Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kontquote:
Jij zou graag een mannenanus vullen ipv een eenzame avond?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer is dat, van die eenzame avonden.
Nee, ik ben hier hard nodig om mijn zieke katje te steunen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou graag een mannenanus vullen ipv een eenzame avond?
Hoef je niet eens zoveel voor te gebruiken he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
Zit een programma op NPO 1 te kijken over een psychiatrische kliniek, er zit een gozer die heeft zoveel en zoveel verschillende drugs gebruikt dat hij er geloof ik nog steeds last van heeft.
Awwww... Wat heeft 'ie?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik ben hier hard nodig om mijn zieke katje te steunen.
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.quote:
Hoe lang heeft ie hier al last van?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kont.
Boob Bash.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar hier, krijg je een knuffel. En daarna een schop onder je kont.
Verstandig. Heel veel sterkte er mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Overgeven, en hij wil niet echt goed eten en drinken. Als het morgen nog niet beter gaat even naar de dierenarts.
Bijna twee dagen. Maar toen ging het eten nog wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie hier al last van?
Drinken is veel belangrijker voor een katquote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna twee dagen. Maar toen ging het eten nog wel goed.
Hij schijnt erdoor psychoses ontwikkeld te hebben, maar hoe hij net zat te praten leek het alsof hij nog steeds onder invloed was.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoef je niet eens zoveel voor te gebruiken he.
Maar wel naar om dat bij mensen te zien.
Psychose zit in een klein hoekje als je er gevoelig voor bent. Is het grootste risico van prutsen met middelen die je hersenchemie overhoop gooien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij schijnt erdoor psychoses ontwikkeld te hebben, maar hoe hij net zat te praten leek het alsof hij nog steeds onder invloed was.
Ja, hij drinkt wel, maar ben bang dat het niet genoeg is omdat hij door het overgeven wel vocht verliest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drinken is veel belangrijker voor een kat. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Psychose zit in een klein hoekje als je er gevoelig voor bent. Is het grootste risico van prutsen met middelen die je hersenchemie overhoop gooien.
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij drinkt wel, maar ben bang dat het niet genoeg is omdat hij door het overgeven wel vocht verliest.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Trusten SammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ow dat is zijn bijnaam?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartje.
Nee, dat is zijn naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ow dat is zijn bijnaam?
Wel schattig.
Dan nietquote:
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |