze komt verantwoordelijkheid. Als je kunt kiezen uit twee opties dan kies je de beste, als je kunt kiezen uit 15 dan ga je twijfelen of er überhaupt wel een goede keus bijzit. Vrouwen kunnen kiezen uit 15 als het ware.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad niet het makkelijkste qua versieren. Al weet ik niet of dat aan het hebben van een penis ligt als ik fas en dqod soms hoor klagen.
Ergens wel. Dat homofobe gedoe eromheen altijd. Slaat eigenlijk nergens op.quote:
Ja, de homo's weten tenminste hoe ze moeten genieten van het leven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel. Dat homofobe gedoe eromheen altijd. Slaat eigenlijk nergens op.
Gewoon even quoten. Omdat iedereen doet alsof ze er overheen hebben gelezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik ook hoe het voelt om een kut te hebben, om geneukt te worden.
Heel veel homo's doen niet aan anale seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de homo's weten tenminste hoe ze moeten genieten van het leven.
En eigenlijk is anale stimulatie willen niet per se hetzelfde als homo zijn. Sommige mensen vinden het gewoon geil.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders zou ik ook homo zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En eigenlijk is anale stimulatie willen niet per se hetzelfde als homo zijn. Sommige mensen vinden het gewoon geil.
Okequote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon even quoten. Omdat iedereen doet alsof ze er overheen hebben gelezen.
Touchéquote:
Ja, lijkt me ook wel inderdaad. Het was ook meer een chargerende generalisatie-uitspraak dan een gemeende.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heel veel homo's doen niet aan anale seks.
Japans spreekwoord?quote:
Het een is het gevolg van het ander zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.
Zo doen we dat.
Piet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.
Zo doen we dat.
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.quote:
Publieke opinie hequote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Piet.
[..]
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.
Klinkt wel een beetje zo. En dan nog die tentakels natuurlijk.quote:
Mannen zijn wat dat betreft best kortzichtigquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Piet.
[..]
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.
Ik zeg maar zo, beter taboe dan tobasco op de anus.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
Teveel taboe op de anus, wijze woorden worden hier gesproken.
Kinky.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, beter taboe dan tobasco op de anus.
Over het algemeen denk ik dat ook. Maar ligt ook misschien meer aan het soort mannen dat ik ken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn wat dat betreft best kortzichtig. Ik heb sowieso het idee dat vrouwen meer open minded zijn... Kan het verkeerd hebben.
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat ook. Maar ligt ook misschien meer aan het soort mannen dat ik ken.
Ga voor een vlamtosti!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper wat op vandaagIk ga maar eens tosti maken ofzo
Een beetje tijgerbalsem op je penisquote:
Ik denk dat mannen best openminded zijn, maar anaal zal bij velen toch een no go blijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.
Of de fles past?quote:
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.
Werkt niet, dan is ie te ontspannen en valt er weinig te tijgeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje tijgerbalsem op je penis
Als vrouwen seksueel zijn dan zijn ze vrijer dan mannen, maar er zijn nog steeds veel vrouwen ontzettend preuts en dat hebben mannen niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen best openminded zijn, maar anaal zal bij velen toch een no go blijven.
Toch vanwege de hele homo vergelijking zeg maar.
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.
Ik ken geen preutse vrouwen, dus dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als vrouwen seksueel zijn dan zijn ze vrijer dan mannen, maar er zijn nog steeds veel vrouwen ontzettend preuts en dat hebben mannen niet.
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.
En wie mag er weer voor betalen eeuwen later? Wijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.
De publieke opiniequote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wie mag er weer voor betalen eeuwen later? Wij
Oh, ik ken er genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken geen preutse vrouwen, dus dat zou ik niet weten.
Ja, ik weet niet of minder openminded echt de juiste term is.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.
[..]
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.
Klopt. Maar toen kwam het Christendom.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.
[..]
Andere mannen, denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?
Mannen zijn zo short-sightedquote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of minder openminded echt de juiste term is.
Laat ik het zo zeggen, als er in de voetbalkantine uit lekt dat jij jezelf regelmatig anaal laat nemen door je vrouw dan heb je voorlopig hele zware zondagen.
Als jij op tegen een vriendin zegt dat je graag ook anaal geneukt wordt dan is de reactie waarschijnlijk veel minder heftig.
Of als je zegt dat je weleens met een vrouw dingen gedaan hebt.
En het Victoriaanse tijdperk eroverheenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen kwam het Christendom.
ja ben ik wel met je eensquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn zo short-sighted. Macho cultuur. Vreselijk.
Ik snap het succes van 50 tinten grijs echt nietquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Harmankardon het volgende:
Het succes van 50 tinten grijs toont in mijn ogen maar weer aan dat ondanks de emancipatie relatief veel vrouwen toch van een portie dominantie houden. Bij mannen is dit veel minder, of dit komt door cultuur, biologie of weetikveelwat weet ik niet.
Dat is juist een van de meest preutse stukken proza die ik onder ogen heb gekregen tot nu toe.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Harmankardon het volgende:
Het succes van 50 tinten grijs toont in mijn ogen maar weer aan dat ondanks de emancipatie relatief veel vrouwen toch van een portie dominantie houden. Bij mannen is dit veel minder, of dit komt door cultuur, biologie of weetikveelwat weet ik niet.
Waarbij die 'beste keus' regelmatig toch niet de beste keus blijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met keuze komt verantwoordelijkheid. Als je kunt kiezen uit twee opties dan kies je de beste, als je kunt kiezen uit 15 dan ga je twijfelen of er überhaupt wel een goede keus bijzit. Vrouwen kunnen kiezen uit 15 als het ware.
Bij mij heeft t niets met homofobie te maken. Ik heb wel wat dingen geprobeerd (en nee, niet dat) maar anale penetratie bij mezelf doet mij niets.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel. Dat homofobe gedoe eromheen altijd. Slaat eigenlijk nergens op.
Anders waren we nog een stel orgie-liefhebbende Germanen geweest. Denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het Victoriaanse tijdperk eroverheen.
Nee slaat nergens op iddquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het succes van 50 tinten grijs echt niet. Serieus.
Iedereen bergen met soa's, gatverdamme.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders waren we nog een stel orgie-liefhebbende Germanen geweest. Denk ik.
Dat zij we nu niet meer?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Jan Wolkers deed het beter.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is juist een van de meest preutse stukken proza die ik onder ogen heb gekregen tot nu toe.
Zou leuk zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral korte pittige kapsel type vrouwen zijn die dat helemaal dolletjes vindenquote:
Standaard condooms in je zorgpakket. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen bergen met soa's, gatverdamme.
Ik heb nog nooit een orgie gehad of gezien.quote:
Die heb ik nooit gelezen. Wat raad je aan?quote:
Zou je nog verbazen, er zijn veel vrouwen die ik ook ken die het ontzettend leuk vinden om gedomineerd te worden door een man die sociaal, economisch en fysiek dominant is.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het vooral korte pittige kapsel type vrouwen zijn die dat helemaal dolletjes vinden.
Had je maar naar mijn meets moeten komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Standaard condooms in je zorgpakket. :$
[..]
Ik heb nog nooit een orgie gehad of gezien.
Ik vind het ook leuk om gedomineerd te worden. Maar daar heb ik 50 tinten grijs niet voor nodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen, er zijn veel vrouwen die ik ook ken die het ontzettend leuk vinden om gedomineerd te worden door een man die sociaal, economisch en fysiek dominant is.
Wanneer kun je van een orgie spreken?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit een orgie gehad of gezien.
Echt niet? Schijnt een heftig orgasme te veroorzaken bij mannen doordat ze een prostaat hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waarbij die 'beste keus' regelmatig toch niet de beste keus blijkt
[..]
Bij mij heeft t niets met homofobie te maken. Ik heb wel wat dingen geprobeerd (en nee, niet dat) maar anale penetratie bij mezelf doet mij niets.
Ik weet niet, zonder orgies ben ik reuze tevreden met het leven. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
'Dolletjes'quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral korte pittige kapsel type vrouwen zijn die dat helemaal dolletjes vinden.
Ik weet niet meer in welke de beste seksscenes zitten eigenlijk, te lang geleden alweer en haal ze te vaak door elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gelezen. Wat raad je aan?
Daar twijfelt ze volgens mij niet aan, maar wel in relatie tot het succes van 50 tinten. Da's gewoon porno voor preutse 40+ ers.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef Harmankardon het volgende:
Zou je nog verbazen, er zijn veel vrouwen die ik ook ken die het ontzettend leuk vinden om gedomineerd te worden door een man die sociaal, economisch en fysiek dominant is.
Als er te weinig worst voorhanden is?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer kun je van een orgie spreken?
Nee, maar ik ben sowieso een geval apart wat dat betreft helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt niet? Schijnt een heftig orgasme te veroorzaken bij mannen doordat ze een prostaat hebben.
Nou, dit dusquote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar twijfelt ze volgens mij niet aan, maar wel in relatie tot het succes van 50 tinten. Da's gewoon porno voor preutse 40+ ers.
Is voor mannen wel een drempel om overheen te gaan. Je moet toch aardig diep voor je de prostaat goed te pakken hebt. En niet iedere man vindt dat fijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt niet? Schijnt een heftig orgasme te veroorzaken bij mannen doordat ze een prostaat hebben.
Doet het je helemaal niets?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij heeft t niets met homofobie te maken. Ik heb wel wat dingen geprobeerd (en nee, niet dat) maar anale penetratie bij mezelf doet mij niets.
Ik heb het niet gelezen, dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Was het maar porno, nu is het vlees noch vis.
Houden zoquote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, dus ik zou het niet weten.
Had ie er zoveel moeite mee?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef aeque het volgende:
Even een windows update, laptop deed er gelijk 20 minuten over om opnieuw op te starten.
Dat dus...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is voor mannen wel een drempel om overheen te gaan. Je moet toch aardig diep voor je de prostaat goed te pakken hebt. En niet iedere man vindt dat fijn.
Het doet me wel 'iets' natuurlijk, maar niet het effect dat je graag wil bereiken. Al moet ik wel zeggen dat ik het maar 1x geprobeerd heb met mijn ex, en daar blijft het bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doet het je helemaal niets?
Vind ik zo moeilijk te geloven altijd, kan me ook zo weinig voorstellen bij vrouwen die zeggen dat penetratie ze niets doet. Maar iedereens lichaam werkt natuurlijk anders.
Kan je ook andere dingen zeggen dan 'dat dus'quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...
[..]
Het doet me wel 'iets' natuurlijk, maar niet het effect dat je graag wil bereiken. Al moet ik wel zeggen dat ik het maar 1x geprobeerd heb met mijn ex, en daar blijft het bij.
Dat kan, maar ik ga er verder niet in detail op in, Ik ben al veel te open.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je ook andere dingen zeggen dan 'dat dus'?
Ik bedoel meer zoals als 'klopt', of 'inderdaad'.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ga er verder niet in detail op in, Ik ben al veel te open.
Nou, dat dus yats.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoals als 'klopt', of 'inderdaad'.
Ah, dat bedoel je. Ik zal er op proberen te letten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoals als 'klopt', of 'inderdaad'.
Tosti mislukt?quote:
Je moet de tosti uit het ijzer halen voordat de rook eraf slaatquote:
Er zullen hier vast liefhebbers zitten.quote:
Het leidt in elk geval niet zonder meer tot dito gevulde anussen.quote:
Godver.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leidt in elk geval niet zonder meer tot dito gevulde anussen.
Jammer is dat, van die eenzame avonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leidt in elk geval niet zonder meer tot dito gevulde anussen.
Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kontquote:
Jij zou graag een mannenanus vullen ipv een eenzame avond?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer is dat, van die eenzame avonden.
Nee, ik ben hier hard nodig om mijn zieke katje te steunen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou graag een mannenanus vullen ipv een eenzame avond?
Hoef je niet eens zoveel voor te gebruiken he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
Zit een programma op NPO 1 te kijken over een psychiatrische kliniek, er zit een gozer die heeft zoveel en zoveel verschillende drugs gebruikt dat hij er geloof ik nog steeds last van heeft.
Awwww... Wat heeft 'ie?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik ben hier hard nodig om mijn zieke katje te steunen.
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.quote:
Hoe lang heeft ie hier al last van?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kont.
Boob Bash.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kont.
Verstandig. Heel veel sterkte er mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.
Bijna twee dagen. Maar toen ging het eten nog wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie hier al last van?
Drinken is veel belangrijker voor een katquote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna twee dagen. Maar toen ging het eten nog wel goed.
Hij schijnt erdoor psychoses ontwikkeld te hebben, maar hoe hij net zat te praten leek het alsof hij nog steeds onder invloed was.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoef je niet eens zoveel voor te gebruiken he.
Maar wel naar om dat bij mensen te zien.
Psychose zit in een klein hoekje als je er gevoelig voor bent. Is het grootste risico van prutsen met middelen die je hersenchemie overhoop gooien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij schijnt erdoor psychoses ontwikkeld te hebben, maar hoe hij net zat te praten leek het alsof hij nog steeds onder invloed was.
Ja, hij drinkt wel, maar ben bang dat het niet genoeg is omdat hij door het overgeven wel vocht verliest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drinken is veel belangrijker voor een kat. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Psychose zit in een klein hoekje als je er gevoelig voor bent. Is het grootste risico van prutsen met middelen die je hersenchemie overhoop gooien.
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij drinkt wel, maar ben bang dat het niet genoeg is omdat hij door het overgeven wel vocht verliest.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Trusten SammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ow dat is zijn bijnaam?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartje.
Nee, dat is zijn naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ow dat is zijn bijnaam?
Wel schattig.
Dan nietquote:
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?
Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.quote:
Hehe, er bestaat meer dan je denkt hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.
Nah, iets te treurig. En zou hem waarschijnlijk toch al na een paar minuten uit mn bed gooien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.
Sowieso verstandig. Dieren die regelmatig overgeven en slechter eten en drinken moet je na laten kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?quote:
Het gaat dus toch om de grootte...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
Is een t-shirt ook ok?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?
Ik vergat de PI aan te passen bij mijn post.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil hem niet omdat zijn penis groot is toch.
Want?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig met maar 1 arm
Lijkt me een zwaar kutte situatie. Te groot is echt niet fijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
Lastig uit te leggen, los daarvan hebben knoopjes iets dat het sexy maaktquote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vergat de PI aan te passen bij mijn post.
[..]
Want?
Dat kan. Gewoon verkocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Op date één al vlinders, hoe kan dat?
Soms heb je een klikquote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ok ok ik doe wel een overhemd aan. Pff altijd maar eisen stellen die vrouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, los daarvan hebben knoopjes iets dat het sexy maakt
Been there, done that.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Allemaal toch, nou ja, ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke FOK!er zo'n enorme penis heeft.
Vertel eens daarover als je wil.quote:
Ik stel geen eisen hoor. En sinds wanneer heb jij maar 1 arm?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok ok ik doe wel een overhemd aan. Pff altijd maar eisen stellen die vrouwen.
Liefde op het eerste gezicht, of gaan daten nadat je verliefd op iemand werd.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ik ontmoette haar en was verkocht. End of story.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens daarover als je wil.
Sinds de ander ontiegelijk pijn doet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik stel geen eisen hoor. En sinds wanneer heb jij maar 1 arm?
Op date geweest?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ah wel praktisch dan. Nja misschien een keer uitproberen dan voordat ik het creepy kussen aanschafquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds de ander ontiegelijk pijn doet.
Blabla, niet fijn, maar toch zijn ze er allemaal door gefascineerdquote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke FOK!er zo'n enorme penis heeft.
De FOK!piemels die ik tot nu toe heb gezien zijn ook niet schrikbarend groot.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah wel praktisch dan. Nja misschien een keer uitproberen dan voordat ik het creepy kussen aanschaf
Nee, ik wil oprecht geen man met een hele grote penisquote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla, niet fijn, maar toch zijn ze er allemaal door gefascineerd
Ik neem het onmiddeklijk van je aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Samzz het volgende:
De FOK!piemels die ik tot nu toe heb gezien zijn ook niet schrikbarend groot.
Ik trof wel één keer een man met een enorme penis... Mijn god. Dat was niet normaal.
Vlinders krijgen is bij mij nogal een proces, vandaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ontmoette haar en was verkocht. End of story.
Nooit in het echt gezien. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blabla, niet fijn, maar toch zijn ze er allemaal door gefascineerd
Oh het is ook zeker geen standaard iets hoor, maar in dit geval wist ik het gewoon vrij zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vlinders krijgen is bij mij nogal een proces, vandaar.
De bewijzen staan in KPDquote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het onmiddeklijk van je aan.
Ik kan het pas toelaten wanneer de situatie veilig genoeg voelt om het niet te ervaren als kwetsbaar opstellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg penissen van formaat in porno voorbij komen. Daar ga ik dan niet ook nog es apart naar op zoek op FOK!quote:
Op FOK! ga je de penissen van formaat ook niet vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg penissen van formaat in porno voorbij komen. Daar ga ik dan niet ook nog es apart naar op zoek op FOK!
Wat komt er bij jou allemaal bij kijken dan? En wat voel je dan eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Fascination het volgende:
Die uit Eindhoven?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
That being said, hoi allemaal.
Dat lijkt me ook niet altijd een optie, soms overkomt het je lijkt mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan het pas toelaten wanneer de situatie veilig genoeg voelt om het niet te ervaren als kwetsbaar opstellen.
En bedankt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
Vrouwen die dat soort onzin uitkramen ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
Krullie!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
Zullen er vast nog wel een paar in de rij staanquote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die dat soort onzin uitkramen ook.
Jij ook goedenavond.
Niet meegemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet altijd een optie, soms overkomt het je lijkt mij.
Welk nummertje heb jij?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen er vast nog wel een paar in de rij staan
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen zijn STOM!!
Vrouwen zijn altijd stomquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vanavond zijn even alle mannen stom, morgen zal ik het vast weer wat genuanceerder zien.
Dat doet niks af aan hoe stom deze is. En hoe ontzettend ik had gehoopt dat hij dat niet was.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen er vast nog wel een paar in de rij staan
69.quote:
Wat heeft hij dan gedaan?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan hoe stom deze is. En hoe ontzettend ik had gehoopt dat hij dat niet was.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan hoe stom deze is. En hoe ontzettend ik had gehoopt dat hij dat niet was.
Had in 1 weekend 2 dates met hem gehad. Toen een week later (op zijn initiatief) bij hem langs geweest en ook seks gehad (heb ik nu wel wat spijt van natuurlijk, maar soms doet een mens domme dingen). Had per ongeluk mijn bril laten liggen, dus de volgende dag weer langs geweest, weer seks gehad (als het hek dan eenmaal van de dam is...). Toen weer geappt, dat was een beetje stilgevallen dus vanavond vroeg ik of hij zin had om nog een keer iets af te spreken, en toen zei hij dat hij dat niet zag gebeuren.quote:
Nohquote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Had in 1 weekend 2 dates met hem gehad. Toen een week later (op zijn initiatief) bij hem langs geweest en ook seks gehad (heb ik nu wel wat spijt van natuurlijk, maar soms doet een mens domme dingen). Had per ongeluk mijn bril laten liggen, dus de volgende dag weer langs geweest, weer seks gehad (als het hek dan eenmaal van de dam is...). Toen weer geappt, dat was een beetje stilgevallen dus vanavond vroeg ik of hij zin had om nog een keer iets af te spreken, en toen zei hij dat hij dat niet zag gebeuren.
Maar zonder toelichting verder?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Had in 1 weekend 2 dates met hem gehad. Toen een week later (op zijn initiatief) bij hem langs geweest en ook seks gehad (heb ik nu wel wat spijt van natuurlijk, maar soms doet een mens domme dingen). Had per ongeluk mijn bril laten liggen, dus de volgende dag weer langs geweest, weer seks gehad (als het hek dan eenmaal van de dam is...). Toen weer geappt, dat was een beetje stilgevallen dus vanavond vroeg ik of hij zin had om nog een keer iets af te spreken, en toen zei hij dat hij dat niet zag gebeuren.
Dan was je opmerking zowaar inderdaad terecht. Sommige mannen...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ineens, na zoveel tijd met je doorgebracht te hebben nog het afgelopen weekend?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep, zonder toelichting. Gesprek ging nog wel ietsje verder, maar verder dan een 'meer kan ik er niet van maken of zeggen' en 'ik heb het inderdaad niet netjes aangepakt' kwam er niet uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zonder toelichting verder?
Mannen
Zowaar eens. Wat een lul.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Typischquote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ineens, na zoveel tijd met je doorgebracht te hebben nog het afgelopen weekend?
Dat is wel even zuur.
Ik weet wel weer waarom ik geen seks heb ineens.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep, zonder toelichting. Gesprek ging nog wel ietsje verder, maar verder dan een 'meer kan ik er niet van maken of zeggen' en 'ik heb het inderdaad niet netjes aangepakt' kwam er niet uit.
"Ik heb een ander gevonden die veel beter is maar ik ben te laf om je dat in je gezicht te zeggen dus doe ik maar een beetje vaag in de hoop dat je me vergeet."quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep, zonder toelichting. Gesprek ging nog wel ietsje verder, maar verder dan een 'meer kan ik er niet van maken of zeggen' en 'ik heb het inderdaad niet netjes aangepakt' kwam er niet uit.
Doesn't matter, had sex. Mannenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was je opmerking zowaar inderdaad terecht. Sommige mannen...
quote:
Ja want ook elke man is zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet wel waar waarom ik geen seks heb ineens.
Gaat het bij jou ook altijd zo?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet wel weer waarom ik geen seks heb ineens.
Zie je, we zijn niet stom hoorquote:
Nee, maar als je dat maar vaak genoeg meemaakt ga je het wel denken.quote:
Nou echt hoor. Ik was toch al wel een beetje geschrokken van hoe snel ik dat had laten gebeuren, maar nu weet ik ook wel weer meteen waarom.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet wel weer waarom ik geen seks heb ineens.
Dat (of hele stevige bindingsangst) is ook de enige verklaring die ik kan bedenken idd.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik heb een ander gevonden die veel beter is maar ik ben te laf om je dat in je gezicht te zeggen dus doe ik maar een beetje vaag in de hoop dat je me vergeet."
Serieus, wat een lulquote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En vaak genoeg hoort dat vriendinnen/huisgenoten het meemaken. Het is helaas niet bepaald een uitzondering.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat maar vaak genoeg meemaakt ga je het wel denken.
Ik leef oprecht met je mee hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Jullie blijven wel mannen natuurlijk
Was het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat (of hele stevige bindingsangst) is ook de enige verklaring die ik kan bedenken idd.
Klopt, maar 'we' zijn echt niet allemaal zo. En net alsof vrouwen niet alleen seks hebben met mannen en dan vervolgens niets terwijl er mogelijk vanuit de man wel gevoelens zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat maar vaak genoeg meemaakt ga je het wel denken.
Is even lekker makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar 'we' zijn echt niet allemaal zo. En net alsof vrouwen niet alleen seks hebben met mannen en dan vervolgens niets terwijl er mogelijk vanuit de man wel gevoelens zijn.
Ik vind dit ook schofterig hoor, daar niet van. Maar om nou alle mannen te beschuldigen.
Andersom gebeurt het ook vaak genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En vaak genoeg hoort dat vriendinnen/huisgenoten het meemaken. Het is helaas niet bepaald een uitzondering.
Wordt wel steeds moeilijker om nog een beetje vertrouwen in het mannelijk ras te hebben zo.
Dat doe ik toch ook niet? Maar in het verleden behaalde resultaten drukken wel een stempel op de toekomst.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar 'we' zijn echt niet allemaal zo. En net alsof vrouwen niet alleen seks hebben met mannen en dan vervolgens niets terwijl er mogelijk vanuit de man wel gevoelens zijn.
Ik vind dit ook schofterig hoor, daar niet van. Maar om nou alle mannen te beschuldigen.
En toen zweeg de zender?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hem hoger had ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |