Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Psychose zit in een klein hoekje als je er gevoelig voor bent. Is het grootste risico van prutsen met middelen die je hersenchemie overhoop gooien.
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij drinkt wel, maar ben bang dat het niet genoeg is omdat hij door het overgeven wel vocht verliest.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Gelukkig heb ik een Kakkakoekoekonijn om me gezelschap te houden.
Trusten SammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ow dat is zijn bijnaam?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn groene knuffelkonijn met het oranje staartje.
Nee, dat is zijn naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ow dat is zijn bijnaam?
Wel schattig.
Dan nietquote:
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Als hij maar drinkt. Geeft hij veel over?
Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.quote:
Hehe, er bestaat meer dan je denkt hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.
Nah, iets te treurig. En zou hem waarschijnlijk toch al na een paar minuten uit mn bed gooien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.
Sowieso verstandig. Dieren die regelmatig overgeven en slechter eten en drinken moet je na laten kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?quote:
Het gaat dus toch om de grootte...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
Is een t-shirt ook ok?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?
Ik vergat de PI aan te passen bij mijn post.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil hem niet omdat zijn penis groot is toch.
Want?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig met maar 1 arm
Lijkt me een zwaar kutte situatie. Te groot is echt niet fijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |